quote:Op zondag 26 januari 2014 12:12 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, nog even patsen met hoe je woont?Meheee, jaloerss! Hier wel een goedkope kut Klippan, veel te klein..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van die goedkope Klippan staat er nu een gloednieuwe zieke hoekbank
Kan wel heerlijk films kijken op 40'' icm dolby surround
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, t is altijd zo netjes![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Meheee, jaloerss! Hier wel een goedkope kut Klippan, veel te klein..
Ziet er knus uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, t is altijd zo netjes![]()
sc Heerenveen, en voor de rest wil ik het er vandaag niet over hebben ...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mag lijen dat je voor Cambuur bent dan en niet voor DKV
[..]
Mongool ben je ook
Ik moet mijn collectie eens gaan inventariseren op Discogs. Maar mijn collectie kun je in een paar namen wel aardig samenvatten:quote:Op zondag 26 januari 2014 13:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Heul veel. BBC Big Band, Quincy Jones, modern jazz quartet, Herbie Hancock, Count Basie etc etc
Ohja voetbal : fan van SC Heerenveen en mn lokale clubje. Ga met mn pa meestal wel naar Sdv Barneveld. Ben zelf trouwens knvb scheidsrechter dus sta wekelijks op het veld.
Edit: vinyl pics zal ik vd wee even maken
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:33 schreef Fiorano het volgende:
Ohja voetbal : fan van SC Heerenveen en mn lokale clubje.
Voor Ajax zijn en de wedstrijd nu niet kijkenquote:
Denken dat ik de wedstrijd niet kijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Voor Ajax zijn en de wedstrijd nu niet kijken
Teletekstpagina 818 is daar toch hun belangrijkste bron van informatie over de wedstrijd?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Voor Ajax zijn en de wedstrijd nu niet kijken
Veetle momenteel. Kutstream pur sang, maar ik kan niks beters vinden.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Teletekstpagina 818 is daar toch hun belangrijkste bron van informatie over de wedstrijd?
Denken dat je twee dingen tegelijk kan doenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat ik de wedstrijd niet kijk.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Teletekstpagina 818 is daar toch hun belangrijkste bron van informatie over de wedstrijd?
Firstrow is altijd wel prima.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Veetle momenteel. Kutstream pur sang, maar ik kan niks beters vinden.
En nee, FOX is geen optie. Ik heb geen digitale televisie
Ik heb 3 schermen en kan blind typen swag.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef trolley het volgende:
[..]
Denken dat je twee dingen tegelijk kan doen
[..]
Heb even Veetle flash gepakt. Werkt nu wel prima. Firstrow is wel altijd kudkwaliteit.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Firstrow is altijd wel prima.
Ik heb wel Fox op mijn Digitenne
Die wedstrijd kijkenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat ik de wedstrijd niet kijk.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die wedstrijd kijken
Ik ga nog liever onbetaald in een trage caddy zonder cc naar Groningen. Dat is nog boeiender.
Ik typte het eigenlijk als grapje, maar als ik er zo over nadenk.. Ik zou serieus liever een stuk gaan rijdenquote:
Over de snelweg naar Groningen is echt bloedjesaai manquote:Op zondag 26 januari 2014 15:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik typte het eigenlijk als grapje, maar als ik er zo over nadenk.. Ik zou serieus liever een stuk gaan rijdenzelfs in een kutauto. Ik heb écht een hekel aan voetbal
Sowieso is snelweg rijden saai in Nederland.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Over de snelweg naar Groningen is echt bloedjesaai man
Filerijden kan ik als motorrijder ook wel waarderen jaquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef trolley het volgende:
[..]
Sowieso is snelweg rijden saai in Nederland.
Filerijden daarentegen ..
Weet ik. Maar dat doe ik serieus liever dan een voetbalwedstrijd kijken. Want dan kan ik in ieder geval nog goede muziek opzetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Over de snelweg naar Groningen is echt bloedjesaai man
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Meheee, jaloerss! Hier wel een goedkope kut Klippan, veel te klein..
Dat ziet er prima uit zo! Zo zou ik ook wel overwegen om op mezelf te gaan. 10x beter dan studentenkamers in Amsterdam of Leiden die ik wel is zie van 2 bij 2 waar nauwelijks een bed in past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, t is altijd zo netjes
En normaal naar tv kunnen kijken terwijl je achter de pc zit is ook altijd +1
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik typte het eigenlijk als grapje, maar als ik er zo over nadenk.. Ik zou serieus liever een stuk gaan rijdenzelfs in een kutauto. Ik heb écht een hekel aan voetbal
Dit vind ik dus eigenlijk ook best leuk, beetje om je heen kijken enzo. ^^quote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef trolley het volgende:
[..]
Sowieso is snelweg rijden saai in Nederland.
Filerijden daarentegen ..
Precies. Beetje fileflirten met chicks die ook in de file staanquote:Op zondag 26 januari 2014 15:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dit vind ik dus eigenlijk ook best leuk, beetje om je heen kijken enzo. ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |