Afgelopen week nog heel de Blackadder series teruggekekenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook ja, een van de meest geprezen Engelse series is Fawlty Towers, Zijn maar twaalf afleveringen van, hetzelfde geldt voor The Office. Die Engelsen weten wanneer het geen zin meer heeft.
Totoquote:
dit vind ik een leuk en goed planquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen we in zomer subway gaan eten in arnhem
Nu maak je Tyron echt aan het huilen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen we in zomer subway gaan eten in arnhem
waarom?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu maak je Tyron echt aan het huilen.
tyron krijgt ook een meet ik heb hem uitgelegd waarom ik pas in de zomer weer nl ben en niet zoals verwacht in herfst of winterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien maar een ander land proberen te zijner tijdquote:
Hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
we zouden meeten in winter of herfst maar ik was niet in nl nu is hij heel boos op mequote:
ahh zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we zouden meeten in winter of herfst maar ik was niet in nl nu is hij heel boos op me
lekker man waar in spanjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over 3 weken weer naar NL voor een week. Dan 3 weken daarna voor 5 dagen en dan 2 weken daarna voor 1 of 2 weken naar Spanje
Insomnia houd hem aan het lijntje en Tyron, de gevoelige jongen die hij is buiten FOK! viel er volledig voor.quote:
ook met rens toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we zouden meeten in winter of herfst maar ik was niet in nl nu is hij heel boos op me
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over 3 weken weer naar NL voor een week. Dan 3 weken daarna voor 5 dagen en dan 2 weken daarna voor 1 of 2 weken naar Spanje
omg arnhemquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ahh zo
waar verblijf je als je in nederland bent?
lekker manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |