kut levenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
morgen voor de tweede keer in één week naar amsterdam, wat is er van mijn leven geworden?!
Je bent een verrader van je eigen volk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
morgen voor de tweede keer in één week naar amsterdam, wat is er van mijn leven geworden?!
moet je in dat jodendorpquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
Mot je daar nou weer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
Waar ga je werken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
contractje tekenen
geld verdienen daarna![]()
gelukkig niet zo vaak daar
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
contractje tekenen
geld verdienen daarna![]()
gelukkig niet zo vaak daar
quote:
shellquote:
Nice. Gefeliciteerd.quote:
ik had topic in FHF geopend dat ik leesboeken gratis weggeef en dat meisje wilde een paar :pquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo snel?
Zal wel lekker awkward zijn geweest dan?
Oh zoiets wil ik later ook doenquote:
Wacht maar totdat je vader morgen zonder baan thuiskomt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd.
Wordt je collega van m`n pa
Ik zal je volgende week laten ontslaan
Gezellig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd.
Wordt je collega van m`n pa
Ik zal je volgende week laten ontslaan
Haha, mijn vader heeft hoge functie hoor, die wordt niet zomaar ontslagenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je vader morgen zonder baan thuiskomt.
Heb Heino voor je gepost op die andere SC, maar nee hoor, niet eens even langskomenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Liever dood en begraven op een afvalberg dan een seconde in 020
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je vader morgen zonder baan thuiskomt.
Rich bitchquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, mijn vader heeft hoge functie hoor, die wordt niet zomaar ontslagen
verwend kindquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag je mijn correctie?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Hoog in de toren van het olieplatform?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je weet zelf ook wel dat zij niet goed bezig zijnquote:
Sorry. Mijn ligische vazalliteit ligt in deze SC. Jij bent slecht één van mijn leenheren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb Heino voor je gepost op die andere SC, maar nee hoor, niet eens even langskomen
Plus hij is een krent.quote:
Precies dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
En Typisch hier dan aan het pochen met dezelfde functie
Wie weet leest de papa van Fokita dan ook meequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet leest de papa van Fokita dan ook mee
En dan Typisch: Mijn voorganger heeft alles verneukt, ze moeten die man een neqshot geven voor de slechte kwaliteit werk
Ik stuur deze fokpagina`s meteen door naar het hoofdkantoor. Typisch kan volgende week bij de Burger King solliciterenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet leest de papa van Fokita dan ook mee
En dan Typisch: Mijn voorganger heeft alles verneukt, ze moeten die man een neqshot geven voor de slechte kwaliteit werk
kloptquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je weet zelf ook wel dat zij niet goed bezig zijn
Zal wel een promotie zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stuur deze fokpagina`s meteen door naar het hoofdkantoor. Typisch kan volgende week bij de Burger King solliciteren
Kan je niet wachten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
41,90 voor id kaarten die is maar vijf jaar geldig
terwijl je voor 60 euro ofzo vanaf maart een van 10 jaar kan kopen
Lekker bij Bea op de koffie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, goeie move. Zit je de rest van je leven gebeiteld. Zie->Koninklijk Huis.
nee want ik moet voor die tijd naar de rechtbank voor school en ben bang dat ze me opeens controleren.quote:
Neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hij wordt toch gratis vernieuwd na 5 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |