Dafuq?quote:
Ja beetje jammer, balen voor die mensen van het aquarium ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit.
Ik vond het vroeger altijd mooi om foto's te zien van walvissen die allemaal littekens hadden van gevechten met grote inktvissen. Dan stelde ik me inderdaad zulke acties voor.
Maar deze haar gaat wel erg makkelijk ten onder
2,54/10, zou niet rakenquote:
Pas op voor die ene kerel met die navelfetisj die dan om pics van jouw navel komt vragen.quote:
Ach, die octopus moet ook eten. Of het nou de ene vis is of de andere. Het een is niet zieliger dan het ander.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja beetje jammer, balen voor die mensen van het aquarium ookArme haai rip
Die heb ik geblokkeerd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op voor die ene kerel met die navelfetisj die dan om pics van jouw navel komt vragen.
begraafplaatsveldwijk.files.wordpress.comquote:
Owja.quote:
Uhh, plaatjes met kut?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:27 schreef Modus het volgende:
Gewoon het hele topic volbaggeren met volkomen random kutplaatjes.
Nee, maar klinkt als een heel kleurrijke garnaalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op voor die ene kerel met die navelfetisj die dan om pics van jouw navel komt vragen.
[..]
Ach, die octopus moet ook eten. Of het nou de ene vis is of de andere. Het een is niet zieliger dan het ander.
Ben je bekend met de Peacock Mantisshrimp?
Weet even de Nederlandse naam niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |