Geen enkele vrouw vertrouwd JOU bij je drinken.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou niet doen, wordt saaie kut avond en geen vrouw vertrouwd je bij haar drinken.
Wie of wat is napoli.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Aiciu het volgende:
Ze denken dat ik wil rellen omdat napoli slecht gespeeld heeft
Ik ben best lief hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou niet doen, wordt saaie kut avond en geen vrouw vertrouwd je bij haar drinken.
Ik vertrouw JOUW niet met mijn grammar.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw vertrouwd JOU bij je drinken.
Je mag wel met mij mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Aiciu het volgende:
Al die hoerenzonen kunnen nietof heb ik mot mee momenteel..
vertrouwt*quote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw vertrouwd JOU bij je drinken.
Daar red je het niet meer mee tegenwoordig, gewoon een bierglas op een vrouw haar hoofd kapot slaan, vrouwen houden van badboys.quote:
De mooiste stad ter wereld en daar de lokale voetbalclub van waar ik fanatiek supporter van ben.quote:
Jij? Je? Vertrouwdtdtd?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vertrouw JOUW niet met mijn grammar.
Oh, laat maar dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De mooiste stad ter wereld en daar de lokale voetbalclub van waar ik fanatiek supporter van ben.
okquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De mooiste stad ter wereld en daar de lokale voetbalclub van waar ik fanatiek supporter van ben.
Ik heb je rug.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha Grammar-Support-Airstrike van HQ gekregen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha Grammar-Support-Airstrike van HQ gekregen.
ik weet nog wel iemand die zijn ruggengraat kan gebruikenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je rug.
Nee srs, ik heb je rug, wil je 'm weer hebben?
picsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Ik had paar dagen geleden dus m'n oor tussen m'n stijltang gekregen eh. Damn man, fucking rood, pus, velletjes, alles.
Maak een foto met krul.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Ik had paar dagen geleden dus m'n oor tussen m'n stijltang gekregen eh. Damn man, fucking rood, pus, velletjes, alles.
Ik laatst m'n pink, hij viel uit m'n handquote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Nee Mur, je krijgt zijn ruggengraat niet om er satanische rituelen mee uit te voeren. Ik wil het niet hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet nog wel iemand die zijn ruggengraat kan gebruiken
Nee, krullen zijn dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |