Zal een mooi sfeertje zijn in Dublin als McGregor in dat event kan vechten.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, zeker geen dikke card maar voordat die er komt ben ik bejaard.
Denk niet dat we nog veel mogen verwachten in Europe.
Dan maar hopen op Dublin, Belrin of Malmo!!
Dublin is in september dat moet toch wel haalbaar zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zal een mooi sfeertje zijn in Dublin als McGregor in dat event kan vechten.
Normaal gezien wel. Maar bij Dominick Cruz duurde het 'ietsje' langer.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Dublin is in september dat moet toch wel haalbaar zijn?
Dat was ook ook kut hoor..quote:Op zondag 26 januari 2014 00:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heel anders dan in de film, die Wolverine.
Verstand op nul-filmpje voor tussendoor.quote:
He ain't a bobcat, he's a pussyquote:Op zondag 26 januari 2014 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Verstand op nul-filmpje voor tussendoor.
Maar die had wel klauwen. Waar zijn de klauwen van deze man??
HD Barryquote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf.. smell it all, let it pour all over you boy..wat zit die kerel achter hem te zeveren
Weet ik niet..quote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is toch ook een gangster geweest?
dat zijn ze allemaal, fight for food,lolquote:Op zondag 26 januari 2014 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoiets vertelde Rogan volgens mij de vorige keer. Opgegroeid in de hood enzo
Echt altijd, die mensen zijn ongeinteresseerd.. als je iemand echt bruut KO ziet gaan dan zie je sommige amper bewegenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kerel zat goed te gapen op de achtergrond
Buffer zit ook de hele ronde op zijn tellie te kijken geloof ikquote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt altijd, die mensen zijn ongeinteresseerd.. als je iemand echt bruut KO ziet gaan dan zie je sommige amper bewegenonbegrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |