Een nog hele jonge Mileyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef iBenny het volgende:
Op welk Disney sterretje lijkt ze nou... ik kom er niet op
Miranda Cosgrove?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die ander. ongveer hetzelfde gebit. Denk dat jij wel moet weten welke ik bedoel
Miley??quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef iBenny het volgende:
Op welk Disney sterretje lijkt ze nou... ik kom er niet op
Demi Lovato?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die ander. ongveer hetzelfde gebit. Denk dat jij wel moet weten welke ik bedoel
Shirley Templequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen een neuscorrectie haar kan helpenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
Had dat meisje een vlotter kapsel en een kleinere bril gegeven.
In vergelijking met die slurf op mijn gezicht valt het nog best mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen een neuscorrectie haar kan helpen
O.oquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
In vergelijking met die slurf op mijn gezicht valt het nog best mee.
we zijn al bijna klaarquote:
Hallo! Veel pareltjes gemist?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef HalfGod het volgende:
Twitter:
"fan van one direction maar concert afgezegd" ja me reet #tvoh''
''dan ga je niet naar one direction ondat je je stem wil sparen. #tvoh ik vind het raarrrr''
''Raarwijf, je one direction kaartje afstaan om je stem te sparen. #tvoh''
''Omg dat wijf heeft gewoon haar kaartje voor one direction afgezegd alleen voor tvoh hoe dom ben je? #tvoh''
Oh, sorry, ik bedoel:quote:
Ja, álle Iraniers zijn áltijd rare mensen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind die Iraniers altijd maar rare mensen
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, álle Iraniers zijn áltijd rare mensen!
Ik krijg altijd een 'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind die Iraniers altijd maar rare mensen
Zoals al wordt opgemerkt, ze proberen hun kaalheid te verbergenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, álle Iraniers zijn áltijd rare mensen!
ze hebben allemaal mooie haartjes in deze aflevering.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef vencodark het volgende:
Iraniërs (vrouwen althans) hebben mooi haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |