abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135893213

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
Ja doei.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:34:39 #2
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_135893245
LT, is de Kustmarathon Zeeland dan niet iets? Op 4 oktober.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_135893274
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:34 schreef Frsh het volgende:
LT, is de Kustmarathon Zeeland dan niet iets? Op 4 oktober.
Ik zal eens gaan kijken! Maar dat is wel helemaal lastig qua bereikbaarheid, denk niet dat iemand me dan komt aanmoedigen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:36:35 #4
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_135893304
Nou, allemaal zeelanders wel hoor!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_135893701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:36 schreef Frsh het volgende:
Nou, allemaal zeelanders wel hoor!
Zeeuwen...

En het is een superleuke, relatief kleinschalige marathon met iets van 2500 deelnemers. Maar onderschat hem niet. De Stormvloedkering en het strand zijn vaak zwaar.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_135893915
Over de ma-ha-ha-rathon gesproken.. Dubai Marathon is gewonnen door een junior. Ethiopiër van 18 jaar, maakte zijn debuut op de marathon en won met een tijd van 2:04:49. :o
En dan nog gewoon zeggen dat je nog sneller had kunnen finishen als het tempo gelijker had gebleven tijdens kilometer 10 en 30 :')
pi_135893995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Levitas het volgende:
Over de ma-ha-ha-rathon gesproken.. Dubai Marathon is gewonnen door een junior. Ethiopiër van 18 jaar, maakte zijn debuut op de marathon en won met een tijd van 2:04:49. :o
En dan nog gewoon zeggen dat je nog sneller had kunnen finishen als het tempo gelijker had gebleven tijdens kilometer 10 en 30 :')
_O_ 8)7 _O_
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:59:50 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135894172
Is de TT een variatie op het liedje waar ik aan denk? :o

Vanaaf 14 km. Slechts :P
En ik leen ff de waterbelt van mijn zus, eens kijken hoe dat bevalt.
pi_135894208
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Levitas het volgende:
Ik denk dat we binnen tien jaar onder de 2 uur zitten.
pi_135894247
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:59 schreef Quoi het volgende:
Is de TT een variatie op het liedje waar ik aan denk? :o
Ja.

;(.

:').
Ja doei.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:02:47 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135894290
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja.

;(.

:').
I like :P
(mijn muzieksmaak is één grote guilty pleasure)
pi_135894426
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:02 schreef Quoi het volgende:

[..]

I like :P
(mijn muzieksmaak is één grote guilty pleasure)
Ja doei.
pi_135894434

Damn you Moblo! o|O
pi_135894638
I'm not gonna click that :{w
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_135894793
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zeeuwen...

En het is een superleuke, relatief kleinschalige marathon met iets van 2500 deelnemers. Maar onderschat hem niet. De Stormvloedkering en het strand zijn vaak zwaar.
"Relatief kleinschalig"? De Kustmarathon is de op 2 na grootste marathon van Nederland.

Ik wil 'm ook nog wel eens lopen. Maar hij is absoluut niet geschikt als eerste marathon...
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:18:47 #16
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135894893
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:16 schreef pijll het volgende:

[..]

"Relatief kleinschalig"? De Kustmarathon is de op 2 na grootste marathon van Nederland.

Ik wil 'm ook nog wel eens lopen. Maar hij is absoluut niet geschikt als eerste marathon...
Worden er in NL zo weinig marathons gehouden? Of is het dat de meeste events gewoon kleinschalig zijn?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_135894942
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Worden er in NL zo weinig marathons gehouden? Of is het dat de meeste events gewoon kleinschalig zijn?
http://www.runnersweb.nl/(...)athons-Nederland.htm

Hier staan er 21, maar er zijn er vast nog wel meer, Zwolle staat er ook al niet bij. Maar dat zijn dan de écht kleine lijkt mij, met <500 deelnemers.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135894996
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:16 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar daarom tikte ik 'relatief'. Ik wil hem ooit, als ik een marathon kan lopen wel als eerste marathon lopen. Puh! Maar ik kom dat ook uit Zeeland.
pi_135895016
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

De meeste marathons zijn kleinschalig; er zijn er misschien 5 of 6 die de 1000 deelnemers halen. Zie http://www.marathon42k.nl voor een lijst. Die overigens niet compleet is, maar de ontbrekende marathons zijn echt heel klein. Er is bijvoorbeeld een clubje in Drenthe dat om de twee weken een marathon organiseert. Deelnemerslimiet: 15. De Haagse strandmarathons staan ook niet op de lijst; de eerste editie had twee of drie deelnemers (minder kan niet, want dan telt 'ie niet mee voor de 100-marathon club).
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:30:54 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135895332
O my dat filmpje :{
pi_135895377
Net op tijd:
http://www.nu.nl/binnenla(...)echt-aanstaande.html

Anders is de midwintermarathon ook niet echt "winter" natuurlijk...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_135895395
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef Quoi het volgende:
O my dat filmpje :{
Ik kende 'm ook nog niet.

Het heeft mijn leven verrijkt.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:33:20 #23
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135895429
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:22 schreef pijll het volgende:

[..]

De meeste marathons zijn kleinschalig; er zijn er misschien 5 of 6 die de 1000 deelnemers halen. Zie http://www.marathon42k.nl voor een lijst. Die overigens niet compleet is, maar de ontbrekende marathons zijn echt heel klein. Er is bijvoorbeeld een clubje in Drenthe dat om de twee weken een marathon organiseert. Deelnemerslimiet: 15. De Haagse strandmarathons staan ook niet op de lijst; de eerste editie had twee of drie deelnemers (minder kan niet, want dan telt 'ie niet mee voor de 100-marathon club).
Na Amsterdam en Rotterdam neemt het inderdaad wel vrij vlot af.

Hier zal het wel enigszins vergelijkbaar zijn als ik er zo over nadenk. Londen is extreem groot natuurlijk. Verder nog grote in Manchester en Edinburrg, maar dan nemen de aantallen deelnemers al vlot af.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_135897701
Hoarden O+

Adidas blijkt veel beter bij m'n smalle voetjes te passen dan Asics. En ook weer Nikes gepast, maar behalve de kleur (roze) kon ik daar niks mee.
pi_135897748
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:34 schreef hatsaflats het volgende:
Hoarden O+

[ afbeelding ]

Adidas blijkt veel beter bij m'n smalle voetjes te passen dan Asics. En ook weer Nikes gepast, maar behalve de kleur (roze) kon ik daar niks mee.
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')