Dat zegt iedereen hier, maar meneer wil in een hoekje zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:13 schreef Partypoeper het volgende:
Seriously, als je met dat uiterlijk in een club staat ben je 100% chickmagnet.
Laatste keer dat ik vroeg op fok of ik knap was zei iedereen dat ik niet knap wasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:13 schreef Partypoeper het volgende:
Seriously, als je met dat uiterlijk in een club staat ben je 100% chickmagnet.
Of je ze tegenkomt kan ik niet zeggen, maar je bent in elk geval niet lelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik vroeg op fok of ik knap was zei iedereen dat ik niet knap was
Nu boeit het me niet super veel of ik wel of niet knap ben, meer dat ik nooit meiden tegenkom.. of ga je me nu vertellen dat ik ze wel tegenkom maar hun mischien denken dat ik te hoog gegrepen ben oid zoals je als man weleens hebt bij knappe vrouwen? :/
Dat zou wel heel fucked zijn dan
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:20 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Of je ze tegenkomt kan ik niet zeggen, maar je bent in elk geval niet lelijk.
Dan geef je "friends with benefits" toch een andere betekenis?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb ook letterlijk nooit reacties op datingsites, straks denken ze dat ik een nepprofiel heb daar omdat ik te knap ben? :/
(of schiet ik nu door?)
Ik vind mezelf niet persé knap, hoogstens 'okay'.
In de winter ben ik ook wat minder knap na de feestdagen maar in zomer altijd zoals op die foto.
Als het echt zo is dat ik oh zo knap ben mogen meiden zich bij deze hier melden en dat onderstrepen en me wellicht pmen voor een date.. want in het dagelijks leven kom ik echt letterlijk nooit meiden tegen behalve als het de vriendin van een vriend is oid. :/
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lokquote. We hebben even je mening nodig over TS
Doe nou maar haywood. Pagina 4 ergens onderaan een foto.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Als het echt zo is dat ik oh zo knap ben mogen meiden zich bij deze hier melden en dat onderstrepen en me wellicht pmen voor een date..
Ja dat ook, als ik echt knap ben zoals de heren hier zeggen en 100% chick magnet zou zijn oid in clubs waarom zouden meiden op een forum dan niet de hele dag mij pmen want dat gebeurd nooit :/quote:
Omdat ze je foto's niet kennen, omdat ze autist zijn (want FOK!) en omdat je je issues hier meldt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat ook, als ik echt knap ben zoals de heren hier zeggen en 100% chick magnet zou zijn oid in clubs waarom zouden meiden op een forum dan niet de hele dag mij pmen want dat gebeurd nooit :/
Nee, want hij valt niet op 30+quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:26 schreef eend112 het volgende:
Zie ik hier een potentieel koppel ontstaan?
Kom jij eens naar heerenveen met wat mooie (niet dikke) meisjes dude.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:26 schreef Salvad0R het volgende:
BG. Kom eens naar Enschede in het weekend.
Tenzij je knap bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, want hij valt niet op 30+
Haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kom jij eens naar heerenveen met wat mooie (niet dikke) meisjes dude.
Meh, was er maar een 'DAT' subforum, if u know what i mean.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:27 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Omdat ze je foto's niet kennen, omdat ze autist zijn (want FOK!) en omdat je je issues hier meldt.
Oh, en je woont in Heerenveen, zie ik. Match made in heaven heur, jongens. Goed gedaanquote:
Im srs btw.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haha.
Begin augustus ben ik in Friesland ;p
Woon jij ook in heerenveenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, en je woont in Heerenveen, zie ik. Match made in heaven heur, jongens. Goed gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |