'Kom naar buiten dan!'quote:Op zondag 26 januari 2014 11:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/01/pats.html
Filmpje ervan
Ik kan dat echt geen knal voor zijn kop noemen...
Als je dat inderdaad een knal voor je kop noemt, dan ben je echt van het padje af inderdaad. Realiteit is het niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Valt die oplichter alweer door de mand
Zo raar inderdaad. Ruikt naar scenezetterij...quote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En dan die racisme kaart....Ik vraag me af wat ervoor gebeurt is, in het filmpje wordt geknipt op het moment dat die man het zegt (rond 0.18 sec.). Iets in de geest van "Ik laat me niet....." en toen?
Inderdaad. Moet je wel het hele verhaal tonen, want dit is natuurlijk kijk mij dan even stoer doen opkomen voor de minderheden. Voor hetzelfde geld is die gast zelf racistisch uitgescholden door die 2 mocromeiden. Wat niet ondenkbaar is in AMS.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nog een keer geluisterd, " Ik laat me niet voor .... uitmaken" ! Dus hij is gewoon uitgescholden.
Wat een held op te grote rode sokken.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/01/pats.html
Filmpje ervan
Ik kan dat echt geen knal voor zijn kop noemen...
Bllaming the victim.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef sonnyspek het volgende:
Ik geloof er ook geen flikker van dat die man opeens begint te schreeuwen tegen die vrouwen. Die zullen wel wat doms gezegd hebben.
'Ik laat me niet... *Slaat scene over* Wat laat hij zich niet?
Ik zeg nooit dat het de schuld is van iemand die verkracht is. Dat heb ik nooit gezegd en dat zal ik ook nooit zeggen. Ik constanteer wel dat hij niet zomaar waarschijnlijk tegen hen loopt te blerren en hij ook zegt waarom, maar dat niet op de video staat.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bllaming the victim.
"verkrachte meisjes moeten maar geen korte rokjes dragen"
De haat voor bepaalde bevolkingsgroepen is hier net zo erg als de haat voor vrouwen in India die zich gewaagd kleden. De mens blijft de mens, alleen in elke cultuur wordt iets anders verafschuwd.
Ze zullen het vast zelf uitgelokt hebben he, Geert boy?
En sommigen onder ons willen al die mensen / culturen bij elkaar gaan proppen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bllaming the victim.
"verkrachte meisjes moeten maar geen korte rokjes dragen"
De haat voor bepaalde bevolkingsgroepen is hier net zo erg als de haat voor vrouwen in India die zich gewaagd kleden. De mens blijft de mens, alleen in elke cultuur wordt iets anders verafschuwd.
Ze zullen het vast zelf uitgelokt hebben he, Geert boy?
Het is al gelukt. Het gebeurt nu al jaren elke dag om je heen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En sommigen onder ons willen al die mensen / culturen bij elkaar gaan proppen.
Begrijp je meteen waarom dat nooit gaat lukken.
Je bedoelt dat uitlokken?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is al gelukt. Het gebeurt nu al jaren elke dag om je heen.
Jammer joh.
Oh dus jij denkt dat de multiculturele samenleving in Nederland gelukt is? Nou dan heb je toch een heel raar beeld van onze samenleving. Zolderkamerautist?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is al gelukt. Het gebeurt nu al jaren elke dag om je heen.
Jammer joh.
En jij ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel.
Gelukt, mislukt, whatever, ik weet dat in PVV-doprje Katwijk er niet veel mensen met een kleurtje rondlopen. Maar de realiteit is dat al decennia (eigenlijk al eeuwen) Nederland multicultureel is. En vooralsnog is er geen rampspoed of oorlog gaande. Eigenlijk gaat het best prima.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh dus jij denkt dat de multiculturele samenleving in Nederland gelukt is? Nou dan heb je toch een heel raar beeld van onze samenleving. Zolderkamerautist?
Het kan mij niet zoveel boeien wat je bedoelt, je hebt al afgedaan toen je het slachtoffer ging blamen.quote:
Dat is dus al een vooroordeel en laat zien dat je hier dus nooit geweest bent. Er zijn hier zeker wijken waar het merendeel al allochtoon is en het moslim 'geloof' aanhangen. Volgens mij wil jij gewoon de problemen in Europa en Nederland niet zien met multiculturaliteit.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukt, mislukt, whatever, ik weet dat in PVV-doprje Katwijk er niet veel mensen met een kleurtje rondlopen. Maar de realiteit is dat al decennia (eigenlijk al eeuwen) Nederland multicultureel is. En vooralsnog is er geen rampspoed of oorlog gaande. Eigenlijk gaat het best prima.
Dit topic gaat over een PvdA-wethouder die probeert electoraal gewin te halen uit een non-gebeurtenis. Ga jij je xenofobische gal even in een ander topic spuien.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:02 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is dus al een vooroordeel en laat zien dat je hier dus nooit geweest bent. Er zijn hier zeker wijken waar het merendeel al allochtoon is en het moslim 'geloof' aanhangen. Volgens mij wil jij gewoon de problemen in Europa en Nederland niet zien met multiculturaliteit.
Volgens mij zeg ik alleen wat over dat er wel mischien een aanleiding is in dit incident. Dat daar iemand daar dan op reageert kan ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over een PvdA-wethouder die de kiezers probeert op te lichten. Ga jij je xenofobische gal even in een ander topic spuien.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:02 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is dus al een vooroordeel en laat zien dat je hier dus nooit geweest bent. Er zijn hier zeker wijken waar het merendeel al allochtoon is en het moslim 'geloof' aanhangen. Volgens mij wil jij gewoon de problemen in Europa en Nederland niet zien met multiculturaliteit.
Proberen de discussie af te breken, maar wel diegene even tussen de zinnen door xenofobisch noemenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over een PvdA-wethouder die probeert electoraal gewin te halen uit een non-gebeurtenis. Ga jij je xenofobische gal even in een ander topic spuien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |