Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En voorspelbaar. Teveel praatjes over kampeionschap, verliezen van de nummers laatst etc etc. Al drie seizoenen op rij
Is puur een mentaliteitskwestie joh.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
4 Feyenoorders vrij 1 van ado en nelom weet em bij de ado speler te krijgen
Inderdaad, vanaf 2008 hebben we alleen maar 'overgangsjaren' gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.
Maar ja, we moeten geduld hebben he.
Ik irriteer mij gewoon aan de hoogmoedwaazin van sommige jongens. Zo'n Schaken hoe kan je nou na 1 redelijke pot je zo uiten in de media. Dan mis je toch gewoon een paar chromosomen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.
Maar ja, we moeten geduld hebben he.
Ajax kampioen maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef DonRaja het volgende:
Sux. Vitesse dan maar frustreren volgende week.
Dat sowieso. Kotsmisselijk word ik hiervanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Sejt het volgende:
Ik stem voor zwijgplicht voor Feyenoord spelers.
Zo ziek word ik ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |