Ik loop al wel even mee in de politiek dus ken dat zo onderhand wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij hebt je verdiept in psychologie van de PvdA-stemmer?
Hoe zou je het in één woord omschrijven?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik loop al wel even mee in de politiek dus ken dat zo onderhand wel.
Brrr.. nee toch? Is men zó dom?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef Hexagon het volgende:
Overigens zou het kunstje nog best kunnen werken ook. Veel gefrustreerde PvdA stemmers zoeken vaak nog een soort excuus om toch maar weer op de partij te stemmen. Wellicht is dit dan het excuus geworden.
Verstandshuwelijkquote:Op maandag 27 januari 2014 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe zou je het in één woord omschrijven?
Paar mag ook wel. Oprechte interesse.
Verstokte PvdA stemmers zijn een beetje vergelijkbaar met Feyenoord supporters. Het is al jaren niet meer wat het geweest is en stelt steeds teleur. Maar op een of andere manier kunnen ze er ook geen afscheid van nemen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:06 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Brrr.. nee toch? Is men zó dom?
Je ziet op het filmpje lang niet de hele gebeurtenis. Daarbij zie je Hilhorst (die anderhalve kop groter is dan de dronkeman) helemaal niet de boel sussen maar alleen maar met een vieze grijns de boel opnaaien met z'n 'ophouden'. Vervolgens gaat 'ie vol op het orgel in de media over de 'klap' die hij kreeg. Die niets meer bleek te zijn dan een veeg met een vinger. Ook dat had overigens niet mogen gebeuren. Tsja.. niet echt een heldhaftige actie of zo. En er dan ook meteen flink gebruik van maken in de media, tsja..
Okee, het is nog niet Samsom die de handicap van z'n dochter uitmelkt, maar het is er niet ver vanaf...
Ik denk dat dat voor de stemmers op de meeste grotere / gevestigde partijen geldt. Daarom zie je bij polls altijd behoorlijke verschuivingen, maar op de verkiezingsdag zelf stemt men toch op wat men kent; Better the devil you know...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Verstokte PvdA stemmers zijn een beetje vergelijkbaar met Feyenoord supporters. Het is al jaren niet meer wat het geweest is en stelt steeds teleur. Maar op een of andere manier kunnen ze er ook geen afscheid van nemen.
quote:
tjah geef een aap een gouden ring en het is nog steeds een dom, en lelijk, dingquote:
Met een zo'n filmpje meteen het 'algemeen -in-de-tram-mishandelingtopic'?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat heeft dit filmpje te maken met dit topic?![]()
Of is dit opeens het 'algemeen -in-de-tram-mishandelingtopic'?
Maar wat probeer je dan precies te zeggen door alleen een link naar zo'n filmpje te posten?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Met een zo'n filmpje meteen het 'algemeen -in-de-tram-mishandelingtopic'?
Lijkt me wat overdreven.
Alleen een link ?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar wat probeer je dan precies te zeggen door alleen een link naar zo'n filmpje te posten?
Oh ja, en de ironische/sarcastische toevoeging "Gezellig in de Haagse tram".quote:
Goed zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh ja, en de ironische toevoeging "Gezellig in de Haagse tram".
En nu even terug naar mijn vraag, want je loopt de boel te ontwijken:quote:
Je ziet het vooral bij de partijen die de spelbepalers zijn op links en rechts.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de stemmers op de meeste grotere / gevestigde partijen geldt. Daarom zie je bij polls altijd behoorlijke verschuivingen, maar op de verkiezingsdag zelf stemt men toch op wat men kent; Better the devil you know...
D66'ers gaan achterin zitten en verschuilen zich achter de Donald Duck.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik loop al wel even mee in de politiek dus ken dat zo onderhand wel.
Fragment :quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Die man bij P0wned die de gekke zwerver eckt uit de tram heeft gezetdaar zal Hilly niet blij mee zijn
Ook weer waar.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef betyar het volgende:
[..]
D66'ers gaan achterin zitten en verschuilen zich achter de Donald Duck.
Het is ook geen "tik". Een wijsvinger die tegen het gezicht geduwd wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Fragment :
http://www.telegraaf.nl/t(...)echt_met_eer___.html
De Racistische Wijsvinger!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is ook geen "tik". Een wijsvinger die tegen het gezicht geduwd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |