Ik schrok een kwart seconde, toen wist ik weer dat dat konquote:
Iedereen maakt leugentjes om eigen bestwil.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leugentjes voor eigen bestwil komen bij mij best wel heel vaak voor
"Huh, waarom zei ik dat nou?"
Maar wat mijn ex betreft, ik lees dit nu:
''De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen.''
Verklaart het "prins op het witte paar" idee![]()
Haha ja. Ik keihard schrikken en zulks. Zo van "Oh nee. Cachet mag mijn FB echt niet kennen" xD xDquote:
Heb je ook een kookboek dat ik kan huren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eigenlijk best zonde.
[..]
Heb ik al.
studentenkookboekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je ook een kookboek dat ik kan huren?
Ben ik even blij dat ik er vanaf wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen maakt leugentjes om eigen bestwil.
Borderliners maken leugens over heel wat ernstigere dingen
zo dat grapje is nieuwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:10 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mensen via DM foppen:
Ben jij dit? http://on.fb.me/1ahpcEO
Wat voor boeken lees jij dan?quote:
Ik denk dat Ezell daar de achterkant nog niet eens durft te lezen in een boekwinkel. Bang dat bekende dat zienquote:
How to make friends and influence people al gelezen? En dit gaat niet over hoe je vrienden moet maken, eerder over hoe je met mensen om moet gaan.quote:
Ik heb uit pure paniek m'n FB verwijderd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha ja. Ik keihard schrikken en zulks. Zo van "Oh nee. Cachet mag mijn FB echt niet kennen" xD xD
Ezell is veel te braaf.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Ezell daar de achterkant nog niet eens durft te lezen in een boekwinkel. Bang dat bekende dat zien
Ik heb uit pure paniek iedereen die ik irl ken vermoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb uit pure paniek m'n FB verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |