Dus eigenlijk kan je het alleen maar in de zomer dragenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef Mindstate het volgende:
jeans op roshe runs kan prima, maar zou ze echt niet in de regen/sneeuw dragen. Dan heb je binnen no time natte sokken
Heb jij de afgelopen maandan na al je vragen en topics daadwerkelijk de knoop doorgehakt en iets gekocht? No offence, maar dat getwijfwel steedsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef Jiang153 het volgende:
hmm in dat geval besteed ik het geld maar aan Puma Suedes dan of AM1
Heb ik topics over schoenen geopend?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:30 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen maandan na al je vragen en topics daadwerkelijk de knoop doorgehakt en iets gekocht? No offence, maar dat getwijfwel steeds
wtf is dit?quote:Op zondag 26 januari 2014 04:51 schreef artelligence het volgende:
Doe gewoon keihard Dutchy. Die shit is aan!
Ja mijn reebok classic zijn TTS. Zijn echt fijne schoenenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Reebok is TTS toch? Begin steeds meer liefde te krijgen voor die work-outs.
Janoski's zijn tts maar ze lopen gigantisch uit dus sws half maatje kleiner nemen. Verder is de kwalitiet van Janoski's wel beter.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:05 schreef Jiang153 het volgende:
Vraagje voor mijn zusje:
Vallen Nike SB stefan janoskis hetzelfde als Vans, en zijn ze van betere kwaliteit? Bij Vans willen de zijkanten bij de neus namelijk snel losraken
welke maat heb je? zalando (quote:Op zondag 26 januari 2014 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand idee waar ik deze kan vinden:
[ afbeelding ]
Purchaze verkoopt ze voor 135,- maar weet zeker dat dat goedkoper kan, import mag.
US 8.5quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Apostrof het volgende:
[..]
welke maat heb je? zalando () heeft ze goedkoper maar alleen in grote maten. ebay heeft ze ook goedkoper
Maar ze komen bij alle 3 aan?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef Mindstate het volgende:
Dat moet je zelf weten. In dit geval; duurder = sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |