Wat doe ik verkeerd?quote:Nee, studiefinanciering, toeslagen, kortingen en uitkering alles bij elkaar opgeteld kom ik op netto 2400 per maand uit.
En weer een generalisatie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd..
Een 100% waterdichte theorie bestaat dan ook niet.
Tenzij deze door de belastingdienst is opgesteld.
Ik wist niet dat het mogelijk was.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En weer een generalisatie.
Ben zelf meer van de nuance.
volgens mij kan dat ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het mogelijk was.
Bijzondere bijstand wel, lees ik hier.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Verander je username maar in 4EverPVV.
Dag oma.quote:
Ik ben van mening dat iemand die studiefinanciering ontvangt sowieso geen uitkering in wat voor vorm dan ook zou moeten krijgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof wel als je WAJONG krijgt.
Wil jij lid worden van mijn partij ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iemand die studiefinanciering ontvangt sowieso geen uitkering in wat voor vorm dan ook zou moeten krijgen
hoe heet de partij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij lid worden van mijn partij ?
Zou lid worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oke is goed.. ik richt anders ook nog even een nieuwe partij op.
Ik dacht aan nsb 2014
quote:
quote:
Dank je, ik wist dat ik op je steun kon rekenen.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:18 schreef Joe-Momma het volgende:
Partij van de partijtjes.
Altijd voor iedereen feest en goedkoop drank voor de leden.
En we gebruiken de slogan van de NS.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:41 schreef Salatrel het volgende:
Ik dacht aan Nederlanders Steunen Dagelijks Andere Partijen.
Catchy afkorting ook
ben je er inmiddels al achter?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En we gebruiken de slogan van de NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |