Sarah Olidair.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb net even gemist wie die kale is
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:51 schreef vencodark het volgende:
Stem is niet zo maar ze heeft een prachtige uitstraling.
Waarschijnlijk geboren toen ze nog -3 wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:51 schreef iBenny het volgende:
Dit kind is echt geen twaalf. Dat kan toch niet?
ik heb een achternichtje, die had op haar 10e al tieten, nu is ze ver in de 30, rookt, drinkt en ziet er zo oud uit dat niemand haar wil hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:51 schreef Kroelo het volgende:
knap kind, maar ben bang dat ze snel oud wordt
En een decolleté op je 12e.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:52 schreef Bakkerd het volgende:
Ze heeft voor een 12jarige wel veel opsmuk zeg, geëpileerde en getekende wenkbrauwen enzo..
True. Al denk ik dat zij wel ook mooie wenkbrauwen heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:52 schreef Bakkerd het volgende:
Ze heeft voor een 12jarige wel veel opsmuk zeg, geëpileerde en getekende wenkbrauwen enzo..
ja dat bedoel ik, als 16-jarige is het nog leuk dat je ouder wordt geschat maar niet als je 25+ bent...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb een achternichtje, die had op haar 10e al tieten, nu is ze ver in de 30, rookt, drinkt en ziet er zo oud uit dat niemand haar wil hebben
Zulke had ik vroeger ook in de klas. Daar snap je geen reet van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
En een decolleté op je 12e.
Ik klaagde niet toen ik twaalf wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zulke had ik vroeger ook in de klas. Daar snap je geen reet van.
quote:
Ik was nog een kind. Zonder heupen, borsten, geëpileerde wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:54 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ik klaagde niet toen ik twaalf was
Ditquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was nog een kind. Zonder heupen, borsten, geëpileerde wenkbrauwen.
Saai inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stijle blonde haren waar geen model in zit?
Maar dat hoeft ook niet op je 12dequote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met zo'n tangdinges gedaan, waar al die modellen ook mee klungelenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stijle blonde haren waar geen model in zit?
Maar het is nu wel helemaal goed gekomen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef HalfGod het volgende:
Minder serieus nummer, slimme keusGoede stem, goede uitstraling, goede performance
Ze kijkt er ook blij bij, die straalt plezier uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef HalfGod het volgende:
Minder serieus nummer, slimme keusGoede stem, goede uitstraling, goede performance
Logisch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:56 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet op je 12demaar de puberende jongetjes, propvol met testeron, gaan niet klagen.
Een beetje Karen Mulder in haar goede jaren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
Wordt denk ik een knappe meid over een paar jaartjes
wat een heerlijk correct antwoordquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
Wordt denk ik een knappe meid over een paar jaartjes
Ja, maar ik mag niet aan dit programma meedoen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:56 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar het is nu wel helemaal goed gekomen?
Zijn de battles al opgenomen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef HalfGod het volgende:
MooiJammer dat ze Nick en Simon kregen.
Insider Info:
Angela heeft al haar kinderen uitgenodigd naar haar huis, en ook individueel getrained en mee uit eten genomen, Marco weet ik niet en Nick en Simon hebben er niet naar omgekeken
Bij Marco mochten ze in voorgaande jaren ook altijd langskomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef HalfGod het volgende:
Insider Info:
Angela heeft al haar kinderen uitgenodigd naar haar huis, en ook individueel getrained en mee uit eten genomen, Marco weet ik niet en Nick en Simon hebben er niet naar omgekeken
Angela is de schooljuffrouw die je altijd wilde hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef HalfGod het volgende:
Insider Info:
Geheimquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
Is je neefje ook de battles doorgekomen?
#politiekcorrectquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Donkere meisjesover een paar jaar is zij heel mooi
Yup.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Donkere meisjesover een paar jaar is zij heel mooi
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]dacht een voorsprong te kunnen krijgen met de adopties
Halve toch ook nog?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:59 schreef HalfGod het volgende:
Al paar maanden. Alleen finale nog niet opgenomen
Kan wel. Weet ik niet zeker. Volgens mij nog niet, neequote:
Die haalde ze waarschijnlijk niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef Marieke_w het volgende:
lekkere uitspraakWaar was die enorme uithaal????
Volgens mij gaat Marco wat zeggen over d'r Engelsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef Marieke_w het volgende:
lekkere uitspraakWaar was die enorme uithaal????
Niks over de uitspraak dus..... marco had poep in zn oren....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:03 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Marco wat zeggen over d'r Engelsnot sure
Soberso Marcoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:04 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Niks over de uitspraak dus..... marco had poep in zn oren....
Maybe she's born with it.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:05 schreef hunter2011 het volgende:
Wat een springerig haar, die gebruikt goede shampoo
kunnen ze ook blond verven....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:06 schreef vencodark het volgende:
Meisje heeft mooie ogen maar dat tandvlees!
iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:07 schreef HalfGod het volgende:
Ze gaat heeeel gearticuleerd zingen, let maar op. Altijd met die musical kinderen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:07 schreef HalfGod het volgende:
Ze gaat heeeel gearticuleerd zingen, let maar op. Altijd met die musical kinderen
Lijkt wel zo hè?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:09 schreef Marieke_w het volgende:
Volgens mij heeft ze ene lichte voorkeur voor iemand....
ook geverfd....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
Mooie ogen, of zijn het gekleurde lenzen?
Tijdens de reclame als ik mag opstaan van mijn poesquote:
Op die leeftijd al kleurlenzen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
Mooie ogen, of zijn het gekleurde lenzen?
Mag je nu opstaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Tijdens de reclame als ik mag opstaan van mijn poes
ik ga het heel lief vragenquote:
Je neefje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:13 schreef HalfGod het volgende:
Blind Blind auditionIk weet wie in de doos zit
Een nog hele jonge Mileyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef iBenny het volgende:
Op welk Disney sterretje lijkt ze nou... ik kom er niet op
Miranda Cosgrove?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die ander. ongveer hetzelfde gebit. Denk dat jij wel moet weten welke ik bedoel
Miley??quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef iBenny het volgende:
Op welk Disney sterretje lijkt ze nou... ik kom er niet op
Demi Lovato?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die ander. ongveer hetzelfde gebit. Denk dat jij wel moet weten welke ik bedoel
Shirley Templequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen een neuscorrectie haar kan helpenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
Had dat meisje een vlotter kapsel en een kleinere bril gegeven.
In vergelijking met die slurf op mijn gezicht valt het nog best mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen een neuscorrectie haar kan helpen
O.oquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
In vergelijking met die slurf op mijn gezicht valt het nog best mee.
we zijn al bijna klaarquote:
Hallo! Veel pareltjes gemist?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef HalfGod het volgende:
Twitter:
"fan van one direction maar concert afgezegd" ja me reet #tvoh''
''dan ga je niet naar one direction ondat je je stem wil sparen. #tvoh ik vind het raarrrr''
''Raarwijf, je one direction kaartje afstaan om je stem te sparen. #tvoh''
''Omg dat wijf heeft gewoon haar kaartje voor one direction afgezegd alleen voor tvoh hoe dom ben je? #tvoh''
Oh, sorry, ik bedoel:quote:
Ja, álle Iraniers zijn áltijd rare mensen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind die Iraniers altijd maar rare mensen
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, álle Iraniers zijn áltijd rare mensen!
Ik krijg altijd een 'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind die Iraniers altijd maar rare mensen
Zoals al wordt opgemerkt, ze proberen hun kaalheid te verbergenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, álle Iraniers zijn áltijd rare mensen!
ze hebben allemaal mooie haartjes in deze aflevering.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef vencodark het volgende:
Iraniërs (vrouwen althans) hebben mooi haar.
Ik dacht dat dit nummer dood & begraven was..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:32 schreef HalfGod het volgende:
Alwéér dit nummermaar ik vind het opzich wel sterk.
Iraniërs zijn knap (vrouwen althans).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef vencodark het volgende:
Iraniërs (vrouwen althans) hebben mooi haar.
Ja en een rare uitspraak.quote:
Ik denk dat nog een beetje te vroeg is, maar dat het wel heel mooi kan worden.quote:
Geen een regio heeft zo'n mooie vrouwelijke unibrows & snorren dan het midden oostenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iraniërs zijn knap (vrouwen althans).
Daar heb je silklady voorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen een regio heeft zo'n mooie vrouwelijke unibrows & snorren dan het midden oosten
Vond haar ook niet mooi. Ook niet lelijk.quote:
Oh we zitten pas op de helftquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Oh. Het is nog maar een uur bezig. Dacht langer.
Meisje. Gezien de vriendinnenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef HalfGod het volgende:
Hier zit een supergoede in. Oké, raad het geslacht mensenIk weet het
Dat was een anderequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Mooi meisjeover een paar jaar natuurlijk
maar dat hoorde ik al voor ik haar zag
Jij hoort of iemand mooi is?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Dus je kan aan iemand stem horen of die mooi is of niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zit er wel eens naast, maar niet vaakquote:
Het duurt tot 22.30uquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef HalfGod het volgende:
Ik denk dat nu me neefje komt. Lijkt me sterk dat ze m als laatste doenwant dat zijn altijd hele goede
Soms vraag ik mij wel eens af of jij een typetje speelt, een soort Adjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zit er wel eens naast, maar niet vaak
Goed hoor, wel een gave.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dus je kan aan iemand stem horen of die mooi is of niet?______________!
dus je neefje is niet door?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef HalfGod het volgende:
Ik denk dat nu me neefje komt. Lijkt me sterk dat ze m als laatste doenwant dat zijn altijd hele goede
maar dat weet ik nie zeker.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij wel eens af of jij een typetje speelt, een soort Adje
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind BW baasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef HalfGod het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind BW baas
quote:
Mm. Dat zei ik nietquote:
Zo, dat was je neefje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef HalfGod het volgende:
maar dat weet ik nie zeker.
die net voorbijkwam in de spoiler? Hij lijkt wel een beetje op je.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:41 schreef HalfGod het volgende:
[..]
[..]
Mm. Dat zei ik nietHet was die jongen met die peace vingers
Ik vind je nu niet meer baasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die net voorbijkwam in de spoiler? Hij lijkt wel een beetje op je.
Ik zap elke keer als die reclame langskomtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef iBenny het volgende:
Donder eens heen met die Dierenlot-reclames_!
quote:
jouw neefje ook?quote:
dat filmpje ga ik morgen bekijkenquote:
quote:
wel musical, geen hommoquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Zonder Tardis-UI valt mijn whovian-zijn minder op.
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ben je bang dat het SWAT team van J de Mol je deur open trapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |