Tja, daar zal de genoemde zolderkamer wel een grote rol in spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind het vooral sneu, maar ook een beetje eng, hoe mensen zoals Pino0 op basis van 1 aspect dat ze van iemand denken te weten, echt met een hele set aannames komen.
Aannames die in mijn geval overigens totaal niet eens kloppen.
Bontkraagje?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mijn nichtjes vallen niet op jongens die stoer doen met hun lease BMW's en Gucci kleertjes dragen maar ondertussen ergens in een flatje achteraf wonen.
Klasse, heb je daar wel eens van gehoord?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind het vooral sneu, maar ook een beetje eng, hoe mensen zoals Pino0 op basis van 1 aspect dat ze van iemand denken te weten, echt met een hele set aannames komen.
Aannames die in mijn geval overigens totaal niet eens kloppen.
En WEER zo'n voorbeeld, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mijn nichtjes vallen niet op jongens die stoer doen met hun lease BMW's en Gucci kleertjes dragen maar ondertussen ergens in een flatje achteraf wonen.
Het heeft nog altijd meer stijl dan een harde krijgen van je eigen "hilarische" opmerkingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om het vooroordeel van je lichtgetinte neefjes weer bevestigd te krijgen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
En WEER zo'n voorbeeld, hoe krijg je het voor elkaar
Dus je vind jezelf ook eng?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind het vooral sneu, maar ook een beetje eng, hoe mensen zoals Pino0 op basis van 1 aspect dat ze van iemand denken te weten, echt met een hele set aannames komen
Gewoon niks klopt. Rijtjeshuis, geen auto maar een studenten-OV en vooral ZARA/WE kleding.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het heeft nog altijd meer stijl dan een harde krijgen van je eigen "hilarische" opmerkingen.
Ik zou een dagboek bij gaan houden. En dan turven hoe vaak je een vooroordeel bevestigd ziet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om het vooroordeel van je lichtgetinte neefjes weer bevestigd te krijgen?
Alles leuk en aardig maar als ze een keer wat fout doen weet papa Mohammed van niks en is het huilen met mama en je 21 ooms in de rechtbank.
Tel uit je winst!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus je vind jezelf ook eng?
We zien jou er ook enorme taarten van bakken.
Die halfbakken pogingen altijd om bijdehand terug te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je alleen maar open deuren aan het intrappen bent, kan je net zo goed gaan slapen. Je voegt niks toe en bent enkel negatief aanwezig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou een dagboek bij gaan houden. En dan turven hoe vaak je een vooroordeel bevestigd ziet.
Mijn lichtgetinte neefjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om het vooroordeel van je lichtgetinte neefjes weer bevestigd te krijgen?
Alles leuk en aardig maar als ze een keer wat fout doen weet papa Mohammed van niks en is het huilen met mama en je 21 ooms in de rechtbank.
Tel uit je winst!
Zou die ook van die neefjes hebben?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Abel bakt ook taarten.
Met welke set aannames kom ik dan volgens jou?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aldus de man met klasse die grappen maakt die zelfs op de basisschool al behoorlijk verleden tijd zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Als je alleen maar open deuren aan het intrappen bent, kan je net zo goed gaan slapen. Je voegt niks toe en bent enkel negatief aanwezig.
Snel, je kan weer een streepje zetten!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef Pino0 het volgende:
Ik ga zometeen nog even met mijn piemel spelen en daarna duik in mijn bed in.
Doe je neefjes te groeten!
UTRECHT - In het Utrechtse Kanaleneiland is vrijdagavond een 66-jarige vrouw overvallen die een rolstoel met daarin een kennis voortduwde.
Op de hoek Livingstonelaan-Aziėlaan werd het slachtoffer verrast door twee mannen die aan kwamen rennen.
De straatrovers trokken de tas van haar schouder en gingen er vandoor in de richting van de Fernandezlaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |