Ik beslis gelukkig zelf wel wat ik doe. Als je t zo vreselijk vindt modt t lekker weg en spreek me er op aan. Iets direct zeggen (zoals bij sararaats) mag niet en toespelingen maken (zoals nu) mag ook niet? Wat mag nou wel tegenwoordig?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Vind je dat aanvallen ja? Ik vind het gewoon flauw en onnodig en ik vind het al helemaal niet nodig om andere topics met dat soort opmerkingen te vervuilen.
Maar goed, dit heeft geen zin, ik hou erover op. Ik zou het fijn vinden als je dat soort flauwe toespelingen gewoon stopt.
Ik gok dat ze doelt op t feit dat jij de ffsc tijdens de vorige discussie zo bent afgevallen en ons bijna voor uitschot uitgemaakt hebt dat je kennelijk niet meer objectief naar ons kan kijken (en eerlijk is eerlijk, wij (ik iig) ook niet meer naar jou) terwijl vóór al t gedoe er ook positieve zaken waren in de sc, en we jou ook hebben gesteund in slechte tijden.quote:Waar doel je op Oognip? Ik begrijp niet zo goed waar je heen wil. Wat heeft dit daar nou weer mee te maken?
Dit bedoel ik iddquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik beslis gelukkig zelf wel wat ik doe. Als je t zo vreselijk vindt modt t lekker weg en spreek me er op aan. Iets direct zeggen (zoals bij sararaats) mag niet en toespelingen maken (zoals nu) mag ook niet? Wat mag nou wel tegenwoordig?
[..]
Ik gok dat ze doelt op t feit dat jij de ffsc tijdens de vorige discussie zo bent afgevallen en ons bijna voor uitschot uitgemaakt hebt dat je kennelijk niet meer objectief naar ons kan kijken (en eerlijk is eerlijk, wij (ik iig) ook niet meer naar jou) terwijl vóór al t gedoe er ook positieve zaken waren in de sc, en we jou ook hebben gesteund in slechte tijden.
Het is imho gewoon jammer dat alleen het negatieve onthouden/gezien wordt
Cat ben je nou zo weinig online hier dat je niet kan omcirkelen op FOK!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon het verhaal van hoe het werkelijk zit, is voor mij voldoende hoor Senes.Maar dat ga/wil/mag/kun* je blijkbaar niet zeggen. En dat zegt mij dan weer voldoende.
En kom dan niet aan met dat ik zaken insinueer, want dat doe je helemaal zelf, door mijn vragen niet te beantwoorden.
*omcirkelen wat van toepassing is
Ik was benieuwd hoeveel mensen met een pen aan de gang zouden gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat ben je nou zo weinig online hier dat je niet kan omcirkelen op FOK!![]()
Zeg dan
*doorhalen wat niet van toepassing is
Werkt dit trucje andersom eigenlijk ook?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik zou graag ook deelnemen aan dit topic
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Werkt dit trucje andersom eigenlijk ook?
EDIT: even de quote aan de context aangepast
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Werkt dit trucje andersom eigenlijk ook?
EDIT: even de quote aan de context aangepast
Hij heeft haar vast ook al gePMd/DMd/opgebeld.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze net als ik quote alerts uit heeft staan niet
Ach, dat zal toch niet als modquote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze net als ik quote alerts uit heeft staan niet
Nou ja, 'aangepast', het zijn letterlijk haar woorden, ik heb alleen de rest van de post wat opgeruimd, niet haar woorden verdraaid of zelf iets toegevoegdquote:
Wel goed dat je de opmerking (ik zei bijna discussiequote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, dat zal toch niet als mod
[..]
Nou ja, 'aangepast', het zijn letterlijk haar woorden, ik heb alleen de rest van de post wat opgeruimd, niet haar woorden verdraaid of zelf iets toegevoegd
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel goed dat je de opmerking (ik zei bijna discussie) hierheen haalt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel goed dat je de opmerking (ik zei bijna discussie) hierheen haalt.
Ben je in het echte leven ook zo'n kreng eigenlijk?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:27 schreef Oognip het volgende:
Ik vrees dat je het weer met Senes moet doen, Ll, en niet met het konijn
ik ga er van uit dat de meeste mensen op een forum net ff anders zijn dan IRL, al dan niet onder een andere naam of kloon... Jij niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je in het echte leven ook zo'n kreng eigenlijk?
Het was eigenlijk een retorische vraag, aan Oognipquote:Op zondag 4 mei 2014 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ga er van uit dat de meeste mensen op een forum net ff anders zijn dan IRL, al dan niet onder een andere naam of kloon... Jij niet?
Is dat nou echt nodig Anne?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je in het echte leven ook zo'n kreng eigenlijk?
Dat snapte ik ook wel, ik snap alleen niet dat er op de man gespeeld moet worden als meerdere mensen vragen/twijfels hebben over een mod...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een retorische vraag, aan Oognip.
Maar nee, mijn echte ik zoals mijn goede vrienden en kennissen mij kennen is hetzelfde als de ik op dit forum.
Uiteraardquote:
Mag ook per DM hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Uiteraard. Niet alleen zij mag steeds de bitch uithangen. Ik mag dat ook.
En nu huppel ik weer weg. Ik ga ff mijn kale poes posten.
ja heuj dan kunnen wij t niet zienquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Uiteraard. Niet alleen zij mag steeds de bitch uithangen. Ik mag dat ook.
En nu huppel ik weer weg. Ik ga ff mijn kale poes posten.
noem je mij nu een bitch?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zoals een echte mod betaamd, gauw vluchten als het je te heet wordt.
Waarom reageer je eigenlijk alleen op mij en niet op de anderen die net zo posten als ik? Misschien ben ik dan nog wel net ff liever.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:58 schreef Anne het volgende:
Te heet onder mijn voeten? Ik mis iets. Waar, hoe en wat?
En je kan het dan inderdaad vluchten noemen, maar het is simpelweg desinteresse.
Jij roept ff dat iemand een kreng is en zegt vervolgens dat je weg bent. Te heet onder de voeten noem ik dat.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:58 schreef Anne het volgende:
Te heet onder mijn voeten? Ik mis iets. Waar, hoe en wat?
En je kan het dan inderdaad vluchten noemen, maar het is simpelweg desinteresse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |