ja tuurlijk zou je goede mod zijn mattiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:23 schreef deadprez het volgende:
Heb het op mijn forum toch ook wel bewezen ambi, iedereen mod jwtz.
Omdat het er zo raar uitzag klopt gewoon.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:24 schreef Nikmans het volgende:
Als ik nu zei omdat het *er* zo raar uitzag was dat dan een limburgisme? Ik zie mensen dat wel vaker zeggen maar als je die 'er' weghaalt is het veel netter, wat is dit precies
Oh in je artikel?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik had het bijna terug veranderd omdat het zo raar uitzag, maar google bracht uitkomst
Mja die 'er' staat er echt voor spek en bonen, rare shitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het er zo raar uitzag klopt gewoon.
Noliferquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:26 schreef Ambicioso het volgende:
Check de laatste dagen mijn posts![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat hoort er gewoon te staan. Zonder 'er' is het juist vertyft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mja die 'er' staat er echt voor spek en bonen, rare shit
Eensquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:26 schreef Nikmans het volgende:
Nu alle usual suspects weg zijn is de SC eigenlijk best prima trouwens
Omdat het raar uitzagquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoort er gewoon te staan. Zonder 'er' is het juist vertyft.
Fout is het sowieso niet en ik vind die eerste lelijker.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat het raar uitzag
Omdat het er raar uitzag
Kan allebei prima dus ik vraag me serieus af of die 'er' niet gewoon fout is
minder snuivenquote:
pussyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:29 schreef Ambicioso het volgende:
kenker is al half 4
ik ga slapen mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |