Ik heb de TT's aangepast. Mocht je een voorstel voor een nieuwe OpeningsPost hebben, kun je die altijd in een TR zetten, dan zullen we die toevoegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Verzoek: kunnen er wat TT's worden aangepast? De Albanese, Georgische, Wit-Russische, Franse en Spaanse inzendingen zijn bekend.
Het is lastige is dat we doorgaan in de topics van 2014. Want eigenlijk zijn de posts waarmee ik of iemand anders ze omhoog schop de OP als we nieuwe topics zouden openen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb de TT's aangepast. Mocht je een voorstel voor een nieuwe OpeningsPost hebben, kun je die altijd in een TR zetten, dan zullen we die toevoegen.
Daar heb je inderdaad wel een goed punt. Een oplossing zou kunnen zijn door de inzending van voorgaand(e) ja(a)r(en) in een spoiler te plaatsen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is lastige is dat we doorgaan in de topics van 2014. Want eigenlijk zijn de posts waarmee ik of iemand anders ze omhoog schop de OP als we nieuwe topics zouden openen.
Oh, en de Spaanse inzending heet "Amanecer", niet "Painkiller." Dat was slechts een voorbeeldje, omdat het nummer nog niet te beluisteren is.
Donequote:Op maandag 16 februari 2015 11:43 schreef Cyan9 het volgende:
Nieuw verzoek: kunnen er weer wat TT's worden aangepast? De Armeense, IJslandse, Italiaanse, Servische, en Zwitserse inzendingen zijn bekend.
*onderdrukt de neiging om alles zelf te willen doen*
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik was Cyprus vergeten (dat krijg je met zo'n inzending). Is ook bekend!
Wordt wel weer tijd jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nu de deelnemers langzamerhand bekend worden misschien tof om een 2015-versie van ESF / Deelnemers 2014 van A t/m Z te maken
Jah, dat was een tricky dingetje, maar is min-of-meer geluktquote:Op zondag 1 maart 2015 20:53 schreef Fred_B het volgende:
De TT van het Finse topic kan gewijzigd worden:
Finland: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää
Edit: Daar werd al aan gewerkt blijkbaar
Komt er dit jaar helemaal geen deelnemerstopic?quote:
Alles aangepast. Al kan ik Azerbeidzjan niet vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
Zouden de TT's van Albanië, Australië, Azerbeidzjan, Israël, Montenegro en San Marino kunnen worden aangepast?
Dat is het punt, dat staat er op dit moment niet voor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Alles aangepast. Al kan ik Azerbeidzjan niet vinden.
Nu is-ie wel weer te vindenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is het punt, dat staat er op dit moment niet voor.
De TT nu is de naam van de artiest en de titel van het nummer.
ESF / [2015] Azerbeidzjan: Elnur Huseynov - Hour Of The Wolf
Waiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:06 schreef iBenny het volgende:
ESF / [Overzicht] Deelnemers van 2015
Alle inzendingen staan weer op een rijtje. Mocht je fouten ontdekken of info missen... geef maar een gil
Thanks. Heb het aangevuld.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai!
Bij 3 landen ontbreken het aantal deelnames en zeges. Servië doet dit jaar voor de 8e keer mee en won 1 keer in 2007. Cyprus doet voor de 32e keer mee en won nog nooit. Tsjechië doet voor de 4e keer mee en won ook nog nooit.
Goed bezigquote:Op maandag 23 maart 2015 20:41 schreef iBenny het volgende:
De loting / startvolgorde is nu ook in het deelnemerstopic te vinden
Nu niet meerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:29 schreef Arcee het volgende:
ESF / [2015] Wie eindigt in de Top-10?
Ik mis [2015] in de TT.
Ben je gestopt als ESF-moderator? (en worden wij nu geacht om je vol dankbaarheid om de hals te vliegen?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |