Mwah ja sommige nummers.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:55 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Die muziek
En doe daar nog Within Temptation bij en ik hou nooit weer op met muziek luisteren
Baasquote:Op zondag 26 januari 2014 00:58 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Same here.
Ik luister echt alles. Favoriet is wel instrumentaal. Veel jazz en big band (speel zelf Trombone) maar de '60/'70 vindt ik ook erg prettig. Supertramp, Pink Floyd, Crosby, Stills Nash & Young, Sinatra en de Amsterdam Klezmer Band zijn wel de meest afgespeelde.
En een hoop op Vinyl uiteraard.
Pics van je vinylcollectie. Waarom zit je niet in het vinyl topic?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:58 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Same here.
Ik luister echt alles. Favoriet is wel instrumentaal. Veel jazz en big band (speel zelf Trombone) maar de '60/'70 vindt ik ook erg prettig. Supertramp, Pink Floyd, Crosby, Stills Nash & Young, Sinatra en de Amsterdam Klezmer Band zijn wel de meest afgespeelde.
En een hoop op Vinyl uiteraard.
Geen koffie nemen, dan ga je er compleet aan met een katerquote:Op zondag 26 januari 2014 11:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik ben vergeten melk te halen, dat is echt mijn medicijn tegen een kater. Nu maar proberen koffie naar binnen te werken.
Heb je nog een paar pijnstillers voor mij?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:10 schreef BlackLining het volgende:
Mwa ik vind het pijnlijkste dat ik gisteren, omdat ik teveel gezopen had, mijn setje pijnstillers die ik nog had van het motorongeluk niet heb ingenomen. Daar heb ik nu goed spijt van zeg
Klopt, daarom ook niet ingenomenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Heb je nog een paar pijnstillers voor mij?
Maar dat is toch geen goede combinatie, alcohol en pijnstillers?
Mag lijen dat je voor Cambuur bent dan en niet voor DKVquote:Op zondag 26 januari 2014 11:33 schreef trolley het volgende:
Ik ben sinds vanochtend 9 uur al klaarwakker, zonder kater. En ik sta stijf van de zenuwen.
Met een uurtje is de aftrap van de Friese derby Cambuur - sc Heerenveen!
Mongool ben je ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van die goedkope Klippan staat er nu een gloednieuwe zieke hoekbank
[ Bericht 8% gewijzigd door joppie_saus op 26-01-2014 12:17:58 ]#26 || Luciano da Silva
En over een kwartiertje ook de Gelderse derby Vitesse - Necquote:Op zondag 26 januari 2014 11:33 schreef trolley het volgende:
Ik ben sinds vanochtend 9 uur al klaarwakker, zonder kater. En ik sta stijf van de zenuwen.
Met een uurtje is de aftrap van de Friese derby Cambuur - sc Heerenveen!
Ben je zo netjes of heb je een vriendin?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:12 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, nog even patsen met hoe je woont?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In plaats van die goedkope Klippan staat er nu een gloednieuwe zieke hoekbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |