als ik het ruggenmerg eruit mag zuigen zal ik ook aan je clitje zuigenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee Mur, je krijgt zijn ruggengraat niet om er satanische rituelen mee uit te voeren. Ik wil het niet hebben.
Oh ja, ook zoiets. Proberen dat ding op te vangen. Ook paar keer ingetrapt.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik laatst m'n pink, hij viel uit m'n hand
Heb liever dat je likt. Zuigen is niet zo spannend.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik het ruggenmerg eruit mag zuigen zal ik ook aan je clitje zuigen
beetje afwisselen dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat je likt. Zuigen is niet zo spannend.
Welke stijltang heb jij trouwens?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, ook zoiets. Proberen dat ding op te vangen. Ook paar keer ingetrapt.
Hij heeft me alles al verteld.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje afwisselen dan.
Ben meer van t zuigen, vraag maar aam grid. Nohommo
Heb er een van Remmington. Lekker op 250 graden je haar nog meer naar de tering werken.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke stijltang heb jij trouwens?
Een stijltang is nog veel gevaarlijker dan een geweer. Paar keramische platen tegen je kop, shit man.quote:
Pak jij je stijltang, pak ik deze.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een stijltang is nog veel gevaarlijker dan een geweer. Paar keramische platen tegen je kop, shit man.
Dat is heetquote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb er een van Remmington. Lekker op 250 graden je haar nog meer naar de tering werken.
Is goed, ik trek m'n broek vast uit.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pak jij je stijltang, pak ik deze.
[ afbeelding ]
Moet het daar onder ook gestijld worden?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed, ik trek m'n broek vast uit.
Zo zo, doe maar luxe.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is heet. Ik heb er een van CHI
![]()
Chloroform laat de natuur haar gang gaan (.jpg)quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet het daar onder ook gestijld worden?
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet het daar onder ook gestijld worden?
Ja. Maar ben van binnen toch al dood, dus waarom niet van buiten ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef Gridlok het volgende:
Maar is dat niet kk slecht voor je haar trouwens?
true, true.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ja. Maar ben van binnen toch al dood, dus waarom niet van buiten ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |