Voor sommigen kunstgebittenquote:
yepquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar ook weer minder...wat een paradox...
scherruppppppp donnyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar ook weer minder...wat een paradox...
Dat was eergisteren, gister was het alweer ruim boven het miljoenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:34 schreef crossmotor11 het volgende:
Haha, utopia...
Bij begin leek het wel wat maar word met de dag minder, zeggen de kijkcijfers ook trouwens,
meer dan de helft gedaald xd
Gister waren de kijkcijfers weer naar 1,1 miljoen andersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:34 schreef crossmotor11 het volgende:
Haha, utopia...
Bij begin leek het wel wat maar word met de dag minder, zeggen de kijkcijfers ook trouwens,
Ja het is ook een flut programma, maar zo samen met FOK is het nog te behapstukken!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:34 schreef crossmotor11 het volgende:
Haha, utopia...
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:35 schreef Ransjih het volgende:
ik vond zijn aankomst op stream indrukwekkender
Idd ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:35 schreef Ransjih het volgende:
ik vond zijn aankomst op stream indrukwekkender
Ja, die twee kunnen er wat van!quote:
Vind dat de hele Utopia gedachten verneukt is, de reclames zeiden van overleven zonder luxe, verlaten plaats enz. ze krijgen steeds meer wat hun hartje begeert xdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook een flut programma, maar zo samen met FOK is het nog te behapstukken!
Zoiets noemen ze een uitschieter haquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:35 schreef Revanches het volgende:
[..]
Gister waren de kijkcijfers weer naar 1,1 miljoen anders
Niet echt, het is al een paar weken stabielquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:37 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze een uitschieter ha
Geloof de nieuwsbladen anders ook wel, bij begin groots aangekondigd maar er blijft niet veel van over..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:37 schreef Revanches het volgende:
[..]
Niet echt, het is al een paar weken stabiel
Het was eerst zien om zo snel mogelijk 'luxe' te verkrijgen ipv aan een iets te werken wat goed geld op levert.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:36 schreef crossmotor11 het volgende:
[..]
Vind dat de hele Utopia gedachten verneukt is, de reclames zeiden van overleven zonder luxe, verlaten plaats enz. ze krijgen steeds meer wat hun hartje begeert xd
en charlotte die helemaal overstuur was aan tafel ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:37 schreef Sanshine het volgende:
Dat Vanas Jimmy meteen om zijn nek sprong toen hij de loods betrad is er zorgvuldig uitgeknipt.
Die reactie van Lot was wel epic "Ohhh Jimmy, wat ben ik blij dat jij er bent!"quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:37 schreef Sanshine het volgende:
Dat Vanas Jimmy meteen om zijn nek sprong toen hij de loods betrad is er zorgvuldig uitgeknipt.
Yep. Daar hadden ze natuurlijk ook meer dan een week montagetijd voor nodig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en charlotte die helemaal overstuur was aan tafel ook
Jimmy komt binnen met zijn grote mond om vervolgens niets meer van zich te laten horen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Jimmy: misschien is er verandering nodig
Waar is ie?
Droog kloot is het, kan altijd wel om hem lachen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:39 schreef waxmask het volgende:
Hahaha die Ruud weer. Moet ik het even kraken? Even wachten, ff schijten...
Raar om hem er nu weer in te zien hé?quote:
ik heb zijn naam door die hechte vrienden voor het levenclub ook niet meer gehoord na zijn vertrekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leeft die nog dan? Ik was die net als Lin al helemaal vergeten....
Ja ja maar ze kan het wel hoor, hij betaald alleen geen 50 euroquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:41 schreef Ransjih het volgende:
andrea: dat was m hè? en wreef de verkeerde plek
Vanmiddag, heb je dat niet meegekregenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer is Harold eigenlijk terug gekomen?
Is er zo nog een Centraal eigenlijk?quote:
niks over gehoordquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er zo nog een Centraal eigenlijk?
Niet echt geloof ik....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hij weer terug?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer!quote:
Ja, at the moment het centraal reclameblok.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:49 schreef waxmask het volgende:
Raar dat ik wel het gevoel heb dat ze 99,99999999 procent hebben kunnen wegknippen. Heb nog amper Billy gezien vandaag.
Die kregen ze toch? Of niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef MichaelScott het volgende:
Geloofwaardig ook wel dat ze van dat beperkte budget even een Xperia kopen.
ze beknibbelen op brood hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef MichaelScott het volgende:
Zat bij het abboquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef MichaelScott het volgende:
Dat gebeurde eigenlijk ook pas 3 dagen na binnenkomst van Jimmy. Het was kennelijk, zie ook de reclameblokken rond deze uitzending, belangrijk om dat alvast in de uitzending te krijgen.quote:
Hoelang zou ze er over gedaan hebben om die zin te uit d'r hoofd te leren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef Diemux het volgende:
Die Vodafone verkoopster cq. promobabe[ afbeelding ]
Jep, beetje matig ditquote:
Ja bij mij kwamen er ook 2 Koreanen van Samsung en schoten een selfie voor ze weer gingen in hun Samsung auto....quote:
Welnee, dat zou toch niet in het format passen van een eigen samenleving opbouwen zonder hulp van buitenaf?quote:
A-Team en Captain Jackquote:
Nee dat is waar en daar hebben ze zich tot nu toe voorbeeldig aan gehoudenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welnee, dat zou toch niet in het format passen van een eigen samenleving opbouwen zonder hulp van buitenaf?
Ach, bij jou ook alquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja bij mij kwamen er ook 2 Koreanen van Samsung en schoten een selfie voor ze weer gingen in hun Samsung auto....
quote:
Omdat ze met de uitzending makkelijk een bepaald beeld kunnen scheppen van de mensen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:59 schreef Urb het volgende:
Waarom zenden ze uitgerekend Hakim uit die zegt "In Utopia is geen IK?![]()
Erg veelzeggend.
Ik snap het wel, maar toch weer he.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ze met de uitzending makkelijk een bepaald beeld kunnen scheppen van de mensen.
Hebben ze wel op tv laten zien hoor van de week!quote:
Oh ja wacht ik heb een uitzending gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gister werd hij in de uitzending kaal geschoren
let je ff niet op is Ghandi binnen gekomenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gister werd hij in de uitzending kaal geschoren
Was aan begin ook een terugblik vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja wacht ik heb een uitzending gemist
Wow maandag al de stemmingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze al begonnen met de inhaalslag van het achterlopen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij wel de nominate was afgelopen woensdag!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maandag pas toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef IPA het volgende:
[..]
Goede zaak als je het mij vraagt. Dan zijn de uitzendingen weer relevant.
En misschien meer actie, want dan moeten ze in kortere tijd TV minuten maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef IPA het volgende:
[..]
Goede zaak als je het mij vraagt. Dan zijn de uitzendingen weer relevant.
Ninja edit bit you assquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lieverd, het is vrijdag vandaag, dus maandag
Ja, dat zeg ik toch ook ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
power-edit, je had er eerst morgen staanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef Ransjih het volgende:
[..]
je verraad je leeftijd
kom... de streams wachten met een peter in tranen
Maandag bedoel je?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef MichaelScott het volgende:
Morgen gelukkig weer gezeik over de militaire uitstraling van Jimmy, was al bang dat het saai zou worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |