jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef rzverk het volgende:
[..]
Wie is dat? een of andere superheld of zo?
nee je reageerde als een tokkie in de sportschool, dus dat heb je goed gedaan jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef rzverk het volgende:
Een andere issue die hieruit voortvloeit is mijn moeder, die mij verteld dat ik woede-beheersing nodig heb, toen ik haar dit vertelde, wat is dat nou voor nonsens?
Ik heb toch niets gedaan.
klopt het is inderdaad klein en pas een machine ook voor de meeste oefeningen. En het staat mij ook niet aan hoe we vaak tegen elkaars ellebogen bijna staan te tikken, als je plotseling iets opschuift.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nee nu niet meer inderdaad. Daarom zou ik persoonlijk wat anders gaan zoeken. Zo te lezen is het een kleine sportschool waar iedereen elkaar kent en daarbij ontstaat toch al soms een rare sfeer IMO
hoog tijd voor wat anders dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:14 schreef rzverk het volgende:
[..]
klopt het is inderdaad klein en pas een machine ook voor de meeste oefeningen. En het staat mij ook niet aan hoe we vaak tegen elkaars ellebogen bijna staan te tikken, als je plotseling iets opschuift.
Hoezo ben ik tokkie? Wat zou jij anders gedaan hebben? Na zo'n disrespectvolle aanduw?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee je reageerde als een tokkie in de sportschool, dus dat heb je goed gedaan ja
Of je zoekt ff ophttp://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef rzverk het volgende:
[..]
Wie is dat? een of andere superheld of zo?
ik zou excuses voor hem maken, niet iedereen traint zo hard dat hij lichtjes in zijn hoofd wordt en niet meer rechtuit kan lopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:17 schreef rzverk het volgende:
[..]
Hoezo ben ik tokkie? Wat zou jij anders gedaan hebben? Na zo'n disrespectvolle aanduw?
Ga dan mij voorstellen of zo als die user zo belangrijk is voor jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:17 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Of je zoekt ff ophttp://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal![]()
Achteraf kan ik ook misschien een heel erg klein tintje humor van inzien,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zegt dat ik niet hard genoeg train? Wat heeft dat alweer mee te maken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zou excuses voor hem maken, niet iedereen traint zo hard dat hij lichtjes in zijn hoofd wordt en niet meer rechtuit kan lopen
Ik wilde die gast meppen na een beetje nagedacht te hebben, maar ja toen, was de ingreep al gebeurd, en meneer manager de klootzak ging juist mij uitzetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef quirina het volgende:
Damn..
Je ging niet buiten ff wachten en dan tikkertje spelen?
Stel jezelf FF lekker voor wazige belg die je dr bent, ik heb je al genoeg voorgekauwd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef rzverk het volgende:
[..]
Ga dan mij voorstellen of zo als die user zo belangrijk is voor jou.
ik ben geen belg, jij wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Stel jezelf FF lekker voor wazige belg die je dr bent, ik heb je al genoeg voorgekauwd.
Vooral blijven volhouden dat je geen aggro tokkie bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:22 schreef rzverk het volgende:
[..]
Ik wilde die gast meppen na een beetje nagedacht te hebben, maar ja toen, was de ingreep al gebeurd, en meneer manager de klootzak ging juist mij uitzetten.
kijk eens naar je eigen usernaamquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vooral blijven volhouden dat je geen aggro tokkie bent.
jij bent een afvalbakfiguur.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Meh, dat valt wel mee hoor. Maar mijn punt dat mensen die gelijk willen meppen na een incident agressieve tokkies zijn ga je een beetje aan voorbij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |