Ja goed man, lekker mensen uitschelden, je agressief opstellen en je hand in iemand gezicht duwenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Pino0 het volgende:
Prima actie van die racist, aanpakken dat linkse tuig van de PvdA
Voel jij je op je pikkie getrapt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja goed man, lekker mensen uitschelden, je agressief opstellen en je hand in iemand gezicht duwen![]()
Is dit de 'nieuwe jeugd' echt zo achterlijk op straat als dat jij het doet voorkomen, of is dit gewoon puberale stoerdoenerij op internet, zo lekker veilig achter het toetsenbordje?
Jammer joh, Krekker is een hoogopgeleide lichtgetine jongeman uit een grote stad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Voel jij je op je pikkie getrapt?
En ik kijk wel voortaan wel uit wat ik doe op straat, ben een aantal keren goed bedreigd door lichtgetinte (jonge)mannen.
En een tip voor jou; kom eens uit dat gehucht in de provincie vandaan, pak de auto en rijd een rondje door een willekeurige achterstandswijk na 10 uur in de avond. Kijken of je al van mening bent veranderd.
Zeg maar tegen zijn neefjes dat zij de Nederlandse bevolking moet respecteren, 50% van 2e generatie Marokkanen is in Rotterdam met politie/justitie in aanraking geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jammer joh, Krekker is een hoogopgeleide lichtgetine jongeman uit een grote stad.
Nu jij weer..
Mijn neefjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zeg maar tegen zijn neefjes dat zij de Nederlandse bevolking moet respecteren, 50% van 2e generatie Marokkanen is in Rotterdam met politie/justitie in aanraking geweest.
En nu moeten onschuldige mensen uitgescholden worden en mensen die hun helpen klappen krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zeg maar tegen zijn neefjes dat zij de Nederlandse bevolking moet respecteren, 50% van 2e generatie Marokkanen is in Rotterdam met politie/justitie in aanraking geweest.
En dan huilen dat er zoveel racisten zijn en dat ze allemaal over 1 kam geschoren worden
We zijn een grote fout begaan vroeger, en daar moeten we helaas de consequenties van inzien.
Voor het eerst dat ik hoor dat neefjes van een lichtgetinte jongeman zich normaal gedragen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mijn neefjes?
Wtf hebben mijn neefjes hiermee te maken? Ik heb aardig wat neefjes en nichtjes, maar geen van is met de politie in aanraking gekomen, dus waar heb je het over?
Waar ben je in al die ontelbare topics over lichtgetinten die zich nog erger misdragen? We kunnen je ferme stelling tegen geweld daar goed gebruiken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja goed man, lekker mensen uitschelden, je agressief opstellen en je hand in iemand gezicht duwen![]()
Is dit de 'nieuwe jeugd' echt zo achterlijk op straat als dat jij het doet voorkomen, of is dit gewoon puberale stoerdoenerij op internet, zo lekker veilig achter het toetsenbordje?
Ah, nu is het weer Krekker. Het is nooit jouw fout inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar ben je in al die ontelbare topics over lichtgetinten die zich nog erger misdragen? We kunnen je ferme stelling tegen geweld daar goed gebruiken.
Niet veel, heb jij nog wat nuttigs in te brengen of kom je ook alleen maar even huilie huilie doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef Fides het volgende:
En wat probeer je hiermee precies te bereiken, Pino0?
Daar hebben we het groot licht ook weer hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar ben je in al die ontelbare topics over lichtgetinten die zich nog erger misdragen? We kunnen je ferme stelling tegen geweld daar goed gebruiken.
Waarom breng je mijn neefjes uberhaupt ter sprake?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:26 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik hoor dat neefjes van een lichtgetinte jongeman zich normaal gedragen.
Goed hoor
Had niet verwacht dat een lichtgetinte jongeman niet met politie/justitie in aanraking is gekomen. Dat is erg zeldzaam. Daarom wil ik graag verhaal halen op je neefjes, jonge generatie rolstoel overvallers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom breng je mijn neefjes uberhaupt ter sprake?
Heb je nu een stijve piemel in je zolderkamer?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat een lichtgetinte jongeman niet met politie/justitie in aanraking is gekomen. Dat is erg zeldzaam. Daarom wil ik graag verhaal halen op je neefjes, jonge generatie rolstoel overvallers.
Nee. Maar we gaan het vanaf nu bijhouden voor jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Daar hebben we het groot licht ook weer hoor![]()
Je moet eens niet zo selectief lezen. Ik heb vaak genoeg aangegeven wat voor ongelofelijke schijthekel ik heb aan mensen, inclusief allochtonen, die zich misdragen.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Maar we gaan het vanaf nu bijhouden voor je
Wat zit je nou allerlei rare feitjes uit je duim te zuigen? Zelfs in mijn verre familie zijn er, voor zover ik deze ken (en ik ken er aardig wat), geen criminelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat een lichtgetinte jongeman niet met politie/justitie in aanraking is gekomen. Dat is erg zeldzaam. Daarom wil ik graag verhaal halen op je neefjes, jonge generatie rolstoel overvallers.
Het is niet een onderwerp wat ze op feestjes vertellen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zit je nou allerlei rare feitjes uit je duim te zuigen? Zelfs in mijn verre familie zijn er, voor zover ik deze ken (en ik ken er aardig wat), geen criminelen
Je moet eens niet zulke rare aannames doen
Men heeft het op feestjes over mijn familie / verre familie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is niet een onderwerp wat ze op feestjes vertellen hoor.
Naief much?
Pest me niet zo, Mohammed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heb je nu een stijve piemel in je zolderkamer?
Lekker op het internet mensen kleineren die jou gewoon met respect benaderen en normaal antwoord op je vragen geven? En op straat zeker timide in een hoekje zitten als er daadwerkelijk iets gebeurt. Stoere kerel ben je ook.
*zucht*quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Men heeft het op feestjes over mijn familie / verre familie?
Loop je weer te janken op mensen met een andere mensen dan jij?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heb je nu een stijve piemel in je zolderkamer?
Lekker op het internet mensen kleineren die jou gewoon met respect benaderen en normaal antwoord op je vragen geven? En op straat zeker timide in een hoekje zitten als er daadwerkelijk iets gebeurt. Stoere kerel ben je ook.
Misschien hap jij wel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Pest me niet zo, Mohammed.
Ik kan er ook niks aan doen dat jij je minderwaardig voelt en daarom graag hapt op dingen die je van binnen raken.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Loop je weer te janken op mensen met een andere mensen dan jij?
Ja dan kan je wel zuchten. Jij en Pino0 zijn hier degenen die, mogelijk op basis van simpele aannames, over neefjes, feestjes en naiviteit beginnenquote:
Je vindt het altijd wel heerlijk om overal op te reageren valt me op. Anders noem je hem gewoon xenofoob om gelijk de hele discussie af te kappen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je mening bedoelt, ik zag nergens een mening, alleen maar kinderachtig zuigen.
Je haalt nog je broeder krekker erbij, je komt op voor iemand die je alleen via internet kent... En dan zeg je dat ik met een stijve piemel op mijn zolderkamer zitquote:
Advies: als het boven je pet groeit, brand je vingers dsn nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja dan kan je wel zuchten. Jij en Pino0 zijn hier degenen die, mogelijk op basis van simpele aannames, over neefjes, feestjes en naiviteit beginnen
Broeder?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je haalt nog je broeder krekker erbij, je komt op voor iemand die je alleen via internet kent... En dan zeg je dat ik met een stijve piemel op mijn zolderkamer zit
Op wie van de PvdA ga je stemmen? Voor een hogere uitkering zou ik eventueel de SP aanraden.
Advies: je moet je zelf niet zo oveschatten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Advies: als het boven je pet groeit, brand je vingers dsn niet
Laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Advies: je moet je zelf niet zo oveschatten.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Pino0 het volgende:
Melding
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem (+ geen DM's meer)
@sonnyspek
Maar ja, het eerste
Ik heb Krekker er niet bijgehaald, ik reageerde op jouw reactie tegen hem.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je haalt nog je broeder krekker erbij, je komt op voor iemand die je alleen via internet kent... En dan zeg je dat ik met een stijve piemel op mijn zolderkamer zit
Op wie van de PvdA ga je stemmen? Voor een hogere uitkering zou ik eventueel de SP aanraden.
Ik heb jou opgeroepen via het geheime allochtonen-netwerk. Ik heb ook een tijdmachine gebruikt schijnbaar, aangezien jij er al was, toen ik je erbij haalde.quote:
Ah, dus toch!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb Krekker er niet bijgehaald, ik reageerde op jouw reactie tegen hem.
En hij is mijn broeder niet omdat we beide buitenlandse roots hebben, misschien zit hij niet eens op mij te wachten. Waarom zou hij mijn broeder zijn?
Dat laatste zou ik overigens wel begrijpen, hij blijft altijd netjes tegen debiele figuren op Fok, terwijl ik jullie gewoon aanspreek zoals jullie mij aanspreken. Dus wat dat betreft plus kudows voor Krekker.
Lachen ze hier op de basisschool nou nog om?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ah, dus toch!
Ik had al een vermoeden, maar wat is je naam nou? Mohammed, Appie of Brahim?
Nee, hier krijg ik alleen maar een nog hardere plasser van. Op mijn zolderkamer, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lachen ze hier op de basisschool nou nog om?
Geen van allen, helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ah, dus toch!
Ik had al een vermoeden, maar wat is je naam nou? Mohammed, Appie of Brahim?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, hier krijg ik alleen maar een nog hardere plasser van. Op mijn zolderkamer, niet te vergeten.
Het was al van een vrij bedroevend niveau, maar je geneert je in ieder geval niet om er nog een flinke schep bovenop te doen. Dat pleit dan weer voor je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, hier krijg ik alleen maar een nog hardere plasser van. Op mijn zolderkamer, niet te vergeten.
Mijn nichtjes vallen niet op jongens die stoer doen met hun lease BMW's en Gucci kleertjes dragen maar ondertussen ergens in een flatje achteraf wonen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen van allen, helaas.
Ik heb een naam die niet vaak voorkomt, hoor altijd van 'jouw nichtjes' dat ze het een mooie naam vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |