SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wow...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:45 schreef Freire het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205919![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Doen ze omdat Frankrijk ook punten wil voor de fifa ranglijst.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:45 schreef Freire het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205919![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaar dequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:48 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Doen ze omdat Frankrijk ook punten wil voor de fifa ranglijst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het zou wat zijn he, Frankrijk behandelen als alle andere landen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:51 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Tja, anders moeten ze weer oefenwedstrijden regelen.
Blatter & Platini mogen van mij wel eens opstappen![]()
Jij snapt me, broeder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Thuis en uit tenue van ajax is waar hij op doelt gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alex op CAM gr gr Ozzquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hem af. wie nog meer in de spits. Maikon leite, neto berola of iemand anders en wie op CAMSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jadson, IF Joquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hem af. wie nog meer in de spits. Maikon leite, neto berola of iemand anders en wie op CAMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fucking baas.quote:
Best lang, sterk en bizar schot in zijn linker been.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
95 finishing en 92 shot powerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fucking baas.
Best lang, sterk en bizar schot in zijn linker been.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarschijnlijk een lurker met de teamnaam Das Team
Op de xbox is er iemand die bijna alle Medel's , Kallstrom's en Larsson's zit op te kopen om ze vervolgens voor een paar k meer te listen![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef Freire het volgende:
Waarschijnlijk een lurker met de teamnaam Das Team
Op de xbox is er iemand die bijna alle Medel's , Kallstrom's en Larsson's zit op te kopen om ze vervolgens voor een paar k meer te listen__!! Niet dat mij het uitmaakt want zit op PS3
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan een team voor mij maken met Kallstrom en Medel in 1 team.
#bohhh #schitterendAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]__!! Niet dat mij het uitmaakt want zit op PS3
Maak hem wel volgende week ergens![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Ozz-03 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
DS2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Ozz-03 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
DS2
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Cechquote:![]()
Nu ga ik er 3 maken met Medel en Kallstrom
Even kijken of die Buhkarov echt zo geweldig is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Netjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk verkocht.
Ingekocht allemaal voor 900 ~ 1200.![]()
Snap nog steeds niet welke idioot zoveel uitgeeft aan zo'n speler maar ok.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wanyama lijkt best wel op Jetro Willems/Carlton Banks op zijn FUT fotoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
This post is worthless without pictures.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Wanyama lijkt best wel op Jetro Willems/Carlton Banks op zijn FUT foto![]()
Ja houd het ook wel zo hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Of gewoon zo houden, never change a winning team right?
Speelde net divisie 2. Begon echt goed, won de 1e 5 wedstrijden achter elkaar. Daarna won ik opeens niets meer, spelers ging raar doen en uiteindelijk werd promotie pas in de laatste wedstrijd veilig gesteld... Die won ik dan wel weer makkelijk.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
This post is worthless without pictures.
Jetro:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
that's racistquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Wanyama lijkt best wel op Jetro Willems/Carlton Banks op zijn FUT fotoSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
netjesquote:
DLENO haha wat een loser
[ Bericht 10% gewijzigd door ThadCastle op 24-01-2014 16:08:59 ]![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
netjes
[ afbeelding ]
DLENO haha wat een loser
Ik moet echt elke keer hardop lachen als ik nu het woord "netjes" lees
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niemand heeft nog coins? Ik verkoop echt bijna niks vandaag.. (ook niet gewoon normale kaartjes voor normale prijzen)![]()
Tja, dat is een bijwerking van de transferperiode in de winter..quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
heuj joostquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegen Wenger of tegen Trapsie zijn 'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, hier kan ik zo slecht tegen hè
[ afbeelding ]' ?
Ik vind het maar een rare uitspraak, Wenger komt altijd over als een 'intelligente coach' maar wat hij bij de persconferentie zei sloeg helemaal nergens![]()
![]()
Bohhhhh!!! Vanavond tussenstop.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Fuszy het volgende:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816
iemand een ps4 nodig?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Suchy.quote:
Zo'n kutspeler. Ik zou liever proberen om Kolodin, A.Berezutskiy of Burlak erin te krijgen..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat is er mis met mijn "quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen Wenger of tegen Trapsie zijn '' ?
" !?
Wenger uiteraard. Zo vaak van dat Calimero gejank..gewoon vermoeiend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen Wenger of tegen Trapsie zijn '' ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is alleen maar online. Zo'n speciale bestelcode als je hem reserveert. Bart smit is sowieso briljant om die link niet uniek te makenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhhh!!! Vanavond tussenstop.
Feyenoord Rotterdam![]()
Werkt dat bestellen ook? Dan cancel ik ff bij Bolle.com. Of is dit gewoon een faal?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:29 schreef Fuszy het volgende:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816
iemand een ps4 nodig?![]()
Gisteren stond er ook een link. Mensen die hem voor 14:00 hadden besteld hebben hem vandaag gekregen blijkbaar. Of iig de track & tracequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Werkt dat bestellen ook? Dan cancel ik ff bij Bolle.com. Of is dit gewoon een faal?Feyenoord Rotterdam![]()
zin om dikke toeters te roken :$Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb m nu besteld, zie wel of ik m maandag krijgquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren stond er ook een link. Mensen die hem voor 14:00 hadden besteld hebben hem vandaag gekregen blijkbaar. Of iig de track & traceZo ja, ff snel cancellen bij Bolle, ben nu wel 2x 400¤ armer
![]()
![]()
Rijke tata.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb m nu besteld, zie wel of ik m maandag krijgZo ja, ff snel cancellen bij Bolle, ben nu wel 2x 400¤ armer
Dat geld had ik al lang gereserveerd voor PS4 (die 400 dan), en 1 van de 2 cancel ik wel weer...quote:![]()
Hangt echt van je spel af. Ik zou voor Beerens gaan. Dat vind ik in ieder geval de beste silver. Narsingh of Bojan kunnen ook. Narsingh als je will cross abusen en langs de lijn wil rennen, Bojan als je meer een extra spits wil. Beerens als alleskunner.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Wie is de beste RW in de Eredivisie (moet PSV of Nederlands zijn) ?
Narsingh of toch een silver ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar ff een spoiler anders was het too much.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Fuszy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar ff een spoiler anders was het too much.![]()
DS2 komt op andere manieren aan zijn coinsquote:Veenwouden - Vrijdagmiddag heeft de politie drie mannen aangehouden na een melding van bedreiging.
De politie kreeg een melding dat in een woning in de Tjipke Postmastrjitte een bedreiging zou hebben plaatsgevonden door een man met een vuurwapen. Daarna zou hij zijn vertrokken in een auto. De politie trof na een zoekactie de auto aan in de omgeving, met drie mannen als inzittende. De drie zijn aangehouden en ingesloten voor een nader onderzoek. Het gaat om een man uit Veenwouden en twee mannen uit Dronrijp. De politie doet een nader onderzoek.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Fuszy het volgende:
GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar ff een spoiler anders was het too much.
Dat hij ook nooit letterlijk het woord unsubscribe stuurt..zonder uitroeptekens etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bakkali natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Wie is de beste RW in de Eredivisie (moet PSV of Nederlands zijn) ?
Narsingh of toch een silver ?GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal
Dat hij ook nooit letterlijk het woord unsubscribe stuurt..zonder uitroeptekens etc
Met hoofdletterquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanaf 13:50, dat item met Jan Roos op die campingbeurs..geniaal
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vraag het omdat ik nu Xumetra heb vanwege sterke link met middenvelder Sergio Pinto, maar dankzij de Liga BBVA versie van Ilori kan ik Xumetra dan ook vervangen door iemand die sterke link met Locadia heeft (Bojan geen optie dus).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt echt van je spel af. Ik zou voor Beerens gaan. Dat vind ik in ieder geval de beste silver. Narsingh of Bojan kunnen ook. Narsingh als je will cross abusen en langs de lijn wil rennen, Bojan als je meer een extra spits wil. Beerens als alleskunner.
Alleen hebben ze allemaal wel een te matig schot of te matige passing waardoor ze op de 4* skills na niet een hele grote verbetering op Xumetra lijken.. ga denk ik Beerens en Narsingh proberen.
In H2H scoor ik vaker met Narsingh dan met Depay en Locadia om de 1 of andere reden![]()
Beerens bevalt echt goed hier. 5* weak foot isquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik was boodschappen aan het doen.. en waarom worden hier altijd allemaal dingen over mij gezegd als ik net even weg ben?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
netjes
[ afbeelding ]
DLENO haha wat een loser![]()
Wij hebben cameras in jouw huis, en dan ga je weg en dan gaan we los man. Nu gaan we via DM verder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was boodschappen aan het doen.. en waarom worden hier altijd allemaal dingen over mij gezegd als ik net even weg ben?![]()
DS2, tof shirt heb je aanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Aah, nu meteen weer gaan fappen op mijn reactie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht dat jij nu wel eens gestopt was met haten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Aah, nu meteen weer gaan fappen op mijn reactie.
![]()
Als je dat al als haten ziet dan ga je echt een kutleven tegemoet ouwe pikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nu wel eens gestopt was met haten.![]()
![]()
Duurde een paar dagen, maar geen hele week volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:07 schreef DutchSL het volgende:
Die St Patricks Cup, was die vorig jaar alleen op St Patricks Day zelf of de hele week ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ook een kutleven. gr grquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je dat al als haten ziet dan ga je echt een kutleven tegemoet ouwe pik
Grapje natuurlijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkSonic2 op 24-01-2014 17:22:22 ]![]()
Toen het nog een grapje was was het nog leukquote:Anthony Lurling gaat mogelijk aan de slag bij sc Heerenveen. De aanvaller speelt sinds het seizoen 2007/08 bij NAC Breda, maar sinds kort leeft hij in onmin met trainer Nebojsa Gudelj. Die zette hem op de tribune voor het duel met AZ, maar de teleurgestelde Lurling weigerde dat en stuurde aan op een direct vertrek. Naast sc Heerenveen zou ook ADO Den Haag in de markt zijn voor de dribbelaar, meldt Voetbal International.
/
Lurling speelde onlangs zijn 250ste wedstrijd voor NAC Breda en zaterdag, voorafgaand aan het duel met PEC Zwolle, zou hij gehuldigd worden. De clubleiding heeft door alle commotie echter besloten om de feestelijkheden even uit te stellen.
Technisch directeur Hans Vonk heeft inmiddels bevestigd dat de club uit Friesland de mogelijkheden onderzoekt om Lurling tijdelijk terug te halen naar het noorden. Lurling speelde tussen 1999 en 2002 ook al bij sc Heerenveen en destijds maakte hij indruk. Hij verdiende toen een transfer naar Feyenoord.![]()
![]()
Jij en ik ruilen van UI?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toen het nog een grapje was was het nog leuk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.fhm.nl/meisjes/4280/weekendhapjes-deel-64.aspx weer een mooie editie. Brb even de afwasmachine leeghalen![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.fhm.nl/meisjes/4280/weekendhapjes-deel-64.aspx weer een mooie editie. Brb even de afwasmachine volblaffenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lewa en Kubaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef nistelaria het volgende:
Lewandowski en Blaszczykowski of Falcao en IF James Rodriguez?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tell me more tell me more !quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al terug. Nu ga ik helpen met koken.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Does the monkey come out of the sleeve?![]()
![]()
Godverdomme jammer dat hij zo gedowngrade is zeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:02 schreef Zhano het volgende:
Jaaaaaaa hooooorrr
[ afbeelding ]
Jo Inge Berget ook naar Cardiff
Tettey - Berget - Medel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dit kan met de nieuwe Berget wel een leuk teampje worden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar hij is op 11 september geborenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:02 schreef Zhano het volgende:
Jaaaaaaa hooooorrr
[ afbeelding ]
Jo Inge Berget ook naar Cardiff![]()
![]()
Robben op de RW is veel beter dan op de RM. op de RW maakt hij veel meer loopacties dan op de RM positie![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godverdomme jammer dat hij zo gedowngrade is zeg.
Tettey - Berget - Medel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
duh. High/low, goede finishing, en pauperweakfoot..dan is dat wel logischquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Robben op de RW is veel beter dan op de RM. op de RW maakt hij veel meer loopacties dan op de RM positie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
joh..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Robben op de RW is veel beter dan op de RM. op de RW maakt hij veel meer loopacties dan op de RM positie![]()
Wat een apart koosnaampje voor je teelballen zeg..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.fhm.nl/meisjes/4280/weekendhapjes-deel-64.aspx weer een mooie editie. Brb even de afwasmachine leeghalen![]()
Ik meende het serieus. Nu ben ik net terug van het eten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een apart koosnaampje voor je teelballen zeg..![]()
Weet iemand een manier waarop je alle links van de vrijmibo op geenstijl in 1 keer openklikt? Firefox, chrome of explorer maakt niet uit.![]()
En wat ga je nu doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik meende het serieus. Nu ben ik net terug van het eten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
bronze packs openen. gemiddelde van 50 per dag te behouden.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
50quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bronze packs openen. gemiddelde van 50 per dag te behouden.Verdomme
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
kwam neer op ongeveer 30 per dag volgens mij, op 1 accountquote:en dat waren dacht ik ook nog eens alleen 400c packs.
Je zou een packtester voor EA moeten worden ofzo DS2
Firefox, Chrome of Explorer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:59 schreef DeWesp het volgende:
Weet iemand een manier waarop je alle links van de vrijmibo op geenstijl in 1 keer openklikt?![]()
Ipad rmini gekocht.Lekker nooit meer boeken kopen en readers van school erop lezen internetten filmpje kijke gamen muziek luisteren en nog veeeeeeel meer leuke dingemYoung bloods everywhere....![]()
Repost, netjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)drop_de_gekste_.html![]()
![]()
Na 3 plaatjes zit je geheugen al vol hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:59 schreef wonton het volgende:
Ipad rmini gekocht.Lekker nooit meer boeken kopen en readers van school erop lezen internetten filmpje kijke gamen muziek luisteren en nog veeeeeeel meer leuke dingem![]()
Ook als hij een iPad Mini van 128gb heeft?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Na 3 plaatjes zit je geheugen al vol hoor.![]()
haa liever dan met een lelijk andrnerd tablet rondlopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Na 3 plaatjes zit je geheugen al vol hoor.Young bloods everywhere....![]()
Gezien zijn taalgebruik is hij maximaal 9 jaar, met bijbehorend budget.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Ook als hij een iPad Mini van 128gb heeft?![]()
ja netjsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:59 schreef wonton het volgende:
Ipad rmini gekocht.Lekker nooit meer boeken kopen en readers van school erop lezen internetten filmpje kijke gamen muziek luisteren en nog veeeeeeel meer leuke dingem![]()
Ik snap niet waarom iedereen zo verbaasd is.. jullie kennen me nu toch wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kwam neer op ongeveer 30 per dag volgens mij, op 1 accounten dat waren dacht ik ook nog eens alleen 400c packs.
Je zou een packtester voor EA moeten worden ofzo DS2![]()
Gaat die wieisboos mij dmen om te vragen of ik jhoopie ben. Ik reageer ff 5min niet en zegt hij gelijk jadus.Young bloods everywhere....![]()
Je typt wel als die mongool jonge.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef wonton het volgende:
Gaat die wieisboos mij dmen om te vragen of ik jhoopie ben. Ik reageer ff 5min niet en zegt hij gelijk jadus.![]()
Gezien zijn afkomst heeft hij waarschijnlijk al genoeg moeite met het zien van het toetsenbordquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gezien zijn taalgebruik is hij maximaal 9 jaar, met bijbehorend budget.![]()
En wieisboos is DarkSonic3.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef wonton het volgende:
Gaat die wieisboos mij dmen om te vragen of ik jhoopie ben. Ik reageer ff 5min niet en zegt hij gelijk jadus.![]()
Hey! Niet onze favoriete Simpson discliminelen he!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Gezien zijn afkomst heeft hij waarschijnlijk al genoeg moeite met het zien van het toetsenbord![]()
![]()
netjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
( na een stel kut packs )Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
netjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:23 schreef TBakkert het volgende:
Ik had net even een DutchSL-momentje...
[ afbeelding ]
Die Rakitic is 29.5k waard.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
netjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:23 schreef TBakkert het volgende:
Ik had net even een DutchSL-momentje...
[ afbeelding ]
Die Rakitic is 29.5k waard.![]()
chem styles maar eens de deur uit doen![]()
gebruik die dingen toch niet
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik snap nog steeds niet dat mensen niet gewoon even de prijzen goed checken voor ze iets kopen...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: