Zeg je nu dat de reisplanner Hilversum Mediapark en Hilversum Noord de ene keer wél en de andere keer níet als hetzelfde station herkent? Omdat een deel van de database nog de oude naam gebruikt en een ander deel van de database de nieuwe naam?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef somoht het volgende:
[..]
Is een bugjeDie terugsteek-ontwijkfunctionaliteit werkt dus omdat in de dienstregeling die in de NS planner gestoken is, alle passagestations staan. De planner hoeft dus alleen maar te zorgen dat een station maar één keer wordt aangedaan. Waarom ie dus wel twee keer Hilversum Mediapark aandoet, komt omdat de Intercity tussen Hilversum en Mediapark nog via hvsn (Hilversum Noord) rijdt ipv Hilversum MediaPark (hvsm).
[ code verwijderd ]
ja, niemand die er verder een probleem in zag, maar okeequote:Op maandag 27 januari 2014 10:40 schreef V2 het volgende:
Ik had vanochtend iets van 3 stellen ICM-III, met maar 1 conducteur. Werd nog omgeroepen zelfs, dat er maar één conducteur was, ondanks de regels, maar dat ze toch maar waren gaan rijden, en dat ze later wel zouden zien hoe het werd opgelost...
Jup. Je kan het zien door de NS-app te wiresharken. Dat overzicht met waar een trein stopt vanuit de actuele vertrektijden bevat ook de passage-stations.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef dennistd het volgende:
Er ligt nu een tweede lijn tussen Bussum Zuid en Hilversum, waaraan station Hilversum Media Park ligt. Alle sprinters rijden nu via die lijn, terwijl de IC's de oude lijn via Hilversum Noord gebruiken (volgens de reisplanner dan he)
Had ik vorige week dinsdag ook, tussen Arnhem en Ede - Wageningen en tussen Utrecht en Schiphol kwam de beste man weer langs.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:32 schreef _JdM_ het volgende:
Heuj, twee keer gecontroleerd in dezelfde trein door dezelfde HC.
Ik ben benieuwd waar ze die capaciteitsverdubbeling vandaan gaan halen..quote:Treinen
De NS zet tijdens de spits op 24 en 25 maart extra treinen en langere treinen in tussen Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Daardoor kunnen er 22.000 mensen per uur met de trein, 10.000 meer dan normaal, aldus Dronkers.
Prorail heeft extra mensen paraat en houdt locomotieven achter de hand om gestrande treinen snel weg te kunnen slepen.
Die aansluiting is dus nog steeds slecht. Ik had er ook vaak last van in 2010 toen ik bijna elk weekend tussen Eindhoven en Zwolle reisde. Als de aansluitende trein lichte vertraging had, was de reis juist heel snel.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:14 schreef Viezze het volgende:
Op zich wel aardig, alleen na een bepaald tijdstip rijden er nog maar twee keer per uur treinen Utrecht - Eindhoven dus ik moest gisteren vrij lang wachten op UtrechtWeten we dat weer voor de volgende keer
ik mag hopen dat tegen die tijd al wat DD-AR op de baan isquote:Op maandag 27 januari 2014 14:38 schreef b2py het volgende:
Verkeershinder bij nucleaire top Den Haag
[..]
Ik ben benieuwd waar ze die capaciteitsverdubbeling vandaan gaan halen..
Als de 3500 (Schiphol-Eindhoven/Heerlen) rijdt zou het prima moeten gaan toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Die aansluiting is dus nog steeds slecht. Ik had er ook vaak last van in 2010 toen ik bijna elk weekend tussen Eindhoven en Zwolle reisde. Als de aansluitende trein lichte vertraging had, was de reis juist heel snel.
Ja, maar dat probleem is er dus alleen later op de dag of met werkzaamheden (als er maar twee ICs per uur rijden).quote:Op maandag 27 januari 2014 15:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Die aansluiting is dus nog steeds slecht. Ik had er ook vaak last van in 2010 toen ik bijna elk weekend tussen Eindhoven en Zwolle reisde. Als de aansluitende trein lichte vertraging had, was de reis juist heel snel.
Ik reisde meestal 's avonds, als er nog maar 2 treinen per uur tussen Eindhoven en Utrecht waren. Dat waren dan uitgerekend ook de treinen die het slechtst aansloten op de treinen naar of vanuit Zwolle.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als de 3500 (Schiphol-Eindhoven/Heerlen) rijdt zou het prima moeten gaan toch?
Ah joh, gaat om twee dagen. Zo spannend is het niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mag hopen dat tegen die tijd al wat DD-AR op de baan is
Nou ga ik in Eindhoven meestal met de bus, en die aansluiting is slecht zondag overdag. Als er 's avonds nog maar twee ICs per uur rijden is die overstap weer goed. Oftewel, wachten moet ik tochquote:Op maandag 27 januari 2014 15:18 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik reisde meestal 's avonds, als er nog maar 2 treinen per uur tussen Eindhoven en Utrecht waren. Dat waren dan uitgerekend ook de treinen die het slechtst aansloten op de treinen naar of vanuit Zwolle.
28 minuten wachtten oid?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:18 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik reisde meestal 's avonds, als er nog maar 2 treinen per uur tussen Eindhoven en Utrecht waren. Dat waren dan uitgerekend ook de treinen die het slechtst aansloten op de treinen naar of vanuit Zwolle.
Zwolle - Eindhoven 27quote:
Kun je zelfs nog heen en weer naar de 'echte' Albert Heijn om niet de hoofdprijs voor je bier te hoeven betalenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi tijd om te gaan pissen en nieuwe blikken voor de tweede etappe in te slaan
Ja en dat was dan vaak ook op een tijdstip dat er weinig of geen winkels meer open waren op Utrecht CS.quote:
heb je alleen geen gekoeld bierquote:Op maandag 27 januari 2014 15:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Kun je zelfs nog heen en weer naar de 'echte' Albert Heijn om niet de hoofdprijs voor je bier te hoeven betalen
Moet je bij die Stervex hufters ook nog maar afwachten.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je alleen geen gekoeld bier
Moet je bij Kees Kabelhaspel zijn hequote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
koelkastje voor onderweg mee dus?
Die is ook thuis in sloopwerken. Komt goed uit, want het koelkastje moet natuurlijk wel genoeg ruimte hebben hequote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je bij Kees Kabelhaspel zijn he
Ja klopt, het moet aan de buitenkant niet groter zijn dan een pak melk maar er moeten wel 3 kratten in kunnenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is ook thuis in sloopwerken. Komt goed uit, want het koelkastje moet natuurlijk wel genoeg ruimte hebben he
beetje overdreven, maar zoiets is wel geinig:quote:Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, het moet aan de buitenkant niet groter zijn dan een pak melk maar er moeten wel 3 kratten in kunnen
Gewoon lekker zo'n hoerig rood ding op je tafeltje in je VIRM.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie het gewoon al voor me: Fles die met het koelkastje naast hem aan het treinen is en er af en toe een koud blikje bier uit pakt
Klemmen met onverwachte werkzaamheden tot gevolg zeker!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker zo'n hoerig rood ding op je tafeltje in je VIRM.
Met een grondplaat in de vorm van zo'n tafeltje en 288 klemmen omdat dat ding anders om de kwart seconde op de grond lazert. Lacheman
Laat mij maar klemmen ghe ghehehquote:Op maandag 27 januari 2014 17:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Klemmen met onverwachte werkzaamheden tot gevolg zeker!
2 dagenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Bitlord het volgende:
Het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid heeft de afgelopen week nog wat filmpjes van treinongevallen op Youtube geupload.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |