SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wow...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:45 schreef Freire het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205919![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Doen ze omdat Frankrijk ook punten wil voor de fifa ranglijst.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:45 schreef Freire het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205919![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaar dequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:48 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Doen ze omdat Frankrijk ook punten wil voor de fifa ranglijst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het zou wat zijn he, Frankrijk behandelen als alle andere landen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:51 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Tja, anders moeten ze weer oefenwedstrijden regelen.
Blatter & Platini mogen van mij wel eens opstappen![]()
Jij snapt me, broeder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Thuis en uit tenue van ajax is waar hij op doelt gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alex op CAM gr gr Ozzquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hem af. wie nog meer in de spits. Maikon leite, neto berola of iemand anders en wie op CAMSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jadson, IF Joquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hem af. wie nog meer in de spits. Maikon leite, neto berola of iemand anders en wie op CAMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fucking baas.quote:
Best lang, sterk en bizar schot in zijn linker been.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
95 finishing en 92 shot powerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fucking baas.
Best lang, sterk en bizar schot in zijn linker been.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarschijnlijk een lurker met de teamnaam Das Team
Op de xbox is er iemand die bijna alle Medel's , Kallstrom's en Larsson's zit op te kopen om ze vervolgens voor een paar k meer te listen![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef Freire het volgende:
Waarschijnlijk een lurker met de teamnaam Das Team
Op de xbox is er iemand die bijna alle Medel's , Kallstrom's en Larsson's zit op te kopen om ze vervolgens voor een paar k meer te listen__!! Niet dat mij het uitmaakt want zit op PS3
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan een team voor mij maken met Kallstrom en Medel in 1 team.
#bohhh #schitterendAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]__!! Niet dat mij het uitmaakt want zit op PS3
Maak hem wel volgende week ergens![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Ozz-03 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
DS2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Ozz-03 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
DS2
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Cechquote:![]()
Nu ga ik er 3 maken met Medel en Kallstrom
Even kijken of die Buhkarov echt zo geweldig is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Netjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk verkocht.
Ingekocht allemaal voor 900 ~ 1200.![]()
Snap nog steeds niet welke idioot zoveel uitgeeft aan zo'n speler maar ok.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wanyama lijkt best wel op Jetro Willems/Carlton Banks op zijn FUT fotoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
This post is worthless without pictures.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Wanyama lijkt best wel op Jetro Willems/Carlton Banks op zijn FUT foto![]()
Ja houd het ook wel zo hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Of gewoon zo houden, never change a winning team right?
Speelde net divisie 2. Begon echt goed, won de 1e 5 wedstrijden achter elkaar. Daarna won ik opeens niets meer, spelers ging raar doen en uiteindelijk werd promotie pas in de laatste wedstrijd veilig gesteld... Die won ik dan wel weer makkelijk.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
This post is worthless without pictures.
Jetro:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
that's racistquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Wanyama lijkt best wel op Jetro Willems/Carlton Banks op zijn FUT fotoSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
netjesquote:
DLENO haha wat een loser
[ Bericht 10% gewijzigd door ThadCastle op 24-01-2014 16:08:59 ]![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
netjes
[ afbeelding ]
DLENO haha wat een loser
Ik moet echt elke keer hardop lachen als ik nu het woord "netjes" lees
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niemand heeft nog coins? Ik verkoop echt bijna niks vandaag.. (ook niet gewoon normale kaartjes voor normale prijzen)![]()
Tja, dat is een bijwerking van de transferperiode in de winter..quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
heuj joostquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegen Wenger of tegen Trapsie zijn 'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, hier kan ik zo slecht tegen hè
[ afbeelding ]' ?
Ik vind het maar een rare uitspraak, Wenger komt altijd over als een 'intelligente coach' maar wat hij bij de persconferentie zei sloeg helemaal nergens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |