Zeker een zeer goed nummer, echter het onderwerp is dermate controversieel en politiek beladen dat ik werkelijk niet snap dat dit niet verboden is. Het is herzelfde als ik een lied zou maken over d facisten die nu in Kiev aan de macht zijn en de neonazies waaraan zij gelinkt zouden zijn. Of een loflied over Hezbollah. Het gaat wel ver en zo maakt het songfestival toch een politiek statement en laat het zich misbruiken voor de lastercampagne tegen Rusland.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:16 schreef sirdanilot het volgende:
Grappig dat zo veel mensen het niks vinden. Ik vind het één van de betere nummers.
Ik vind het liedje niks, ben ook al kritisch geweest (en nog steeds) op het politieke aspect van het nummer. Maar voor reacties als deze en users zou het dan wel weer leuk zijn als Oekraïne zou winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:45 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Alleen daarom hoop ik op een Russische overwinning en daarna een songfestival 2017 in Sevastopol op de Krim.
Juist niet, hier heeft een origineel en goed liedje gewonnen,weg van alle cliche zweedse pulp.. Echte kwaliteot heeft dit keer gezegevoerd, daar bij nog een politieke rel ook, kan niet beter! Ben erg benieuwd of de Russen naar Kiev reizen volgend jaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef DropDiffuser het volgende:
Walgelijk dat dit gewonnen heeft zeg. Echt weer een stap terug voor Eurovisie.
Niets origineels en goeds aan. Dit soort duffe nummers bestaan al tijden.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Juist niet, hier heeft een origineel en goed liedje gewonnen,weg van alle cliche zweedse pulp.. Echte kwaliteot heeft dit keer gezegevoerd, daar bij nog een politieke rel ook, kan niet beter! Ben erg benieuwd of de Russen naar Kiev reizen volgend jaar.
Het is de opsomming van beide subklassementen dat belangrijk is.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Bizar hoe dit nummer de 2 subklassementen (jury en televoting) niet heeft gewonnen
Wat is er politiek aan? Ze verteld haar eigen familiegeschiedenis.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:27 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat het gewonnen heeft. Ik ben zelf niet zo'n fan van het nummer. Overigens wordt het wel mooi neergezet op het podium. Het is gewoon een politiek nummer en dat mag volgens de regels niet. En een hit gaat het in Europa niet worden.
Ja dat is de reden dat ze er meer weg zijn gekomen. Het is gewoon een politiek nummer, dat weet iedereen. En nee ik ben bepaald geen Rusland aanhanger, om even uit te sluiten dat ik daarom ontevreden ben over deze uitslagquote:Op zondag 15 mei 2016 01:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan? Ze verteld haar eigen familiegeschiedenis.
Wat is er politiek aan?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is de reden dat ze er meer weg zijn gekomen. Het is gewoon een politiek nummer, dat weet iedereen. En nee ik ben bepaald geen Rusland aanhanger, om even uit te sluiten dat ik daarom ontevreden ben over deze uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |