Ja, voor een nieuwe phone met redelijke specs vind ik het behoorlijk meevallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nexus 5 vind jij een goedkope telefoon? lol
S4 lijkt me ook wel wat, maar vind de interface van Samsung altijd een beetje kinderlijk aandoen. Vond android op m'n vorige Xperia Z echt uber. Maar die wil ik niet weer, te vierkant, lelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:14 schreef Solidberg het volgende:
Als je het vergelijkt met een iPhone is het zeker goedkoop
Maar zou gewoon op marktplaats kijken, heb mijn S4 nieuw op markplaats voor 250e gekocht
Das waar, maar ben niet zo'n fan van geknutsel aan m'n telefoon. Wil graag een phone die 110% stabiel is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef Solidberg het volgende:
Je kan gewoon custom ROM erop doen, is niet al te moeilijk hoor
Nog nooit zo'n fijne android telefoon gehad als de Xperia, echt heerlijk gewoon. Maar vind de Z1 even wat te duur, wil er niet weer geld op toeleggen. Vorig jaar meer dan 1000 euro verneukt aan telefoons.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Xperia Z1 heb ik nu, bazentelefoon is dat
Tja, mijn abonnement is 35 per maand en dat is goedkoper dan mijn vorige abonnement. Voor de telefoon moest ik 90 bijbetalen, maar was net jarig geweest dus maar betaald van het geld dat ik daar geïnd hadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:28 schreef S-RS het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n fijne android telefoon gehad als de Xperia, echt heerlijk gewoon. Maar vind de Z1 even wat te duur, wil er niet weer geld op toeleggen. Vorig jaar meer dan 1000 euro verneukt aan telefoons.
Vanaf woensdag trouwens BTW dagen bij de MM. Misschien wel even kijken of ze een Nexus hebben liggen.
Haha, das niet duur inderdaad! Ik betaal nu 53 voor een telefoon die ik niet meer heb, heujj en ik bel of sms ook nooit. Hierna lekker simonly voor 10 euro in de maandquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, mijn abonnement is 35 per maand en dat is goedkoper dan mijn vorige abonnement. Voor de telefoon moest ik 90 bijbetalen, maar was net jarig geweest dus maar betaald van het geld dat ik daar geïnd had
Ik heb ook nauwelijks minuten (90). Gewoon volgepropt met internet dat abonnement (2GB met 4G, daarna kosteloos verder op 64kbps).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, das niet duur inderdaad! Ik betaal nu 53 voor een telefoon die ik niet meer heb, heujj en ik bel of sms ook nooit. Hierna lekker simonly voor 10 euro in de maand
Ja dat is wel chill inderdaad! Ik heb 420 minuten en 1 GB internet, maar bel never.. Is eigenlijk ook maar 38 euro in de maand, en een Xperia Z toen gratis. Maar heb met m'n domme kop in de haast buitenland internet toegevoegd voor 15 euro in de maand. Stumperquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ook nauwelijks minuten (90). Gewoon volgepropt met internet dat abonnement (2GB met 4G, daarna kosteloos verder op 64kbps).
1) afwassenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Drilboor het volgende:
Godverdomme dat hiken is niet goed voor me, heb vandaag 6 uur mijn andere werk moeten doen (afwassen) en dat was echt afzien, van de week heerlijk relaxed 11 uur gehiked, wat is het toch mooi werk.
Blijf trouwens nog genieten van Woensdag, in een lekkere Golf op een redelijk volume keiharde Metal aan hebben, sommige mensen keken versteld van de combinatie auto + die muziek
Nooit gedacht dat dit moment zal komen. Maar ik ben het voor het eerst met je eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
1) afwassen![]()
2) metal
3) metal
Metal is echt de aids der muziek.
Zeer fijn apparaat inderdaad! Groot scherm, dunne randen, bloedsnel en een batterij die zo veel capaciteit heeft dat ik niet bang hoef te zijn om tomtom zonder oplader te laten draaienquote:
Ken ik jaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:26 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand die Nightwish kent? Af en toe heb ik een bui dat ik dat echt heel gaaf vind
Ik luister bijna alles wel, of beter gezegd, mij irriteer je niet gauw met muziek. Hardstyle, hip-hop, techno, house, dubstep, reggae, top 40, pop, rock, enz.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ken ik jaredelijk aan te horen op zijn tijd.
Ik luister over het algemeen ook niet naar van dat soort muziek, maar Static-X vind ik echt baas
Maar dat kent bijna niemand
Ja, maar niet mijn ding. Kan wel begrijpen dat het goed gevonden wordt.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:26 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand die Nightwish kent? Af en toe heb ik een bui dat ik dat echt heel gaaf vind
Ik denk dat we redelijkerwijs kunnen veronderstellen dat ik een redelijk grote muziekliefhebber ben. De early early early heavy-metal ging wel, indertijd was dat te harde hardrock, nu zou dat gewoon hardrock zijn, maar al dat gegrunt en shit: nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Drilboor het volgende:
1.Geld verdienen he, ik kan met stufi en spaargeld wel rondkomen, maar wil wel een beetje leuke studententijd hebben.
2. Gelukkig dat niet iedereen dezelfde muziek mooi vindt, ik hou van Metal onder andere, jij van het geluid van Jaguars tegen kasten.
3. Bier.
Dus jij kent ook Static-X?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:42 schreef Drilboor het volgende:
Kijk, nu kom je met redelijke argumenten, qua metal luister ik alles, behalve die overdreven emo bands (qua uiterlijk) voor de rest luister ik ook Rock, top 2000, hip hop, en rock en lol (BZB, WC experience etc) Eigenlijk van alle markten thuis dus.
Dat is nou de enige metal die ik graag luisterquote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef Drilboor het volgende:
Wel eens van gehoord, maar luister het niet echt.
Ik ben echt verslaafd aan Spotify! Mocht kpn dat ooit afschaffen dan zou ik echt zonder na te denken dat 10tje per maand neerleggen. Luister echt paar uur per dag. In de auto via bluetooth streaming, in trein, thuis op pc enzquote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb een S4. Gratis en 37.50 pm . 2gb 4G en 200 minuten. Heb dubbele internet en minuten bundel omdat we thuis ook internet, tv en bellen hebben van hun. Daardoor trouwens ook een tv pakket plus en Spotify premium. Doen ze goed dat kpn compleet.
Geloof van niet nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:49 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Zijn die nog actief? Luisterde paar jaar terug naar. Wel hard, lekker straight-forward
Ik heb inmiddels een gig of 40 aan mp3's op m'n computer staan. Op zich alles wat mijn hartje begeert, maar neemt inmiddels wel een hoop ruimte inquote:Op zondag 26 januari 2014 00:48 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan Spotify! Mocht kpn dat ooit afschaffen dan zou ik echt zonder na te denken dat 10tje per maand neerleggen. Luister echt paar uur per dag. In de auto via bluetooth streaming, in trein, thuis op pc enz
Same here.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:48 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan Spotify! Mocht kpn dat ooit afschaffen dan zou ik echt zonder na te denken dat 10tje per maand neerleggen. Luister echt paar uur per dag. In de auto via bluetooth streaming, in trein, thuis op pc enz
De dochter van m'n moeders baas is daarvan de lead singerquote:Op zondag 26 januari 2014 00:26 schreef Kiprollade het volgende:
precies.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ik luister gewoon hele dag 3FM. Van alles wat
Van alles wat ja, maar vooral een hoop bullshit en flauwe grappen van dj'squote:Op zondag 26 januari 2014 01:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ik luister gewoon hele dag 3FM. Van alles wat
Spinning?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ik nou echt heel geniaal vind is Happy Hardcore.
Paul Elstakvanmorgen nog voorbij gekomen tijdens de spinningles
Ik doe ook nog judo, zwemmen en fitness. Twijfel niet verderquote:Op zondag 26 januari 2014 02:36 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Spinning?Sorry, maar ik twijfel nu over je mannelijkheid...
Sowieso eens! Happy hardcore is écht genieten in de auto!quote:Op zondag 26 januari 2014 02:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom wat ik daarnet al zei: Happy Hardcore Top 100
Vooral Paul Elstakquote:Op zondag 26 januari 2014 02:43 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Sowieso eens! Happy hardcore is écht genieten in de auto!
Goed bezig wel met sport!quote:Op zondag 26 januari 2014 02:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik doe ook nog judo, zwemmen en fitness. Twijfel niet verder
Maar spinning is best leuk moet ik zeggen. Is altijd lekker inspannend, er wordt goede muziek gedraaid en ik heb aan het eind altijd het idee dat ik daadwerkelijk iets gedaan heb.
Valt nog reuze mee met de enige man zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 02:46 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Goed bezig wel met sport!
Muziek zal vast wel prima zijn bij spinning, maarrr... ben je dan niet zo'n beetje de enige man die aan het spinnen is? Ik vind het gewoon iets voor vrouwen.Echte mannen fietsen natuurlijk buiten in de frisse lucht, met een echte fiets, maar dan wel zonder die strakke wielrennerpakjes.
Neuh, dat valt reuze mee. Alleen de Coen en Sander show, mja die begint pas om 16u dus dat kan ik wel hebben. Lekker zo aan het einde van een werkdag.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:11 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Van alles wat ja, maar vooral een hoop bullshit en flauwe grappen van dj's
Thumbs up for discipline.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Valt nog reuze mee met de enige man zijnik draag trouwens gewone sportkleding en geen strakke pakjes
En ik heb geen keuze. Heb astma en ben een kilo of 12 te zwaar. Moet dus afvallen en mijn longen gezond houden voor later. Astma is nog vrij zwaar ook, heb mijn groep 8-kamp bijna niet meer kunnen navertellen..
Zit dus nu 6 keer per week in de sportschool.
Maar ach, vind het wel leuk eigenlijk.
Die muziekquote:Op zondag 26 januari 2014 01:08 schreef Sarasi het volgende:
Dimmu Borgir![]()
Sonata Arctica![]()
Ensiferum![]()
Nightwish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |