Neen, gewoon niet bekrompen... Je moet mensen nemen zoals ze zijn. En liever een maagd dan een slet. Persoonlijke mening.quote:
Dus je bent nog maagd?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, gewoon niet bekrompen... Je moet mensen nemen zoals ze zijn. En liever een maagd dan een slet. Persoonlijke mening.
Geadopteerd/quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb een kind... dus zeg jij het maar
Hmm Maria was ook onbevlekt ontvangen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
vuile sletquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het is ook raar, in de zin dat het afwijkt van de norm.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef blikzem het volgende:
30 kijken ze al raar, of ze doen alsof diegene een alien is ofzo..
laatst hadden we het in een groepje over dat tv programma van ik ben nog maagd.. toen zei er eentje.. 30 en nog maagd!?! op zón toon dat dat echt raar was.
iedereen is weer anders, waarom moet je anders zijn omdat je nog niet sex hebt gehad met iemand anders.. der veranderd dan echt niks aan die persoon.. kwa uiterlijk of wat dan ook
ja dat klopt wel weer... men vind het raar omdat het bijna een taboe is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het is ook raar, in de zin dat het afwijkt van de norm.
Nee 14 man.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:19 schreef ReplaR het volgende:
Denk zo maximaal 25 jaar anders heb je wel gefaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |