Blijft echt een toffe actie van MaGNeTquote:
allebei hersentumor waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:18 schreef Nikmans het volgende:
Dit staat op facebook:
Naam heeft al een tijdje hoofdpijn en bij mij begint het nu ook.. Hebben er alletwee niet vaak last van dus duidelijk geen toeval.. Weet iemand waar het door kan komen? Dat we "opeens" alletwee hoofdpijn hebben dus
Dit is toch juist de definitie van toeval?
JA HOOR NIKMANSquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:18 schreef Nikmans het volgende:
Dit staat op facebook:
Naam heeft al een tijdje hoofdpijn en bij mij begint het nu ook.. Hebben er alletwee niet vaak last van dus duidelijk geen toeval.. Weet iemand waar het door kan komen? Dat we "opeens" alletwee hoofdpijn hebben dus
Zoek je ruzie ofzo met je erachterquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JA HOOR NIKMANS
DAS PUUR TOEVAL
GEEN ENKELE REDEN
OM TE DENKEN DAT
ER EEN OORZAAK
KAN ZIJN MAN
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:18 schreef Nikmans het volgende:
Dit staat op facebook:
IK ZEI HELEMAAL GEEN ERACHTER NERDJEquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zoek je ruzie ofzo met je erachterMet je samentrekkingen
Bijna is niet helemaal hèquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:20 schreef Ambicioso het volgende:
dead ik had je gister op 20 posts na ofzo bijna ingemaakt met meeste posts van FOK! die dag
haha yeah rightquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
vond het toch wel bijzonder omdat ik wel een leven heb
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:21 schreef deadprez het volgende:
Ik zou een goede spell checker zijn. En een goede mod uiteraard.
Weet wel zeker.quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:21 schreef deadprez het volgende:
Ik zou een goede spell checker zijn. En een goede mod uiteraard.
Ik had het bijna terug veranderd omdat het zo raar uitzag, maar google bracht uitkomstquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
IK ZEI HELEMAAL GEEN ERACHTER NERDJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |