#SWAGquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef BlackLining het volgende:
Eigenlijk moet je dat gewoon op een dikke BMW zetten.
Want swag.
Best een bazenactie eigenlijk. Je laat iedereen daarmee mooi zien dat je geld hebt én geen fuck geeft om de mening van anderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef BlackLining het volgende:
Want swag.
Of gewoon dit en totaal geen neuk geven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef BlackLining het volgende:
Want swag.
Alleen de station versie. De sedan is gewoon prima.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:17 schreef Kiprollade het volgende:
Murrica
Over mislukte auto's gesproken:
[ afbeelding ]
Je snapt er gewoon helemaal niks van proleet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:21 schreef Kiprollade het volgende:
Mn telefoon raakt helemaal overde zeik bij het posten van die Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Wat je zegt ben je zelf, lekker puh en als je van de trap af valt ben je gauw beneden!!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon helemaal niks van proleet.
Regen hier. Fuck die witte meukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:42 schreef Marco001 het volgende:
Sneeuw!en heb nu een oude sprinter mee. Driften met een rolstoelbus..
Kilometerteller verlichting is helaas wel stuk..
sneeuwis tof. Zeker met rwd...quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb droog de kroeg gehaald, kan ik tenminste onze nederlaag wegzuipen.
Anders had ik met de auto gegaan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar gewoon vrijdag er weer zitten
Feyenoord![]()
quote:
Ajaxquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar gewoon vrijdag er weer zitten
Feyenoord![]()
Wat me vooral tegen staat is dat zo'n beetje elke Ajax-fan die ik ken de arena nog nooit van binnen heeft gezien, bij een nederlaag 'eigenlijk niet zo veel met voetbal heeft' maar bij een overwinning (of nederlaag van ons) vooraan staat om mij uit te lachen.quote:
Ik bezoek eigenlijk ieder seizoen één wedstrijd van Ajax. Laatst Ajax - NEC bezocht, dat doelpunt van Fischer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat me vooral tegen staat is dat zo'n beetje elke Ajax-fan die ik ken de arena nog nooit van binnen heeft gezien, bij een nederlaag 'eigenlijk niet zo veel met voetbal heeft' maar bij een overwinning (of nederlaag van ons) vooraan staat om mij uit te lachen.
Altijd maar weer dat supporter-argument uit de kast halenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat me vooral tegen staat is dat zo'n beetje elke Ajax-fan die ik ken de arena nog nooit van binnen heeft gezien, bij een nederlaag 'eigenlijk niet zo veel met voetbal heeft' maar bij een overwinning (of nederlaag van ons) vooraan staat om mij uit te lachen.
Ah, dat is wel super relaxt!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een benedenwoning. Gelijkvloers met woonkamer, grote slaapkamer en kleine slaapkamer. Wel alleen een douche, dus geen "echte" badkamer maar dat boeit niet zoveel.
Sta zelfs 2e op de lijst, dus ben benieuwd. Gewoon in Vlaardingen uiteraard
En OV-technisch gezien een stuk beter dan waar ik nu woon, hoewel dat verder weinig uitmaakt omdat ik toch kan fietsen naar het werk.
Al een jaar of 13 een seizoenskaart in De Kuipquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bezoek eigenlijk ieder seizoen één wedstrijd van Ajax. Laatst Ajax - NEC bezocht, dat doelpunt van Fischer.
En als Ajax verliest ben ik minstens een dag chagrijnig.
Nexus 5 vind jij een goedkope telefoon? lolquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef S-RS het volgende:
Ben hard aan het overwegen m'n iphone 5 een rotschop te geven. Hij is nu voor de 2e keer half dood. Als ze me bij de applestore weer een nieuwe meegeven gaat die denk ik weg. Haal er dan wel een Nexus 5 voor terug. Lekker goedkoop, ben wel een beetje klaar met die troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |