rtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben het overigens ook niet eens met de doeleinden van Shell.
Maar qua werkgever zit je echt gebeiteld inderdaad Typ. veel beter kan je niet krijgen.
Ik dacht dat ze een maximaal bedrag hadden gezet, maar zo te zien is het alleen maar duurder geworden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
41,90 voor id kaarten die is maar vijf jaar geldig
terwijl je voor 60 euro ofzo vanaf maart een van 10 jaar kan kopen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Maar qua werkgever zit je echt gebeiteld inderdaad Typ. veel beter kan je niet krijgen.
Mooi wel. Gewoon een hele landelijke regering overnemen met eigen mannetjes in Afrika.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt
maar geld stinkt niet en op dit moment boden ze mij het beste pakket aan
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik moet voor die tijd naar de rechtbank voor school en ben bang dat ze me opeens controleren.
moet verslag maken voor schoolquote:
Beetje raar, als je hem eerder verneukt mag je hem wel betalen, maar gewoon verlengen mag toch best vergoed? Ze willen zelf dat ik het heb, mogen ze toch wel minimaal dat doenquote:
Ja, daar zou ik dus voor geen goud willen werkenquote:
Inderdaad, al zijn er best veel bedrijven waar je het goed kunt hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Jij zou sowieso niet willen werken. Nog 3 jaar tot je uitkering.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik dus voor geen goud willen werken
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je je beetje in?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou sowieso niet willen werken. Nog 3 jaar tot je uitkering.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie film.quote:
Privacy-schenders numero uno. Als ik het met Shell niet eens ben, ben ik het met Google al helemaal niet eens.quote:
je kan gewoon slapen daar. op je werk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Privacy-schenders numero uno. Als ik het met Shell niet eens ben, ben ik het met Google al helemaal niet eens.
Dan zou ik je laptop maar uit het raam gooienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Privacy-schenders numero uno. Als ik het met Shell niet eens ben, ben ik het met Google al helemaal niet eens.
Ja, ze hebben het goed voor elkaar. I know. Ook super gezond voedsel in die kantine enzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan gewoon slapen daar. op je werk.
Je ontkomt er niet aan, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zou ik je laptop maar uit het raam gooien
ja nou, dan hebben zij toch ook een goed pakket of hoe je het ook wilt noemen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het goed voor elkaar. I know. Ook super gezond voedsel in die kantine enzo.
Ja klopt. Maar ik geef niet om carriere dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou, dan hebben zij toch ook een goed pakket of hoe je het ook wilt noemen?
Nu kunnen ze gepaste reclame voor me neerzetten die ik blokkeer. Zie de heisa niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
lol wat maakt het uit dat ze weten waar je naar zoekt
En waar je bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
Niet? Ik wel juist. Als ik ergens geen uitzicht heb op zelfontwikkeling, zou ik het bedrijf verlaten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik geef niet om carriere dus
Ja maar beetje heisa maken is leukquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu kunnen ze gepaste reclame voor me neerzetten die ik blokkeer. Zie de heisa niet.
ja dus?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
Dat maakt heel veel uit sofje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dus?
ze gooien geen bom op je hoor
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar beetje heisa maken is leukLaat me nou
waarom dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt heel veel uit sofje.
Moet je voor de grap eens veel naar reizen naar een bepaald land zoeken en dan via google naar vliegtickets zoeken. Daarna je cookies deleten en het nog eens doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu kunnen ze gepaste reclame voor me neerzetten die ik blokkeer. Zie de heisa niet.
Iemand was opgepakt omdat hij zocht naar ''Vrouw vermoorden" En dat soort dingen. Hij schreef een bekende detective-tv-serie, weet niet meer welkequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
WOWOOW KIJK UIT!!!
zij googlet naar iets wat niet mag
en we weten waar ze is
snel bom gooien
De prijzen zouden dan ineens veranderen toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens veel naar reizen naar een bepaald land zoeken en dan via google naar vliegtickets zoeken. Daarna je cookies deleten en het nog eens doen.
Verder zie ik het probleem wel in maar heb ik ook geen zin om mij er druk om te maken.
Maar zelfontwikkeling heeft ook niet alles met carrière te maken. Of laat ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet? Ik wel juist. Als ik ergens geen uitzicht heb op zelfontwikkeling, zou ik het bedrijf verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |