SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je doet nu net also skillshots het spel leuk makenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:00 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ja hij si fcking saai, je opties zijn gelimiteerd zoals bij de meeste saaie en skillshotloze champs.
Over het algemeen wel. Skillshots zorgen voor plays en mindgames. Ze hebben ook meer range en iemand die goed is gebruik zijn sillshots beter dan iemand die slecht is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:10 schreef blow... het volgende:
[..]
je doet nu net also skillshots het spel leuk maken
wel een beetje waar, ik speel ook liever skillshot champs over het algemeen, maar skillshotloze instap champs moeten er zeker blijven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Skillshots zorgen voor plays en mindgames. Ze hebben ook meer range en iemand die goed is gebruik zijn sillshots beter dan iemand die slecht is.
Als ik league of legends had gedesignt zou ik elke champ minstens 2 skillshots geven.
Alles is goed vs bot.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:51 schreef blow... het volgende:
ik was aan het kijken hoeveel kat pentakills ik kon krijgen in custom (1v5 bots) toen ik tot de ontdekking kwam dat een ad item op haar best goed is![]()
mn ideale build tot nu toe is:
mejai's
sword of the occult
2 x dfg
deathcap
arpen item, veel MR void, weinig sorc shoes.
40 procent cdr met volle snowball items dus je moet 2 mensen killen voor een ult reset.
Met bonus ad...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:27 schreef blow... het volgende:
[..]
ja oke, maar haar ult scaled 3.75 keer met ad.
Zie TTquote:
aah. zet mn mobiel ff op destopversiequote:
Was/Is een bugquote:
Black clever, trinity force, randuins omen spirit, versage warmogs armorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:34 schreef blow... het volgende:
wie heeft er trouwens een tip voor een vi build?
ik heb meestal niet genoeg standaard dmg voor full tank maar ook niet genoeg durability voor full dmg...
Ligt aan je top lane. Ofhij tanky is of niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:34 schreef blow... het volgende:
wie heeft er trouwens een tip voor een vi build?
ik heb meestal niet genoeg standaard dmg voor full tank maar ook niet genoeg durability voor full dmg...
Is alsnog tyfus slecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:27 schreef blow... het volgende:
[..]
ja oke, maar haar ult scaled 3.75 keer met ad.
Dwazen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wie die neuk bouwt er nou weer cdr op Katarina
soulstealer dfg en masteries geven al 30 procent.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wie die neuk bouwt er nou weer cdr op Katarina
je hebt die troep niet nodig op katarinaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef blow... het volgende:
[..]
soulstealer dfg en masteries geven al 30 procent.
oh oke. thx.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
je hebt die troep niet nodig op katarina
DFG niet op katarina? Wat dan wel?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
je hebt die troep niet nodig op katarina
dfg neem ik altijd op haar.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:00 schreef dustbrain het volgende:
[..]
DFG niet op katarina? Wat dan wel?
bedoel je dan 2 x dfg ?quote:Op zondag 26 januari 2014 02:05 schreef dustbrain het volgende:
DFG is gewoon goed. Abyscal en hourglass voor defense, voidestaff en deathcap voor AP en dan houd je nog ruimte over voor liandry's of DFG. Ik zou voor DFG gaan want veeeel meer dmg.
Best grappig inderdaad, doen ze volgens mij best vaak! Champs verstoppen in die splash images.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:56 schreef CyberJesus het volgende:
Valt me nu ineens op dat die nieuwe champ, naast de Creator Viktor splash, ook in de splash van die skin van Lucian te zien is..
[ afbeelding ]
Die tentakels..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met deze build ben ik vrijwel iedere game een dominante aanwezigheid. Earlygame zone ik nagenoeg iedere combo gewoon weg door agressief naar voren te spelen en veel gebruik te maken van de brush. Komt de vijand te dichtbij krijgt hij direct een Q met een basic attack+passive stack op zn kloten. Ik heb ADC's gezien die daardoor de helft van hun hp verloren
Lategame beweeg ik mij zeer snel over de map om snel bij de diverse gevechten aanwezig te kunnen zijn. Ook hier boezemt mijn Q-poke nog steeds angst in en help ik allies met W en E, waarvan in ieder geval mijn W ook profijt trekt van de AP (not sure about E).
Best succesvol dus, ik denk dat ik 90% van mijn lanes win met deze Sona build. Alleen als ik een heel defensieve ADC meekrijg gaat het meestal wat minder. Mijn vraag is of deze build ook op hoog niveau goed zal zijn, en of er nog dingen zijn die misschien anders moeten...
Als je mmr veel te hoog is. Te hoge mmr blijkt meestal uit veel punten erbij na een win en weinig eraf na een loss.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef ProblemExcel het volgende:
jup bronze div 2 in zicht, trouwens ik zie ook bij de info staan dat je ook met promotion series gelijk naar div 1 bronze gepromote kan worden? of is dat echt maar 1 kans die je kan krijgen
AoE debuffsquote:Op zondag 26 januari 2014 02:00 schreef dustbrain het volgende:
[..]
DFG niet op katarina? Wat dan wel?
Er zitten talloze aoe debuff items in het spel. Zeg gewoon de naam van het item.quote:
Jaa, ik ga er is wat meer op letten.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:57 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Best grappig inderdaad, doen ze volgens mij best vaak! Champs verstoppen in die splash images.
Kassadin?quote:
Ik snap echt niet waar je het over hebt ?quote:
kayle countert kassa way too hard.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je het over hebt ?
Oh maar ik had het over upcoming champs die te zien zijn in splash arts.. Ik dacht dat jij Kassa ergens in die Kayle splash zag, lawl.quote:
lawl xDquote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Oh maar ik had het over upcoming champs die te zien zijn in splash arts.. Ik dacht dat jij Kassa ergens in die Kayle splash zag, lawl.
En ik vind Morde fijner om tegen Kassa te spelen.
Als het niet 'makkelijk' is, ligt dat ook aan jou.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef Renn het volgende:
Door placements naar bronze gegaan, is eerlijk niet makkelijk om uit te komen. Je kan 10/0 gaan maar je teammates blijven throwen.
Nu wel gepromote naar bronze 1, binnenkort dus weer silver en daar kan ik hopelijk iets makkelijker stijgen, daar zijn ìets minder throws.
Zó slecht van TSMquote:Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Die Katarina CST!
TSM werd even compleet weggeveegd!
Ja, dat is een beetje het standaardcommentaar en niet echt waardevol.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Als het niet 'makkelijk' is, ligt dat ook aan jou.
Hoe snel dat dat ging, holy shit wat goedquote:Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Die Katarina CST!
welke katarina?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Die Katarina CST!
Luister, het is misschien wel het 'standaardantwoord', maar wat wil je dan? Zoek goede solo queue carry champs (die dus hard snowballen) en als je er goed mee bent zul je meer winnen dan verliezen. De kans dat in jouw team een troll zit is x4, in hun team x5 (aangezien je zelf dan 'goed' zal spelen). Tuurlijk zul je soms wat games op rij kutzakken hebben, maar dan is het ook feit dat je ze mute en focust op je eigen spel, ipv je druk maken om wat zij doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het standaardcommentaar en niet echt waardevol.
Het is een beetje het brons en de inhib nerf die samen maken dat games langer duren en moeilijker te sluiten zijn. En in brons weten ze helemaal niet hoe ze moeten closen, liefst chasen ze amumu zes rondjes over summoners riftt. Toch speel ik meestal de rol die overblijft om uberhaupt een kans te hebben, en presteer vrij aardig in een rol.
Maar in mijn afgelopen games zaten mensen als
"Teemo mid, top supp or jungle" die 3/12 gaan
ADcarries die na 20 minuten 23 farm hebben en 7 deaths.
Mid or feed ryze die na 20 minuten 1/12 staat tegen Kha
Dat soort dingen, al dan niet door toeval, gebeuren in deze games erg veel. Veel meer dan in Silver. In zilver kan je een team nog carrien, in brons moet je erg echt heel erg bovenuitsteken wil je een game singlehanded carrien en zo goed ben ik gewoon nog niet.
Het enige dat ik zeg, is dat het moeilijker snowballen is en dat het erg matig is dat je door deze bronze heen moet om terug te komen naar waar je was. Omdat het spel met een veel hoger aandeel trolls en feeders diemoeilijk te carryen zijn, minder leuk is.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Luister, het is misschien wel het 'standaardantwoord', maar wat wil je dan? Zoek goede solo queue carry champs (die dus hard snowballen) en als je er goed mee bent zul je meer winnen dan verliezen. De kans dat in jouw team een troll zit is x4, in hun team x5 (aangezien je zelf dan 'goed' zal spelen). Tuurlijk zul je soms wat games op rij kutzakken hebben, maar dan is het ook feit dat je ze mute en focust op je eigen spel, ipv je druk maken om wat zij doen.
ik wilde bronze 5 worden om te kijken hoe slecht het wasquote:Op maandag 27 januari 2014 00:46 schreef GlenSpey het volgende:
Wel grappig om te zien dat zoveel spelers hier in bronze zitten en klagen over het niveau. Hoe geraken jullie in bronze als jullie dan zoveel beter zijn dan de 'echte' bronze spelers?
klimmen is best lastig ja maar tot bronze 1 moet je toch wel kunnen komen en daarna moet je hopen op een elo swing in je voordeel als je echt denkt dat jezelf uit bronze carryen impossible is.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Het enige dat ik zeg, is dat het moeilijker snowballen is en dat het erg matig is dat je door deze bronze heen moet om terug te komen naar waar je was. Omdat het spel met een veel hoger aandeel trolls en feeders diemoeilijk te carryen zijn, minder leuk is.
Games in Silver zijn makkelijker te carryen, alles wat ik zeg.
Ik dacht ook dat het wel mee zou vallen, maar nu ik voor het eerst in Bronze zit valt het niveau daar toch echt tegen.
Nergens staat dat ik het impossible vind. Ik vind het alleen niet easy, wat ik wel verwacht had.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef blow... het volgende:
[..]
klimmen is best lastig ja maar tot bronze 1 moet je toch wel kunnen komen en daarna moet je hopen op een elo swing in je voordeel als je echt denkt dat jezelf uit bronze carryen impossible is.
nee oke.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:25 schreef Renn het volgende:
[..]
Nergens staat dat ik het impossible vind. Ik vind het alleen niet easy, wat ik wel verwacht had.
Wie weet, denk dat ik vanavond probeer mijn promo naar Plat 1 te winnenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vanavond eens even kiekn of we D4 in kunnen komen. Misschien kom ik ik Lujan weer tegen
Ik heb Nunu noodgedwongen als support gespeeld toen hij FotM was, een dik jaar geleden (als het niet meer is). Nunu is de saaiste support om te spelen, de saaiste support om tegen te spelen en er is zo weinig ruimte om plays te maken als Nunu dat je de hele game niets anders doet dan wat wards neerzetten en naast je adc staan om je blood boil op hem te gebruiken en mensen te slowen. Vreselijke champion om te spelen en niet eens echt goed meer als support tegenwoordig. Ik zou gewoon een support spelen die wel goed is en zelf carry potential heeft (Annie, Thresh en Leona zijn de voornaamste 3)quote:Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ben voor mijn support rol aan het kijken naar een 2e character naast Janna. Natuurlijk zijn populaire picks zoals Thresh, Leona en Taric een optie maar wat vinden jullie van Nunu? Die att speed + movementspeed buff lijkt op papier ontzettend nuttig en een dikke slow van 4 seconde lijkt me bruibkaar wanneer de jungler komt ganken.
Beetje sustain erbij met consume en een ultimate die... mja tricky is om te gebruiken maar zn nut nog wel heeft? Iemand ervaring met Nunu support?
grts
Ja was CST tegen TSM van gisteravond. Als ze baron aan het doen zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef blow... het volgende:
[..]
welke katarina?ik ga terugkijken maar moet weten welke ik kijk xD
dat fimpje van kes heb ik gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja was CST tegen TSM van gisteravond. Als ze baron aan het doen zijn.Je moet het maar even terugzien (als je dat ondertussen nog niet gedaan hebt)
Duidelijk, achter staan is zeker vervelend :-) al geld dat ook wel voor bijv. Janna. Is misschien ook wel een "saaie" support in dat opzicht. Maar ik hoef niet een support te zijn die ook kan carry kan zijn..quote:Op maandag 27 januari 2014 12:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nunu is ook klote te spelen als je achterloopt als team. Je hebt gewoon niet te potentie om een teamfight te starten wanneer je achter staat zoals Annie, Leona en Thresh dat wel kunnen.
Advarry!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef Djurres het volgende:
Thresh heeft ZO veel meer utility in teamfights, ook veel meer cc, en kan ook veel mee opvangen voor de adv
:-) ok duidelijk... btw leuke avatarquote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef Djurres het volgende:
Thresh heeft ZO veel meer utility in teamfights, ook veel meer cc, en kan ook veel mee opvangen voor de adv
De buff is zeker krachtig, maar de utility en engage/disengage die je daardoor mist als Nunu maken het gewoon niet waard om Nunu als support te hebben. Ik heb nog liever een goede Janna bij me voor peeling/disengage dan een Nunu. Die speedbuffs zijn waardeloos als iedereen zo bij je kan komen moet je het maar zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Iemand die als ADC kan vertellen of die buff van Nunu wel waardevol genoeg is om de keuze te rechtvaardigen? Zoals ik het lees lijkt het bijna gelijk aan een gratis Phantom Dancer met meer movementspeed.
Nope, je komt mij tegenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vanavond eens even kiekn of we D4 in kunnen komen. Misschien kom ik ik Lujan weer tegen
Dus waarom droppen er mensen hele tiers terwijl ze niet in een divisie V zitten?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach tis toch meer je MMR van vorig season wat de doorslag geeft, zou niet teveel waarde hechten aan de placements.
omdat je in divisie 2 zilver ook het mmr kab hebben van bronze 2quote:Op maandag 27 januari 2014 17:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus waarom droppen er mensen hele tiers terwijl ze niet in een divisie V zitten?
Nee dat kan dus niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:44 schreef blow... het volgende:
[..]
omdat je in divisie 2 zilver ook het mmr kab hebben van bronze 2
Ik kan je Sona van harte aanbevelen. Het lijkt misschien niet veel soeps op papier maar earlygame zone je iedere minkukel terug naar zijn turret, en IMO als je de vijandelijke ADC en zijn buddy al vroeg van hun CS ontzet pluk je daar lategame ontzettend hard de vruchten van. Sona heeft namelijk een bijzonder sterke Q waarmee je de eerste levels echt angst inboezemt, en mocht jouw carry in de problemen raken dan kan je hem helpen met een heal, een stun en een movement bonus. Ik gebruik zelf constant de brush en als een vijand ook maar kijkt naar de CS krijgt ie meteen een Q om z'n oren. Combineer je dat met je basic attack+passive stack en je speelt gewoon de helft van zn leven weg, en dat voor een support!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Duidelijk, achter staan is zeker vervelend :-) al geld dat ook wel voor bijv. Janna. Is misschien ook wel een "saaie" support in dat opzicht. Maar ik hoef niet een support te zijn die ook kan carry kan zijn..
Annie vind ik juist een tricky support omdat ik merk dat door haar agressieve speelstijl je soms juist in de problemen komt... Zeker als de ADC niet goed reageert wanneer je engaged
Iemand die als ADC kan vertellen of die buff van Nunu wel waardevol genoeg is om de keuze te rechtvaardigen? Zoals ik het lees lijkt het bijna gelijk aan een gratis Phantom Dancer met meer movementspeed.
Hmmm... twijfel twijfel, anders wordt het Thresh als 2nd support
Omdat je dan gedemote wordt want het aantal punten dat je krijgt is zo verschrikkelijk laag dat je onogelijk kunt stijgen.quote:
je mag er 5 verliezen als je op 0 zit. 4 verloezen 1 winnen. Je daalt niet maar je mmr welquote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Omdat je dan gedemote wordt want het aantal punten dat je krijgt is zo verschrikkelijk laag dat je onogelijk kunt stijgen.
Nee dat heeft met je mmr te maken. Als je mmr zo laag is verlies je met 1 game al.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef blow... het volgende:
[..]
je mag er 5 verliezen als je op 0 zit. 4 verloezen 1 winnen. Je daalt niet maar je mmr wel
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee dat heeft met je mmr te maken. Als je mmr zo laag is verlies je met 1 game al.
Die is er ook. bij de soft reset wordt er een stuk van je mmr afgeknipt en de 10 placement games zijn meer mmr waard. Dus als je 5-5 wint zit je een aantal divisies lager, en als je 3-7 wint zit je een hele tier lager. Als je 9-10 wint zit je iets hoger.quote:
aah zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die is er ook. bij de soft reset wordt er een stuk van je mmr afgeknipt en de 10 placement games zijn meer mmr waard. Dus als je 5-5 wint zit je een aantal divisies lager, en als je 3-7 wint zit je een hele tier lager. Als je 9-10 wint zit je iets hoger.
Wel hier een afbeelding posten als je diamond wordt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Keselo het volgende:
En ik ben weer terug bij af, weer Plat 1 waar ik vorig seizoen eindigde. Nu door naar de Diamond
Lyndrai, Rylai, Abysall, en dan nog Void staff en Rabadonquote:Op zondag 26 januari 2014 17:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Er zitten talloze aoe debuff items in het spel. Zeg gewoon de naam van het item.
Komt goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wel hier een afbeelding posten als je diamond wordt.SUCCES
Shoes, Abyscal, Hourglass, Voidstaff, Rabandon. Dan blijft er nog over voor Lyandrai, Rylai of DFG. Imo is DFG dan de beste keuze als je hard wil bursten. Er is hier geen juiste keuze dus. Alles kan en dfg is geen troep. Vooral niet als er nog een ap caster zoals elise of rumble in je team zit.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Lyndrai, Rylai, Abysall, en dan nog Void staff en Rabadon
dat zijn geen aoe debuffs ( abyssal uitgezonderd)quote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Lyndrai, Rylai, Abysall, en dan nog Void staff en Rabadon
Lijkt mij van niet, aangezien Thornmail alleen procs op Auto Attacks.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef blow... het volgende:
proct kha'zix q eigenlijk thornmail?
duoq buddy van me ging feedenmaar full armor amumu = GG. had thornmail, had ik alleen wat aan de 100 armor of ook aan de passive? )
aah okequote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet, aangezien Thornmail alleen procs op Auto Attacks.
jawelquote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef blow... het volgende:
[..]
dat zijn geen aoe debuffs ( abyssal uitgezonderd)
THE SUN ALWAYS RISESquote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef CyberJesus het volgende:
Ik krijg me toch een gruwelijk pest hekel aan Leona's.. ff serieus.
leona wordt trouwens te hard gecounterd door thresh en cleansequote:
In what way?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef blow... het volgende:
[..]
leona wordt trouwens te hard gecounterd door thresh en cleanse
als je hook raakt dan 4 sec.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:15 schreef Liandri het volgende:
[..]
In what way?
zelfs of 40% CDR is de hook nog iets van 6.5 sec?
hook is prima te baiten?
clense betekend geen ignite of barrier dus minder power/escape
de enige manier waar tresh een counter op heeft voor leona is en fley. en die moet je dan wel perfect kunnen timen (same voor janna)
Thresh kan Leona uit haar E flayen. Thresh kan leona de hele dag door harassen omdat hij ranged is.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:15 schreef Liandri het volgende:
[..]
In what way?
zelfs of 40% CDR is de hook nog iets van 6.5 sec?
hook is prima te baiten?
clense betekend geen ignite of barrier dus minder power/escape
de enige manier waar tresh een counter op heeft voor leona is en fley. en die moet je dan wel perfect kunnen timen (same voor janna)
hij is melee.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:20 schreef Renn het volgende:
[..]
Thresh kan Leona uit haar E flayen. Thresh kan leona de hele dag door harassen omdat hij ranged is.
Te hatelijk is ze..quote:
hydra doet niks, hurricane proct.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef blow... het volgende:
[..]
hij is melee.
wat gebeurt er eigenlijk als je een hydra of hurricane op thresh neemt?
Najah dat zeg ik dus. daar heb je wel een aardige timing voornodig wil je die kans ergens hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:20 schreef Renn het volgende:
[..]
Thresh kan Leona uit haar E flayen. Thresh kan leona de hele dag door harassen omdat hij ranged is.
Een W doet vrij weinig. Meestal sta je niet binnen W range van leona. De E van leona tegenhouden met thresh is niet heel moeilijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef Liandri het volgende:
[..]
Najah dat zeg ik dus. daar heb je wel een aardige timing voornodig wil je die kans ergens hebben.
Daar bij is de Leona combo er vaak niet een die begonnen wordt met de E maar met der R waar door de ACD of sup vaak al geen kant op kan en een fley dus vaak al niet eens meer kan komen of te laat is?
Edit
je hebt door dat je net je eigen post quote en antwoorde he xD
Ik had em ook al aan gepast naar de R my badquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Renn het volgende:
[..]
Een W doet vrij weinig. Meestal sta je niet binnen W range van leona. De E van leona tegenhouden met thresh is niet heel moeilijk.
Ik speel liever Alistar tegen Leona.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef blow... het volgende:
[..]
Oh ja oops. Das inderdaad moeilijker om tegen te spelen. Een lantern is moeilijk om op tijd te voltooien.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Liandri het volgende:
[..]
Ik had em ook al aan gepast naar de R my bad
ja weet ik. xDquote:Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef Liandri het volgende:
[..]
Najah dat zeg ik dus. daar heb je wel een aardige timing voornodig wil je die kans ergens hebben.
Daar bij is de Leona combo er vaak niet een die begonnen wordt met de E maar met der R waar door de ACD of sup vaak al geen kant op kan en een fley dus vaak al niet eens meer kan komen of te laat is?
Edit
je hebt door dat je net je eigen post quote en antwoorde he xD
een tear en een grail?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 04:54 schreef Suncatcher het volgende:
Zelfs met anivia kan ik sommige games niet carryen..
Kut bronzies
Kut zilveruitjes
Kut goudvisjes..
Retards, retards everywhere.
Ohja, toch weer wat games gewonnen vandaag. Nu in promos naar silver 1
http://www.lolking.net/summoner/euw/25148303#matches
Ga maar uit van het eerste als het consequent slecht gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:22 schreef blow... het volgende:
of ik doe het bagger in ranked of ik word gematched met retards # provisionals
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef blow... het volgende:
[..]
Thresh is geen melee champ hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef blow... het volgende:
[..]
hij is melee.
wat gebeurt er eigenlijk als je een hydra of hurricane op thresh neemt?
Ik ga Sona weer eens oppakken inderdaad. Zij was een van mn eerste supports, maar heb haar op een gegeven moment niet meer gespeeld omdat ik er denk ik beetje op uitgekeken was.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kan je Sona van harte aanbevelen. Het lijkt misschien niet veel soeps op papier maar earlygame zone je iedere minkukel terug naar zijn turret, en IMO als je de vijandelijke ADC en zijn buddy al vroeg van hun CS ontzet pluk je daar lategame ontzettend hard de vruchten van. Sona heeft namelijk een bijzonder sterke Q waarmee je de eerste levels echt angst inboezemt, en mocht jouw carry in de problemen raken dan kan je hem helpen met een heal, een stun en een movement bonus. Ik gebruik zelf constant de brush en als een vijand ook maar kijkt naar de CS krijgt ie meteen een Q om z'n oren. Combineer je dat met je basic attack+passive stack en je speelt gewoon de helft van zn leven weg, en dat voor een support!
In eerste instantie bouw ik haar gewoon als standaard support, maar lategame bouw ik er vaak AP bij zodat tegenstanders constant die Q blijven voelen
Ja en nee. Hij is een melee met ranked attacks die niet tellen als ranged attacks en soms wel. Snappie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:16 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Thresh is geen melee champ hoor.
Is toch echt een ranged champ, daarom werkt die execute van Relic Shield ook niet op em.
Je promoveerd standaard 1 hoger. Kan ook meerdere zijn als je MMR echt heel hoog is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
-Als je 2 van de 3 wint "promoveer" je. Is dit altijd 1 divisie hoger? Dus kan ik van Silver 4 naar Silver 3?
-Speel je die promo games tegen de slechtste van de divisie erboven of van je eigen divisie?
-Wat gebeurd er als je er 2 of 3 verliest? Begin je dan op 0 punten?
-Wanneer "degradeer" je eigenlijk?
Sona is gevaarlijk om nu te spelen. Ze wordt nogal hard genakt in lane door de supports die op dit moment populair zijn. Tegen een Leona/Thresh/Annie kun je gewoon niet de pokegame spelen die je als Sona wilt spelen. Het kan natuurlijk wel gewoon, maar ik denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ik ga Sona weer eens oppakken inderdaad. Zij was een van mn eerste supports, maar heb haar op een gegeven moment niet meer gespeeld omdat ik er denk ik beetje op uitgekeken was.
Trouwens heel iets anders. Ik mag 3 promotie games spelen en ik vroeg mij wat af:
-Als je 2 van de 3 wint "promoveer" je. Is dit altijd 1 divisie hoger? Dus kan ik van Silver 4 naar Silver 3?
-Speel je die promo games tegen de slechtste van de divisie erboven of van je eigen divisie?
-Wat gebeurd er als je er 2 of 3 verliest? Begin je dan op 0 punten?
-Wanneer "degradeer" je eigenlijk?
Ligt eraan hoe goed je het uitspeelt. Zijn wel Leona's/Thresh' waar ik moeite mee heb maar die zijn zeldzaam. Alleen als ze zelf agressiever spelen en een ADC met CC hebben kom ik er niet doorheen. Daar ik zelf heel agressief speel zorg ik meestal dat er gewoon geen ruimte voor hun is en ze wel defensief moeten spelen (en dus verliezen want poke 'n runquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:27 schreef Keselo het volgende:
[..]
Sona is gevaarlijk om nu te spelen. Ze wordt nogal hard genakt in lane door de supports die op dit moment populair zijn. Tegen een Leona/Thresh/Annie kun je gewoon niet de pokegame spelen die je als Sona wilt spelen. Het kan natuurlijk wel gewoon, maar ik denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt.
Bedankt voor de antwoorden! Toch best wel spannend. Denk dat ik vandaag of morgen het gewoon ga proberenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Je promoveerd standaard 1 hoger. Kan ook meerdere zijn als je MMR echt heel hoog is.
Je speelt je promos tegen eigenlijk dezelfde mensen met dezelfde MMR als jij zelf (let niet op divisions/tiers hierbij)
Als je je promos verliest verlies je zoveel LP als je had verloren als het 'gewoon' ranked potjes waren geweest, dus bijv -11 -17 en kom je van 100 weer op 72.
Je degradeerd als je teveel verliest op 0LP of je lang inactive bent.
Maar, het is toch gewoon een ranged champ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ja en nee. Hij is een melee met ranked attacks die niet tellen als ranged attacks en soms wel. Snappie?
Relic shield -> geen proc
Yasuo windwall -> komtie wel door ondanks "range"
Probeer vooral te focussen op je eigen fouten in de game en niet teveel op anderen. Trolls en ragers zijn er overal, daar doe je weinig aan. Je eigen game kan je echter altijd verbeteren. Zelfs al haal je een doublekill in lane, vraag jezelf af of je wellicht het anders en beter had kunnen spelen. Succes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Bedankt voor de antwoorden! Toch best wel spannend. Denk dat ik vandaag of morgen het gewoon ga proberenZou toch wel graag nog wat hoger in silver willen komen.
Zou dom zijn als dat niet zo wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef dustbrain het volgende:
Volgens mij proct thresh wel die relic shield.
Die execute werkt niet voor hem.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef dustbrain het volgende:
Volgens mij proct thresh wel die relic shield.
die zijn geen aoe ( abyssal wel)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
burn van lyndria, slow van rylai,mr debuff van abysall
ooh oke. ik ben niet zo goed met thresh maar een groot deel van de zenith's krijg ik wel gestoptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:11 schreef Keselo het volgende:
[..]
Nee.
Op papier kun je wel iedere keer leuk harrassen op Leona (met haar Doran's Shield waardoor ze geen damage krijgt) en iedere keer je Flay gebruiken om haar Zenith Blade te stoppen, maar zo werkt het natuurlijk niet. Harass op Leona heeft erg weinig zin omdat ze zo tanky is, Leona is veel beter als ze all in gaat en Zenith Blade stoppen met je Flay lukt je ook maar 50% van de tijd.
Leona doet veel meer damage dan Thresh, heeft makkelijkere lockdown en kan botlane veel harder snowballen. Thresh is na de laning phase beter, maar Leona is een veel sterkere laner.
Respect. ^^quote:
Kennen is weak as fuckquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef blow... het volgende:
kennen![]()
![]()
zo moeten alle champs zijn![]()
![]()
ik denk dat kennen misschien wel de best gebalanceerde champ in het spel is...
jawel want ze proccen op de q,w en ult van katarina op elk gehit target, misschien dat je AoE anders interpreert als mij. Maar ik bedoel dus multitarget debuffs ipv singletarget zoals DFGquote:
Nee, ik speel alweer met diamonds.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef EroSensei het volgende:
Waarom een smurf... je verneukt de game voor beginners.
aahzo. My bad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
jawel want ze proccen op de q,w en ult van katarina op elk gehit target, misschien dat je AoE anders interpreert als mij. Maar ik bedoel dus multitarget debuffs ipv singletarget zoals DFG
in lane is hij wel oke, maar hij heeft persé een Zhonya's nodig omdat hij all in moet met z'n ult, maar hij is vrij squishy waardoor hij gelijk dood is. Een zhonyas maakt hem nog enigszins nuttig maar er zijn veel betere keuzes op het momentquote:
aahzo. Ik zal eens kijken of ik hem kan gebruiken met weinig risico (miss een amumu ulti combo)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
in lane is hij wel oke, maar hij heeft persé een Zhonya's nodig omdat hij all in moet met z'n ult, maar hij is vrij squishy waardoor hij gelijk dood is. Een zhonyas maakt hem nog enigszins nuttig maar er zijn veel betere keuzes op het moment
Kennen gaat inderdaad prima met een Amumu/Sona/Leona combo, al moet die dan wel fatsoenlijk worden uitgevoerd, wat in Solo Queue al niet vaak gebeurd, laat staan bronze/silver. Kennen zou ik wel mid spelen tbh, deze meta is de tank-focussed top om mid tot lategame echt iets uit te kunnen halen. Maar again: in Solo Queue is veel meer viable.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:00 schreef blow... het volgende:
[..]
aahzo. Ik zal eens kijken of ik hem kan gebruiken met weinig risico (miss een amumu ulti combo)
ja ik weet dat er betere soloq champs zijn maar ik vind kennen best leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Kennen gaat inderdaad prima met een Amumu/Sona/Leona combo, al moet die dan wel fatsoenlijk worden uitgevoerd, wat in Solo Queue al niet vaak gebeurd, laat staan bronze/silver. Kennen zou ik wel mid spelen tbh, deze meta is de tank-focussed top om mid tot lategame echt iets uit te kunnen halen. Maar again: in Solo Queue is veel meer viable.
hm.misschien hetzelfde idee als annie maar ik denk het niet.quote:
Verschil is dat Kennen manaloos is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:00 schreef blow... het volgende:
[..]
hm.misschien hetzelfde idee als annie maar ik denk het niet.
aahke. Thx.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:00 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Verschil is dat Kennen manaloos is.
PS: Sheen op Kennen, niet doen.
Zelfde probleem als een boel bruisers in de jungle. Te tanky om ook damage te doen, te squishy om ook te tanken naast damage. Je kan nooit helemaal optimaal builden. Daarom zijn Wukong en Gragas nu zo populair als junglers, die hebben in hun kit al natural tankyness en damage zitten, ongeacht de builds.quote:Op woensdag 29 januari 2014 05:39 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap niet waarom ik nocturne zo weinig zie. Gankbeest tot en met.
vi en amumuquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Zelfde probleem als een boel bruisers in de jungle. Te tanky om ook damage te doen, te squishy om ook te tanken naast damage. Je kan nooit helemaal optimaal builden. Daarom zijn Wukong en Gragas nu zo populair als junglers, die hebben in hun kit al natural tankyness en damage zitten, ongeacht de builds.
Police officer skins tegen jinx werkt ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef FedExpress het volgende:
Een tijdje terug kwam ik voor het eerst de quest tegen tussen kha en rengar. Zojuist nog een ontdekt: Lissandra vs Ashe! Gewonnen met Liss en kreeg een kroontje boven mijn hoofd haha![]()
Ah ja, klinkt logisch. Wel grappig dat ze dat soort dingen erin stoppenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Police officer skins tegen jinx werkt ook
Dat is alleen geen quest maar gewoon een passive helaasquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Police officer skins tegen jinx werkt ook
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef ProblemExcel het volgende:
daar zijn wel meedere van ook met ninja champions dat je dan meer health heb als je de enigste ninja bent omdat ze alleen werken
- 1 voor elke andere ninja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef ProblemExcel het volgende:
daar zijn wel meedere van ook met ninja champions dat je dan meer health heb als je de enigste ninja bent omdat ze alleen werken
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Graves heeft ook als je 1x /taunt doet dat hij plotseling een zonnebril op heeft en dan geloof ik -1 damage van Leona krijgt, vandaar ook dat berichtje dat its safe to wear sunglasses oid.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:41 schreef Djurres het volgende:
Echt, wat een kankerspel is dit.
Earlygame carry ik de botlane compleet samen met caitlyn, ze gaat 7/1 in lane door mijn epic stuns. 0 ganks van onze jungle gehad dus die kon goed focussen op mid en top.
Komen we in de teamfightphase, blijft onze riven AFK farmen in de jungle, onze mid LB suicide, en onze Vi Jungle besloot om off-tank te gaan. Uiteindelijk op 40 minuten 2 inhibs gesloopt, moet onze cait weg omdat riven continue wilden splitpushen, waardoor we de 4v5 fights continue verloren.
GG loss,
kankercommunity.
Poweeerrrr!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef Munchlax het volgende:
Welk path kiezen jullie?
http://promo.euw.leagueoflegends.com/en/lunar-revel-2014
Zo fijn dat soort dingen. Laatst potje met Blow rond 1 uur in de nacht. Legde Ziggo het internet eruit voor werkzaamheden xDquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef Cremesoep het volgende:
Ja joh, midden in een potje een blue screen of death....
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zo fijn dat soort dingen. Laatst potje met Blow rond 1 uur in de nacht. Legde Ziggo het internet eruit voor werkzaamheden xD
was ranked provisionals ja. 3v5 = ggquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zo fijn dat soort dingen. Laatst potje met Blow rond 1 uur in de nacht. Legde Ziggo het internet eruit voor werkzaamheden xD
Season 3 nog, dus het maakte gelukkig niet veel uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef blow... het volgende:
[..]
[..]
was ranked provisionals ja. 3v5 = gg
nope gelukkig nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:05 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Season 3 nog, dus het maakte gelukkig niet veel uit
Daar krijg je van te voren email over als het goed isquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Het ligt behoorlijk aan je earlygame wel. Mensen zeggen dat noc geen sterke ganks heeft pre-6 maar ik vind het eig wel goed werken met Q en E en mn 21/9 masteries. Veel dmg en n sterke stun. Ik kan dus met redelijk veel zekerheid twee lanes securen (top n mid wat makkelijker dan bot) met een redelijk sterke ad-build na ancient golem. Als dat niet lukt wordt ik vrij useless als off-tank inderdaad, zeker vanaf het moment dat teamfights beginnen. Het liefts blijf ik dan ook lurken vanaf de zijkant met n ad-build om de low hp vluchtende op te pakken, maar dat vereist een team die weet of kan hoe t daar mee moet omgaan - en daar durf ik meestal niet op te vertrouwen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Zelfde probleem als een boel bruisers in de jungle. Te tanky om ook damage te doen, te squishy om ook te tanken naast damage. Je kan nooit helemaal optimaal builden. Daarom zijn Wukong en Gragas nu zo populair als junglers, die hebben in hun kit al natural tankyness en damage zitten, ongeacht de builds.
Gaat vooral om de midgame en hoe je daarna in de lategame iets kan betekenen. Als Noc lever je halverwege de midgame gewoon ergens stats in hoe je het ook aanpakt, waar bijvoorbeeld elise vi en wukong dat probleem niet hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ligt behoorlijk aan je earlygame wel. Mensen zeggen dat noc geen sterke ganks heeft pre-6 maar ik vind het eig wel goed werken met Q en E en mn 21/9 masteries. Veel dmg en n sterke stun. Ik kan dus met redelijk veel zekerheid twee lanes securen (top n mid wat makkelijker dan bot) met een redelijk sterke ad-build na ancient golem. Als dat niet lukt wordt ik vrij useless als off-tank inderdaad, zeker vanaf het moment dat teamfights beginnen. Het liefts blijf ik dan ook lurken vanaf de zijkant met n ad-build om de low hp vluchtende op te pakken, maar dat vereist een team die weet of kan hoe t daar mee moet omgaan - en daar durf ik meestal niet op te vertrouwen.
Vind ik altijd wel leuk, soort van mini achievement!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef ProblemExcel het volgende:
denk het niet het enigste zijn de icons en daar moet je gewoon met een vriend wat games spelen
Of gewoon vier broers die van mammie moesten eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:23 schreef yamiown het volgende:
[ afbeelding ]
Premade trollteam gok ik?
Anders EUW servers.
Anyway dat was pure bullshit
Wel +5 honorable opponent dingetje, so I got that going for me, which is nice.
Edit: Betere screen genomen/
Ja vorige week, toen m'n videokaart doorbrande.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:25 schreef Gr4phix het volgende:
ik hou het ook liever bij normals..
trouwens, zijn er hier die ook af en toe BOD krijgen??? zomaar uit het niets?
Ja of je kijkt gewoon wat er fout gaat en vervangt 1 onderdeel van je pcquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Gr4phix het volgende:
lolz, heb dees trouwes ook bij bf4...
nieuw bakje kopen dus o.O
Renektonquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:30 schreef Bienelientjee het volgende:
http://euw.leagueoflegends.com/node/11119
Wat zou het zijn!
Ja of je kijkt naar de afbeeldingquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, ik las het nu!Ik was iets te snel met eerst zien en dan verder lezen!
![]()
Firefox op de achtergrond openstaan toevallig?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:25 schreef Gr4phix het volgende:
ik hou het ook liever bij normals..
trouwens, zijn er hier die ook af en toe BOD krijgen??? zomaar uit het niets?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 03:39 schreef yamiown het volgende:
Heb eindelijk het geheim gevonden hoe ik beter wordt.
Rustig blijven en de goede posities in fights uitzoeken, ipv. headfirst overal in gaan (als ziggs).
als dmg dealer sta je altijd achteraan. Ook in fights. Is dat niet logisch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 03:39 schreef yamiown het volgende:
Heb eindelijk het geheim gevonden hoe ik beter wordt.
Rustig blijven en de goede posities in fights uitzoeken, ipv. headfirst overal in gaan (als ziggs).
+1quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:41 schreef Djurres het volgende:
Earlygame carry ik de botlane compleet samen met caitlyn, ze gaat 7/1 in lane door mijn epic stuns. 0 ganks van onze jungle gehad dus die kon goed focussen op mid en top.
Komen we in de teamfightphase, blijft onze riven AFK farmen in de jungle, onze mid LB suicide, en onze Vi Jungle besloot om off-tank te gaan. Uiteindelijk op 40 minuten 2 inhibs gesloopt, moet onze cait weg omdat riven continue wilden splitpushen, waardoor we de 4v5 fights continue verloren.
GG loss,
kankercommunity.
Als ranged wel ja, als Jax, Master Yi, Fiora, Xin, Aatrox, Yasuo enz. enz. wordt het wel lastig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:26 schreef blow... het volgende:
[..]
als dmg dealer sta je altijd achteraan. Ook in fights. Is dat niet logisch?
Jij bent een mooie afspiegeling van de community.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:41 schreef Djurres het volgende:
GG loss,
kankercommunity.
OMG nub fgt l2p 1v1 me fgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ook wel beter bekend als 'bronzie'
Als je zelf 3/0/27 ga in de hele game, dan kan je roepen wat je wilt, maar heb ik geen fout gemaakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:17 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Jij bent een mooie afspiegeling van de community.
Het is alles en iedereen zijn fout behalve die van jou zelf
Je maakt wel degelijk een fout. Het gaat niet puur om stats viendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:44 schreef Djurres het volgende:
[..]
Als je zelf 3/0/27 ga in de hele game, dan kan je roepen wat je wilt, maar heb ik geen fout gemaakt.
Als ik een fout had gemaakt was ik wel dood gegaan.
Botlane is gewoon dikke winst geweest, mid heeft ook gewonnen alleen top verloren.
Maar omdat andere mensen besluiten te farmen, en 4v5 te gaan, verlies je de game. En dan nog hardhorend zijn en eigenwijs blijven farmen, en niks willen proberen.
Als je serieus een loss hebt, en geen enkele keer dood bent gegaan, maar schijnbaar wel bij alle teamfights betrokken bent geweest gezien het aantal assists. Dan zeg ik, lijkt me sterk. Of je hebt wel degelijk en fout gemaakt door je halverwege de teamfight keihard terug te trekken en afk ben gaan staan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:44 schreef Djurres het volgende:
[..]
Als je zelf 3/0/27 ga in de hele game, dan kan je roepen wat je wilt, maar heb ik geen fout gemaakt.
Als ik een fout had gemaakt was ik wel dood gegaan.
Botlane is gewoon dikke winst geweest, mid heeft ook gewonnen alleen top verloren.
Maar omdat andere mensen besluiten te farmen, en 4v5 te gaan, verlies je de game. En dan nog hardhorend zijn en eigenwijs blijven farmen, en niks willen proberen.
Bij teamfights betrokken zijn en niet doodgaan is mooi natuurlijk, maar jezelf opofferen voor je carrys is in dat geval beter. Het gaat dus niet om KDA en scores, meer om wat je aan je team kan toevoegen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:57 schreef EroSensei het volgende:
[..]
Als je serieus een loss hebt, en geen enkele keer dood bent gegaan, maar schijnbaar wel bij alle teamfights betrokken bent geweest gezien het aantal assists. Dan zeg ik, lijkt me sterk. Of je hebt wel degelijk en fout gemaakt door je halverwege de teamfight keihard terug te trekken en afk ben gaan staan.
Anders ga je met zo'n loss echt wel een keer dood. Of ben ik nou te bronze?
En jij laat je daardoor gek maken? Mute en spelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:50 schreef Catkiller het volgende:
Dit ook even gedaan, er nu wel klaar mee. De meest zure, zeikende, kansloze kut gamers ooit zitten op dit spel zeg. Oh wee hij die niet goed speelt omdat ze nu eenmaal niet bekend zijn met het spel, stop feeding boohoohoo. Moet je maar op je lvl 30 account blijven met je kut kop als je graag mensen hebt die er verstand van hebben.
Natuurlijk, ik hecht waarde aan de mening van anderen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
En jij laat je daardoor gek maken? Mute en spelen
Ik heb een aantal keer met wat fokkers een 5v5 gedaan, ik speel nog liever soloq in bronze na die gamesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:55 schreef FedExpress het volgende:
Is het geen idee om teams van fokkers te gaan maken, zijn we van al dat gezeik af
Bedankt he.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer met wat fokkers een 5v5 gedaan, ik speel nog liever soloq in bronze na die games
Een 5v5, als in, 5 fokkers tegen 5 randoms. Dat was verschrikkelijk. Met jou wast prima dont worryquote:
Maar ja, wat jij zegt is inderdaad in een zin waarom er bijna nooit 5v5 wordt gespeeld met alleen mensen van Fok! (althans niet als ranked 5s team). Het skillniveau verschilt gewoon teveel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Een 5v5, als in, 5 fokkers tegen 5 randoms. Dat was verschrikkelijk. Met jou wast prima dont worry
Dat is opzich niet zo erg, alleen iedereen is een fucking expert op Fok en dat laten ze ook weten in zon 'friendly' gamequote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Maar ja, wat jij zegt is inderdaad in een zin waarom er bijna nooit 5v5 wordt gespeeld met alleen mensen van Fok! (althans niet als ranked 5s team). Het skillniveau verschilt gewoon teveel.
de fok die buildquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:45 schreef blow... het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen gaat report kennen for noob roepen omdat ik 1 x zei:
nice ks =D
ik speel best graag met sun en barbe. alleen mat barbe sons wel ranked maar met sun niet want ik ben niet zo goed en sun laat at wel merken :pquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Dat is opzich niet zo erg, alleen iedereen is een fucking expert op Fok en dat laten ze ook weten in zon 'friendly' game
Alleen hun woorden en daden verschillen nogal daarna
Alles zo'n beetje haha, waarom crit/attack speed bouwen als je geen attack DAMAGE hebt? Waarom AP bouwen icm crit damage? Dat is als chocoladesaus met curry mengen; DOESNT MAKE SENSEquote:
ik zal mn build order proberen toe te lichtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:55 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Alles zo'n beetje haha, waarom crit/attack speed bouwen als je geen attack DAMAGE hebt? Waarom AP bouwen icm crit damage? Dat is als chocoladesaus met curry mengen; DOESNT MAKE SENSE
Stond vaak er midden/achteraan zonder te bewegen skills te spammen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:26 schreef blow... het volgende:
[..]
als dmg dealer sta je altijd achteraan. Ook in fights. Is dat niet logisch?
aah oke. zo. ranged = sta zover als je kuntquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:24 schreef yamiown het volgende:
[..]
Stond vaak er midden/achteraan zonder te bewegen skills te spammen.
Vaak stond ik ook vooraan omdat ik als mid gewend was om een melee champ te spelen (Zed, Eve, Fizz).
doe maar zoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Dat is opzich niet zo erg, alleen iedereen is een fucking expert op Fok en dat laten ze ook weten in zon 'friendly' game
Alleen hun woorden en daden verschillen nogal daarna
Waarom al die namen weg geëdit?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:45 schreef blow... het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen gaat report kennen for noob roepen omdat ik 1 x zei:
nice ks =D
omdat ik mn naam niet in het topic post. als je mn naam wil moet je maar dmenquote:
Zo hinderlijk is die shit, dit spel kan soms echt m'n hele dag volledig verzieken.. (royal sadness ik weetquote:
Bazen build tbh.quote:
lol?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef blow... het volgende:
[..]
omdat ik mn naam niet in het topic post. als je mn naam wil moet je maar dmen
Shit happens, blijf spelen! Ben je zo weer terug in je promoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:47 schreef ProblemExcel het volgende:
prom games naar silver mislukt <.< eerste 2 win ik met gemak maar daarna eerst een troll trop die gaat feeden en verliest van singed. tweede game mensen rage quit 3rde was lose prevent en die daarna de laaste game ook verloren :/
nee, maar ik wil niet gevonden worden door vrienden en wat moeten de fokkers met mijn naam? wat heb ik aan een lijst random fokkers?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
bang dat je zo populair bent dat je 500 friend requests krijgt?
lekker manquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:15 schreef ProblemExcel het volgende:
oke genoeg voor deze avond is alleen maar loses, ik ben gewoon naar 74 punten gezakt... alleen maar leavers trollers en feeders, beter morgen weer proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |