https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
De uitvinder(s) stond(en) bekend als Satoshi, en het is naar hem/n vernoemd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah thanks!
Waarom heet het zo, is het een afkorting of iets dergelijks?
Satoshi Nakamoto is de bedenker(s) van Bitcoin, dus de kleinste eenheid is naar hem/haar/hen vernoemt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah thanks!
Waarom heet het zo, is het een afkorting of iets dergelijks?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De uitvinder(s) stond(en) bekend als Satoshi, en het is naar hem/n vernoemd.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Satoshi Nakamoto is de bedenker(s) van Bitcoin, dus de kleinste eenheid is naar hem/haar/hen vernoemt.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
Wisten jullie dat ash in Japan satoshi heet?
En dat komt weer van de bedenker van Pokémon, Satoshi Tajiriquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
Wisten jullie dat ash in Japan satoshi heet?
Ik las: ik hou van jou Ryan (L)quote:
En als je dan toch een baard doet zou het wel een goede neckbeard moeten zijn voor FedoraCoinquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Serieus met dat logo ben je iig bijna alle vrouwen kwijt![]()
Ik gaf hem mijn vote, zodat die arme jongen tenminste nog kan dromen dat hij 2de is geworden. Of nrtje 5quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Max jij wil niet zo'n vieze lange baard toch?
You've been hit by, a Smooth Criminal, auwquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef BobdeHaan het volgende:
Het nieuwe logo van TIPS ziet er wel goed uit:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.urbangraff.ca%2Fimages_new%2Fdonatel00_fedora_orange_33.png&t=536&c=aiYR4qoufs1cug]afbeelding[/url] ]
Shamona hiiihiiiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
You've been hit by, a Smooth Criminal, auw![]()
Shumooonnahhhquote:
quote:
ik w8 tot ie onder de 100 zitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:24 schreef Sands het volgende:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.noblemovement.com%2Fimages%2Fnoblecoin_header.jpg&t=536&c=GAn8JEG3fWGxGw]afbeelding[/url] ]
Nog meer mensen hier in NOBL?
Je verwacht dat dit snel gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:25 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik w8 tot ie onder de 100 zit
https://bitcointalk.org/i(...)sg4731698#msg4731698quote:Quote from: TrollboxChamp on Today at 04:16:35 PM
We need to get this coin added to cryptsy or coinex. Its already over 1 satoshi in value. Let the trading begin!!!
Currently 1.18 satoshi!
-----------------------------------------------------------------------
coinex already confirmed its gonna be added when they get their new servers! Smiley
I think i go out of moon and go fully into TIPS. You all in ?
volume is niet hoog, 1btc kan de markt onder de 100 laten komen op coinmarket.io.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Je verwacht dat dit snel gaat gebeuren?
http://www.bbc.co.uk/news/business-25861717quote:Stephen Cotton went to his local HSBC branch this month to withdraw £7,000 from his instant access savings account to pay back a loan from his mother.
A year before, he had withdrawn a larger sum in cash from HSBC without a problem.
But this time it was different, as he told Money Box: "When we presented them with the withdrawal slip, they declined to give us the money because we could not provide them with a satisfactory explanation for what the money was for. They wanted a letter from the person involved."
Ik zit net in de post boven je een beetje niveau naar de SC te brengenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dit topic is niet meer wat het was, vanaf nu gaan we disturbing megusta-posts posten. Ik begin.
[ afbeelding ]
Misschien ben je niet vreemd genoegquote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit net in de post boven je een beetje niveau naar de SC te brengen
Wegwezen met die 9fag-humorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dit topic is niet meer wat het was, vanaf nu gaan we disturbing megusta-posts posten. Ik begin.
[ afbeelding ]
O ik ben vreemd. Veel vreemder dan ik vind je ze niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Misschien ben je niet vreemd genoeg
Ga zelf weg, nobody wants you herequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik ben vreemd. Veel vreemder dan ik vind je ze niet.
Annabel houdt van mijquote:
Maar goed dat ik een soepele mod benquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
![]()
![]()
Oh no ik voel weer een note aankomen![]()
Het is maar geld, stel je niet zo aan.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is maar geld, stel je niet zo aan.
Ik ookquote:
Maxbet lijkt wel op Oprah: jij krijgt een note en jij krijgt er een, jij krijgt ook een note!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ik heb wat gemist, loop 1 seconde weg voor drinken en edits all over the place
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:44 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Grain nu verkopen of nog wachten?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maxbet lijkt wel op Oprah: jij krijgt een note en jij krijgt er een, jij krijgt ook een note!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Maxbet lijkt wel op Oprah: jij krijgt een note en jij krijgt er een, jij krijgt ook een note!
quote:Bericht 100% gewijzigd door Maxbet op 25-01-2014 17:44 (Zoek hulp)
Note, uitlokking.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat stond daar? Desnoods via DM/PM
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat stond daar? Desnoods via DM/PM
quote:
Ik doe wel semi wannabe grappig maar dat is natuurlijk niet de bedoeling hequote:
Dat doet hij anders nooitquote:
Ik vloog al koortsachtig naar 'abbonnementen'quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik doe wel semi wannabe grappig maar dat is natuurlijk niet de bedoeling he
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:57 schreef smiths het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=419873.0
https://www.coinmarket.io/market/CONBTC
Is net nieuw op een exchange, is dat wat?
Wat zou zoiets waard moeten zijn
quote:The transaction will be fully confirmed in 50 seconds.
Block time: 25 seconds
Annabelquote:
Hoeveel cookies per seconde heb je nu?quote:
Je had beter bij de vorige bodem kunnen instappenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:16 schreef Leafeon672 het volgende:
PPC maar eens in de gaten houden, bij de volgende bodem stap ik in.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had beter bij de vorige bodem kunnen instappen
over TIPSquote:this is heading to 6000 latoshi
Wacht maar tot ik miljonair benquote:
Miljonair in TIPS zal wel lukkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik miljonair ben
161 miljoen nog maarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hoeveel cookies per seconde heb je nu?
Ik krijg er honger vanquote:
Hahaha, heb ik je eindelijk ingehaaldquote:
204 miljoen. even wat geupdatequote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, heb ik je eindelijk ingehaald
Tja, PPC doet nu wel een beetje erg uitbundigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:29 schreef roislecxe het volgende:
M'n verkoop van PPC op 5.4 was toch een beetje te vroeg...
56 miljard hierquote:
Zo hoog zat ik ook eerst ongeveer. Maar iemand hier zei dat het sneller ging als je een reset gaf en dan opnieuw begon, maar met behoud van je milkproduction en je awards enzo.quote:
113 uurquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:36 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, nou ik ga geen 113 uur weggooien
Ik raak er een beetje op uitgekekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:36 schreef Stryder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@TIPSOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
een 1 te veel?quote:
Hoeveel BTCsatoshi is het dan?quote:
Ik hoop dat ze je verkoop punt halen, dan kun je hier weer mooi mee komen rellen over de trades die je maaktquote:
geen idee, 4?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeveel BTCsatoshi is het dan?
iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je verkoop punt halen, dan kun je hier weer mooi mee komen rellen over de trades die je maakt
ohquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
55 LTC satoshi = 1 of 2 BTC satoshi
jup ryanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch gewoon beide delen door honderdmiljoen?!
2.5?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel heb je als je nu alles zou verkopen?
Toch vraag ik me af waar ineens al die buy support vanaf komt, want voor een normale pump n dump duurt het eigenlijk al veel te lang.quote:
Heb je wel es op bitcointalk gekeken? dat TIPS community topic loopt als een gekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af waar ineens al die buy support vanaf komt, want voor een normale pump n dump duurt het eigenlijk al veel te lang.
Not much faith no? Dat was mijn advies aan roisquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:36 schreef Stryder het volgende:
neuh, nu 218 mln pasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:52 schreef Kale het volgende:
[..]
Not much faith no? Dat was mijn advies aan rois
Jup, even op imgur ofzo gooien en dan in [ img ] tags zetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:54 schreef Kale het volgende:
[..]
Wat is de snelste manier om hier een plaatje te zetten? Ergens hosten?
Sorryquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
ennn een of andere zool gooit weer een nieuwe sellwall op 60
Ik gebruik altijd tinypic. daar worden de tags al voor je erbij gezet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:54 schreef Kale het volgende:
[..]
Wat is de snelste manier om hier een plaatje te zetten? Ergens hosten?
quote:
50%quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
hé slimme koppen hier zo, vraagje
ik heb een Portugese pinpas (staat VISA op) ennuh volgens mij is't een debit card.
Ik kan niet zien hoe veel erop staat.
M'n pa hield hem net in de automaat en hij gaf geen saldo aan maar wel dat je geld kon opnemen. Maar hij durfde dat niet omdat ie bang was dat ie een negatief saldo kon halen.
Iemand? Kans dat dat kan?
Maar serieus, waarom kan je niet zien hoeveel er op staat?quote:
geven die automaatjes niet aanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom kan je niet zien hoeveel er op staat?
In Portugal hebben ze toch ook wel gewoon internetbankieren?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
hé slimme koppen hier zo, vraagje
ik heb een Portugese pinpas (staat VISA op) ennuh volgens mij is't een debit card.
Ik kan niet zien hoe veel erop staat.
M'n pa hield hem net in de automaat en hij gaf geen saldo aan maar wel dat je geld kon opnemen. Maar hij durfde dat niet omdat ie bang was dat ie een negatief saldo kon halen.
Iemand? Kans dat dat kan?
Kan ik er niet mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In Portugal hebben ze toch ook wel gewoon internetbankieren?
onbereikbare kutbankquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan bel die bank op of je in de min kan.
die onbekende munten kunnen het hardst stijgen. heb net een buy order geplaatst voor CASH coin.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef Sands het volgende:
[..]
110-130, mij hoor je dus niet klagen.
En je hebt ook helemaal geen papieren bij je ouders liggen van de rekening die je in Portugal had? Daar hoort het ook allemaal in te staan.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En je hebt ook helemaal geen papieren bij je ouders liggen van de rekening die je in Portugal had? Daar hoort het ook allemaal in te staan.
neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar zoveel TIPS als dat ik Cookies heb op cookieclicker.
Bestaat dat al, Cookiecoin?
CASH had zo'n slechte OP dat ik daar verder niet meer naar gekeken heb (die is blijkbaar nu al wat geupdate).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
die onbekende munten kunnen het hardst stijgen. heb net een buy order geplaatst voor CASH coin.
Keesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef smiths het volgende:
Ziet er niet uit deze exchange waar je CASH kan kopen
https://openex.pw/index.php?page=trade&market=101
Ik blijf wel fijn in NOBL, USDE en DGB zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef smiths het volgende:
op zulke gare exchanges werd ook doge verkocht voor weinig voordat deze naar crapsy ging.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef smiths het volgende:
coinedup was toen een van die gare exchanges ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
op zulke gare exchanges werd ook doge verkocht voor weinig voordat deze naar crapsy ging.
Heb net even 0,125 btc naar coinmarket.io gestuurd, daar even op die volatiele markt (USDE en DGB) spelen. Ziet er wel mooi uit die exchange, alleen jammer dat er geen grafiek is, ook kan je niet zien in de history of het nou een buy of sell was.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik blijf wel fijn in NOBL, USDE en DGB zitten.
Ach het is een aardig begin, maar een grafiek zou indd wel handig zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:20 schreef smiths het volgende:
[..]
Heb net even 0,125 btc naar coinmarket.io gestuurd, daar even op die volatiele markt (USDE en DGB) spelen. Ziet er wel mooi uit die exchange, alleen jammer dat er geen grafiek is, ook kan je niet zien in de history of het nou een buy of sell was.
die krijgen van de week wat van mij te heurequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef smiths het volgende:
Wat krijgen we nou, binnen 10 minuten is mijn geld van cryptsy naar die coinmarket.io.
Had wel weer een half uur tot uurtje geschat.
Ja, een beetje EAC als maar dan beter in de uitvoering.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
maar nobl wordt vooral gebruikt voor goede doelen? afgezien van speculatie
Niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:25 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe krijg ik mijn coins die ik heb laten liggen in een pool die nu dood is?
ga nobl in de gaten houden, w8 nog ff op n betere prijs.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, een beetje EAC als maar dan beter in de uitvoering.
nopequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Die wall bij de 99 en de 100 nog niet gezien?
TIPS!quote:
sick hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
TIPS!
Die walls op 700 en 900
Wat? 900?!!?!!?!!?!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
TIPS!
Die walls op 700 en 900
Neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? 900?!!?!!?!!?!!!
Bedoel je niet 90?!!?!!?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Was dat nog iets waard?
[..]
Voel je de hebzucht al?
Nog niet, maar morgen komt het op een exchange.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Was dat nog iets waard?
[..]
Voel je de hebzucht al?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Coinedup werkt weer niet lekker hier
Dat is mooi, op tijd uitstappen dan...of blijf je nu ook hodlen?quote:
Oh dat is dan wel jammer jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog niet, maar morgen komt het op een exchange.
Niet eens zo slecht, opnemen in een professionele studio en je hebt een nummer 1 hit.quote:
De tekst is wel goed. Alleen de uitvoeringquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet eens zo slecht, opnemen in een professionele studio en je hebt een nummer 1 hit.
quote:
Doe je ninja ui terugquote:
Ja baas.quote:
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog niet, maar morgen komt het op een exchange.
jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:53 schreef Wave103 het volgende:
Oh wauw TIPS. Zitten we al boven 1 satoshi BTC? Denk t wel he
wie op 2 Latoshi gekocht heeft is echt een eindbaas.quote:
40xquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:55 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
hoe vaak is tips nu over de kop gegaan afgelopen dagen? 10x?
heb de boot weer gemist
Nietquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:58 schreef Wave103 het volgende:
Kan je ergens normaal de koers volgen ipv op CoinedUp? Refreshen duurt een half uur
Denk je dat er genoeg momentum is om die walls tot over de 100 te doorbreken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
I just never stopped believing.
SAY NO TO ACID! [ afbeelding ]
Geen idee, hij gaat nu wel echt ziek hardquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk je dat er genoeg momentum is om die walls tot over de 100 te doorbreken?
Jouw UIquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:06 schreef Sands het volgende:
[..]
97 nu gaat TIPS een berg beklimmen.
quote:
omgquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:16 schreef Leafeon672 het volgende:
CoinedUp is er vandoor met al jullie geld!!
Wat is dat voor uiquote:
Nope staat op 99 hier werkt tquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jullie zijn jaloers op al mijn rijkdommenquote:
Niet? Bij mij doet ie het gewoon hoor.quote:
vaagquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet? Bij mij doet ie het gewoon hoor.
godverdomme kut hoeren coinedupquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
godverdomme kut hoeren coinedupje kunt nooit verkopen aangezien die kutsite continu plat ligt godverdomme
Geduld is een schone zaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |