quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik sta ook altijd meer om me heen te kijken of ik iemand zie die niet huilt zodat ik hem kan ontmaskeren als de vieze hypocriet die het duidelijk gemunt heeft op het 160-delige Sèvres servies dan dat ik aandacht besteed aan de kist.
Stoere boiiquote:
met nike airmaxquote:
Een leeg vaartuig dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:17 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe durf je zoiets een kadaver te noemen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij mag dan misschien geen psychopaat zijn, maar schijnbaar wel paranoïde
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:58 schreef Plantagehouder het volgende:
Op een begrafenis valt vaak meer te lachen dan bij een huwelijk
het feit dat niemand dit serieus neemt is stoopid...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:12 schreef SaucyCock het volgende:
Je kent het wel, ze laten het kadaver langzaam in het graf verdwijnen en iedereen begint te janken.
Uit respect voor mijn familie of kennissen kom ik altijd wel condoleren en zo. Maar je wordt altijd zo raar aangekeken als je dan niet meehuilt. De laatste jaren heb ik daar een trucje op gevonden en bijt ik gewoon keihard op mijn tong en dan valt er wellicht toch een traantje.
Ik blijf me er aan irriteren, accepteer mij toch gewoon zoals ik ben. Waarom doen alsof ik een psychopaat ben? Ik kom toch langs?
Iedereen gaat dood, zo gaat het nu eenmaal.
Uit welke rotte kut kom jij gekropenquote:Op zondag 26 januari 2014 03:28 schreef Gezicht het volgende:
Tevens: begravenis![]()
![]()
________!!!!!!1!1!!11!1
TS pauperkoning dat je bent.
Dit dus. Zonder nieuwe mensen en uitgaande van gemiddeld 70 jaar, gaan er gemiddeld iets van 275.000 per dag dood.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef Manke het volgende:
over honderd jaar zijn er meer dan 7 miljard mensen die nu leven de pijp uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |