Je schrijft toch wel wat op de label?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:41 schreef Patoshik het volgende:
Hier doe ik alleen het labeltje achter het doorzichtige folie op de tas en verder niks. Geen naam, nummers of andere dingen..
Nee helemaal niks.. Soms zie ik hier wel nummers erop staan maar dat schrijven wij er niet op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Troeta het volgende:
[..]
Je schrijft toch wel wat op de label?
op een papieren label hoeft dat niet. Wijkcode staat erop, evenals op welke container de tas moet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Troeta het volgende:
[..]
Hier schrijven we ook niks op de labels hoor, kan ook niet, want die zijn geplastificeerd. Hier staat er gewoon op welke wijk het is en voor welk depot, en elk depot heeft een ander kleur label.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Troeta het volgende:
[..]
Jullie krijgen binnenkort ook papieren labels.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:58 schreef Herfstblad het volgende:
Wij hebben geen papieren labels, maar nog die geplastificeerde dingen. Aan verzegelen wordt hier ook niet gedaan.
Weinig post nog steeds, maar 5 folders vandaag. Ik heb een aantal straten in stukjes geknipt (met weinig post/folders doe ik het in 1 keer).
Maar waarom ineens weer papieren labels dan? Die geplastificeerde dingen werken uitstekend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jullie krijgen binnenkort ook papieren labels.
Zijn makkelijker na te bestellen dan zelf plastic labels te moeten maken. Plus dat je het aantal tassen kan nummeren en er geen boekjes meer terug hoeven te komen. Iedereen heeft bij ons nu een persoonlijk boekje gekregen, daar zitten je kennisgevingen enzo in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:27 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar waarom ineens weer papieren labels dan? Die geplastificeerde dingen werken uitstekend.
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jullie krijgen binnenkort ook papieren labels.
Wij hadden nog wel bezorgrapporten en boekjes, dus voor ons is het wel een voordeel. Die boekjes komen namelijk met plastic labels weer terug. Daar moet dan iemand een x aantal tijd aan zitten om de labels er weer uit te halen, nieuwe bezorgrapporten erin te doen, etc etc.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef gelestipjes het volgende:
Hm, het lijkt mij toch handiger als je de tassen uberhaupt niet hoeft te nummeren. Kennisgevingen en zo liggen gewoon op de depots en boekjes/bezorgrapporten hebben we allang niet meer, dus ik zie er niet echt een voordeel in
ja....:(quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:37 schreef allweather het volgende:
Hier hebben we ook (sinds november 2012 of misschien zelfs nog eerder) papieren labels. Bij ons staat er het wijknummer plus de aanvoertijd op gedrukt. Verder de naam van de voorbereider, de tassen worden (als je mazzel hebt) genummerd en op de laatste tas staat een kruisje bij het voorgedrukte "laatste tas". Ook hier worden op "gedeelde" depots de tassen verzegeld, op depots die alleen door postNL worden gebruikt worden ze niet verzegeld. Was met die kou erg leuk; de zegels braken steeds af. Een slimme collega kwam op het idee de briefopener die we voor de OR-verkiezingen hebben gekregen te gebruiken om de zegels door te snijden; werkt perfect.
Qua post was het in mijn ochtend-wijk weer aangetrokken tot zelfs iets meer dan de "normale" hoeveelheid) en 3 h.a.h, in mijn middag-wijk was er heel weinig post (ter compensatie daar 4 h.a.h)
@Gridjuh: dat is k.....zit je nu op je 3e jaarcontract?
Er zat H&M bij, dat scheelt meteen. En Makro. En niet te vergeten zware dozen van de Vriendenloterij. En 4x hah.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:29 schreef dud0r het volgende:
Er was zo waar een beetje post vandaag. Niet heel veel, maar wel een beetje meer dan vorige week.
We komen langzaam uit het dalletje.
En vandaag zijn wij begonnen met de papieren tassenlabels. Die zullen elders in het land al eeuwen ingeburgerd zijn maar hier nog niet.
Hoe wordt dat in de gebieden gedaan waar dat al gebruikt wordt? Word er bij jullie dan ook de datum en de naam van de voorbereider op de papieren labels geschreven of alleen het tassen nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |