oh gewoon beetje feunen op de oudegracht jeweet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
hmm, mja oke, anders zo even in wa zetten
[..]
was er vandaag ook niet
wat ging je doen?
Ik wil je wel aandacht geven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie dat ik weer een nummertje moet trekken voor mijn roep om aandacht.
Stelletje untermenschen.
Mijn patat was lekker. Einde bericht
Je bedoelt Polare?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh gewoon beetje feunen op de oudegracht jeweet.
Nee moest kadootje kopen voor m`n pa en beetje rondkijken in de Selexyz enzo
Selexyz
Feunen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Selexyz
Ik heb het gewoon gehaald. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil je wel aandacht geven.
Mooizo, ik eet op vrijdagen ook altijd patat. Maar ik vind onze frituurpan/vet niet lekker, dus ik ga vandaag maar gewoon aardappels bakken in een pan dat is lekkerder.
Feunen, lang niet gehoordquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Selexyz
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
hmm, mja oke, anders zo even in wa zetten
[..]
was er vandaag ook niet
wat ging je doen?
Bedankt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlijmscherp ben je ook he. Vanaf 13:00 nog geen misstap gemaakt.
Niet iedereen heeft zoveel zelfbeheersingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, maar ik kon mij tenminste inhouden.
Omdat borderliners liegen als de pest. mensen ontzettend goed kunnen manipuleren en theatraal zijn als de pest ( oke dat kan dan nog een klein beetjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
Waar haal je dat dan? Ik vind het bij onze plaatselijke snackbar ook niet echt bepaald geweldig, misschien om iets bij hun spareribs te doen, maar de patat is niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gehaald. Niks mis mee.
Ik kwam er laatst ook achter dat De Slegte niet meer bestond door de samenvoeging.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, maar ik kon mij tenminste inhouden.
Een luchtjequote:
Bol.com jeweetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst ook achter dat De Slegte niet meer bestond door de samenvoeging.
En terecht, kutwinkel.
Begin jij ook in boeken voordat je ze gewoon ergens neerlegt en nooit meer oppakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een luchtje
en ik wilde een boek kopen maar ik heb me ingehouden aangezien ik nog veel moet uitlezen dus dan is het beetje onnodig
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bol.com jeweet
[..]
Begin jij ook in boeken voordat je ze gewoon ergens neerlegt en nooit meer oppakt?
Je zou een boekenclub moeten beginnenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bol.com jeweet
[..]
Begin jij ook in boeken voordat je ze gewoon ergens neerlegt en nooit meer oppakt?
Leugentjes voor eigen bestwil komen bij mij best wel heel vaak voorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat borderliners liegen als de pest. mensen ontzettend goed kunnen manipuleren en theatraal zijn als de pest ( oke dat kan dan nog een klein beetje)
ze trekken mensen mee in hun eigen misère en hebben om de minuut stemmingswisselingen.
Nee, zo zie ik jou nietGeen van ieder hier overigens.
Eigenlijk best zonde.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.Ik wilde zo graag Norwegian Wood lezen. Speciaal gekocht alles, ik heb 10 bladzijdes gelezen en nu alweken niet aangeraakt
Heb ik al.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je zou een boekenclub moeten beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |