Ook wel typerend aan Engelse detective series. Zo heeft een Inspector Morse 13 jaar over 33 afleveringen gedaanquote:
ik heb altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat ik drink nu sambucca en bier
wat had je erop
rot opquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha met je welvaartsbuikje.
Sorry. Ik ben een beetje sentimenteel door mijn medische toestand.
Oh dat is wel frustrerend lang. Maar dit vond ik ook niet heel detective-achtig. Duurde ook lang voor ik het ging kijken want ik heb normaal niks met het genre,maar dit is wel geniaalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel typerend aan Engelse detective series. Zo heeft een Inspector Morse 13 jaar over 33 afleveringen gedaan
ik neem altijd kaas kip bacon sla augurkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:
kaas sla tomaat komkommer augurk paprika honing mosterd saus
leuke series zijn dat altijdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel typerend aan Engelse detective series. Zo heeft een Inspector Morse 13 jaar over 33 afleveringen gedaan
geen saus?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik neem altijd kaas kip bacon sla augurk
Alles goed daar aan de overkant?quote:
Ja, mag niet klagen. Het is weekendquote:
baasquote:
Ja gaat goed hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen. Het is weekend
How are you sir?
Dat ook ja, een van de meest geprezen Engelse series is Fawlty Towers, Zijn maar twaalf afleveringen van, hetzelfde geldt voor The Office. Die Engelsen weten wanneer het geen zin meer heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ze plempen er meestal 3 seizoenen aan het einde die ronduit kut zijn
mayonaise is ook lekker op die broodjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |