Ongeduldig is dus Merelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef Ongeduldig het volgende:
En nu iedereen in m'n omgeving weet het, nu wordt het tijd om hier ook m'n kloon op te geven en onder m'n eigen naam verder te gaan...
Maar die username is al zo oud, en ik heb hier als puber zoveel stomme dingen gepost, dat ik tegenwoordig als Amsel door het forum-leven gaquote:
Haha om het even makkelijk te houdenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar die username is al zo oud, en ik heb hier als puber zoveel stomme dingen gepost, dat ik tegenwoordig als Amsel door het forum-leven ga
Nouja zegquote:
Ja bedankt meiden, jij ook he met je cadeautjequote:
Gefeliciteerd!quote:
Oh en jij ook natuurlijk.quote:
Haha! Fijn om als 'jezelf' te kunnen posten!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar die username is al zo oud, en ik heb hier als puber zoveel stomme dingen gepost, dat ik tegenwoordig als Amsel door het forum-leven ga
Dank je!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
En jij ook nog gefeliciteerd dame! wat leuk, nog zo'n prachtig kind
Done!quote:
Dat is helemaal onderzocht. Mijn man heeft 'huppeldepup'waardes en dat overheerst. Ik zal eens kijken of ik het kan terug vinden. Heb een paar pagina's opgeslagen op de laptop, maar die heeft m'n man nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe weet je zeker dat deze ook a-positief is?
Dat hele rhesus gebeuren vind ik af en toe maar moeilijk te begrijpen . Ik ben O-negatief en heb een O-negatief en een O-positief kind gekregen dus bij 1 nog een spuit na de bevalling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |