SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier kunnen we grappen over maken, maar laat ik eens het goede voorbeeld geven en het niet doen. Veel sterkte voor die jongenquote:
quote:Mathijsen is voor behandeling naar het oogziekenhuis in Rotterdam gebracht en volgens trainer Ronald Koeman zouden de eerste berichten slecht zijn. "Joris is het zicht in één oog kwijt", meldde de trainer. "We hopen dat het goed komt."
Ik vond het ook een wonderbaarlijke theorie. Al is het wel prettig als je er daadwerkelijk in kan geloven. Gelijk al je zorgen wegquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond dat trouwens zo'n slap argument. Ja, het is zo dat je niet méér uitgeeft dan eerder, maar dat wil niet zeggen dat Ruiz niet heel duur isAnders had je dat geld anders kunnen besteden
quote:
Moest hij al.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:25 schreef S0nic het volgende:
Oh jee straks moet Zoet gelijk in oranje.
Goede samenvatting afgelopen 20 seizoenen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:25 schreef Paul het volgende:
Utrecht weer verliezen
Dan maar tegen Ajax weerus winnen
Het is geen Luuk de Jong natuurlijk.quote:
Zo gek zullen mensen toch niet zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:25 schreef S0nic het volgende:
Oh jee straks moet Zoet gelijk in oranje.
Zoveel goeie grappen liggen voor het oprapen. Maar toch zijn we allemaal mensen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier kunnen we grappen over maken, maar laat ik eens het goede voorbeeld geven en het niet doen. Veel sterkte voor die jongen
Naar verluidt loopt hij al 2 jaar met deze blessure rond.quote:
Hij zag het niet meer zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zag de nederlaag allang aankomen.
badum tsss
Zou Co deze blessure ook hebben opgelopen? Die is ook fan van Jorisquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Naar verluidt loopt hij al 2 jaar met deze blessure rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |