Thanksquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd met de driepunter Geo
PSV zakte ver weg de 2de helft gelukkig voor PSV was het AZ maar die kunnen er niets vanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thankszaadpot van jewelste maar de punten zijn zeer welkom
Veld hielp zeker niet mee maar ze lijken conditioneel niet goed te zijn...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV zakte ver weg de 2de helft gelukkig voor PSV was het AZ maar die kunnen er niets van
Hey Jari, dit is geen Mickey mouse, dit is het MMA topic.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV zakte ver weg de 2de helft gelukkig voor PSV was het AZ maar die kunnen er niets van
Doet die het bij jou?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
Ja, maar komt pas beeld om 23.00quote:
spannend hequote:
in firefox werkt het iig nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Anders even die Hola plug in downloaden in chrome, als je die op USA zet kun je hem gewoon via UFC.TV kijken
Nice!!quote:
Mag ik je toevoegen op FB?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef Nober het volgende:
Ik kijk gewoon via ufc.tv, ingelogd met facebook.
Ik lig lekker op mijn hoekbank mangggquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dat je je kleine teen dadelijk ff stoot tegen de paal van je bureau
Alex Caceres vs. Sergio Pettisquote:Benson Henderson vs. Josh Thomson
Ik zou heel graag voor Thomson willen gaan. Hele aardige kerel, erg leuk in de omgang met zijn fans. Lijkt ook altijd goeie zin te hebben!Maaar, helaas zie ik Henderson hem op de grond domineren en er een decision uitslepen. Alleen al om dat irritante god is my saviour geneuzel niet te hoeven horen zouden we allemaal voor Josh moeten gaan!!
Stipe Miocic vs. Gabriel Gonzaga
Miocic voor de 2e keer in zijn leven knockie! There, I said it!!
Ook een dikke zak duiten op Napao!! @ 2,80
Donald Cerrone vs. Adriano Martins
Martins is mij te groen om in de UFC tegen Cerrone aan te treden, heeft ook een paar losses op zijn record die mij doen geloven dat hij nowhere near Cerrone kan komen! + Cerrone is awesome!!
Darren Elkins vs. Jeremy Stephens
Prelims zijn vrij eenvoudig te kiezen, maar dit is meteen een lastige.. Stephens is er voor mijn gevoel nu al zo lang en hij kan de top maar niet halen. Laar Elkins dan maar met een mooie W de octagon verlaten.
Gonzaga zag er zelf ook wel heavy uit zeg. Godverdomme wat een tank.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor zo heavy wedden op Gonzaga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |