Wat doe ik verkeerd?quote:Nee, studiefinanciering, toeslagen, kortingen en uitkering alles bij elkaar opgeteld kom ik op netto 2400 per maand uit.
En weer een generalisatie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd..
Een 100% waterdichte theorie bestaat dan ook niet.
Tenzij deze door de belastingdienst is opgesteld.
Ik wist niet dat het mogelijk was.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En weer een generalisatie.
Ben zelf meer van de nuance.
volgens mij kan dat ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was.
Bijzondere bijstand wel, lees ik hier.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Verander je username maar in 4EverPVV.
Dag oma.quote:
Ik ben van mening dat iemand die studiefinanciering ontvangt sowieso geen uitkering in wat voor vorm dan ook zou moeten krijgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof wel als je WAJONG krijgt.
Wil jij lid worden van mijn partij ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iemand die studiefinanciering ontvangt sowieso geen uitkering in wat voor vorm dan ook zou moeten krijgen
hoe heet de partij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij lid worden van mijn partij ?
Zou lid worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oke is goed.. ik richt anders ook nog even een nieuwe partij op.
Ik dacht aan nsb 2014
quote:
quote:
Dank je, ik wist dat ik op je steun kon rekenen.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:18 schreef Joe-Momma het volgende:
Partij van de partijtjes.
Altijd voor iedereen feest en goedkoop drank voor de leden.
En we gebruiken de slogan van de NS.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:41 schreef Salatrel het volgende:
Ik dacht aan Nederlanders Steunen Dagelijks Andere Partijen.
Catchy afkorting ook
ben je er inmiddels al achter?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En we gebruiken de slogan van de NS.
Nee ..quote:
bij mij ging er 1 vandoor in Tilburg de stakkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ..
In Nunspeet wachtte een sprinter op assistentie van de politie
Lekker slim die brabo'squote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:51 schreef Salatrel het volgende:
Ik had zijn ovchipkaart nog met naam en geboortedatumde rest van zijn gegevens via GBA hehehe
Was je weer over haar heen aan het pissen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
Lief dagboek, vandaag/gisteren meerdere malen hard geklapt door CY.
Friendly rendezvous date met een 'ex' liep langer uit dan de bedoeling was, terwijl ik juist beloofd had dat ik op tijd op Museumplein zou zijn om te schaatsen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Was je weer over haar heen aan het pissen.
pussyquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:38 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ik ook maar af en toe effe niet als ik andere sessies hebt. kan ik niks aan doen.
hierquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga wel ff roken met dp in de SC![]()
of nie danquote:
Niks mis mee.quote:
geinig muziekje. Jammer dat als ik wat anders wil doen hij weg gaat. dus toch naar youtube toe.quote:
brabander ben je voor altijd ja tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
brabander ben je voor altijd ja tochIk heb mijn zachte G nog iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |