Ja & Neequote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je gestopt als ESF-moderator? (en worden wij nu geacht om je vol dankbaarheid om de hals te vliegen?)
Yep. Pas wel bij het lijnenquote:
ESF is veel te verslavend. En volgens jaar wil ik met je mee naar dat A'damse kleine meezingfeestjequote:Op donderdag 4 juni 2015 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijf je wel lekker in ESF rondhangen?
DEAL!quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
ESF is veel te verslavend. En volgens jaar wil ik met je mee naar dat A'damse kleine meezingfeestje.
Oh woeps... Ik zal t FF doorgevenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:16 schreef Susi het volgende:
Ola. In die groene balk staat dat dit subforum over 2014 gaat, maar we leven in 2015
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh woeps... Ik zal t FF doorgeven
Edit: Is inmiddels aangepast.
Scherp! Is aangepast.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:34 schreef Cyan9 het volgende:
Er zit wel een heeeeeel klein typefoutje in die van Oostenrijk..
yesssquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Kan er een N worden toegevoegd aan de topictitel van het Douwe-titel.
Om daarop aan te sluiten, kunnen de TT's van Polen, Estland, Israel, Letland, Finland, Hongarije, Frankrijk en Italië ook worden aangepast?quote:Op zondag 6 maart 2016 11:50 schreef Fred_B het volgende:
Het Russische lied heet dus You Are The Only One. De inzending van Montenegro heet The Real Thing. Kunnen de TT's worden aangepast?
Om ook aan te sluiten. Zou het niet handig zijn om ook de OP aan te passen, van de landen waarvan de inzending bekend is, zodat de nieuwe nummers erin staan? Dan hoef je niet het halve topic door om het nummer terug te vinden.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Om daarop aan te sluiten, kunnen de TT's van Polen, Estland, Israel, Letland, Finland, Hongarije, Frankrijk en Italië ook worden aangepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |