Verwend nestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft al slagroomsoesjes, een boterham met leverworst, gedroogde kippenhartjes en een gehaktballetje op, gewoon, hetzelfde als altijd dus
God wat heeft dat beest het toch slechtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft al slagroomsoesjes, een boterham met leverworst, gedroogde kippenhartjes en een gehaktballetje op, gewoon, hetzelfde als altijd dus
Blijkbaar het geheim van een lang leven!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Hij eet echt al twee maanden of zo elke avond voor we naar bed gaan twee soesjes, of lange vingers
Die van ons hebben het ook zo slecht hèquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
God wat heeft dat beest het toch slecht
is dat niet slecht? ik weet dat honden geen chocolade mogen maar van de rest weet ik totaal niksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Oja, echt welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Die van ons hebben het ook zo slecht hè
22 Seconden nodig om de LaPo te pakken, je bent bepaald niet in vorm vandaag.quote:
Voor oude mensen/honden/katten is het belangrijker dat ze nog eten dan of het gezond is .quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
is dat niet slecht? ik weet dat honden geen chocolade mogen maar van de rest weet ik totaal niks
Fuck you hoor, ik zit op mijn werk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
22 Seconden nodig om de LaPo te pakken, je bent bepaald niet in vorm vandaag.![]()
Het is ook al een ouwetje die Oh-Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
22 Seconden nodig om de LaPo te pakken, je bent bepaald niet in vorm vandaag.![]()
Dat dus, als het echt zo slecht geweest was was ie niet zo oud geworden denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Voor oude mensen/honden/katten is het belangrijker dat ze nog eten dan of het gezond is .
Mijn moeder eet ook alleen nog maar lekkere dingen en de rest weigert ze gewoon
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is ook al een ouwetje die Oh-Oh
Ik ook van jou...quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:30 schreef sararaats het volgende:
Weeral ziek en deze keer haat ik het echt.
1 voordeel: nu kan ik wel mobiel via wifi surfen ipv de laptop op te starten.
Edit: m'n neus zit dicht maar waarschijnlijk van de droge lucht. In open air is dat over.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
Paniek! [ afbeelding ]gaat vanavond kennismaken met mijn familie
Mwah, ze hebben jou ook overleefdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
O spannend, het komt vast goedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
Welke hond , die van jouw vriendin of een andere ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Nonneke gaat flyeren voor die hond die kwijt is, ik stuur haar ff 100 flyers op
Oh wat spannend! Dan is het wel serieus tussen julliequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
Die naakthond ja, al sinds maandag is ie zoekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Welke hond , die van jouw vriendin of een andere ?
Met een gedeelte, vorige week. Ze heeft beduidend meer familie dan ik, ik heb nu een gedeelte van moederskant gezien op een verjaarsfeestje dat tot 8 uur 's ochtends uitliepquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:01 schreef indaha het volgende:
[..]
O spannend, het komt vast goedheb je al kennis gemaakt met haar familie ?
Je weet natuurlijk nooit hoe zoiets verder ontwikkelt dus genieten we van alles wat erbij hoortquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh wat spannend! Dan is het wel serieus tussen jullie![]()
Kak. En die vrouw waar ze heeft gegeten, is die zeker niet teruggekomen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die naakthond ja, al sinds maandag is ie zoek
Maar hij was wel gezien toch en gevoerd ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die naakthond ja, al sinds maandag is ie zoek
Ja maar dinsdag alweer voor het laatst...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar hij was wel gezien toch en gevoerd ?
Is mijn post er?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:21 schreef Qwea het volgende:
Boe heeft tonijn gehad en blikeetvoer dinges. Straks ff te bos oid met de ouwe dibbes.
Wat een kneuzen, ik zou met andermans beesten nog voorzichtiger zijn dan met mijn eigen , ik moet ook een kat verzorgen dit weekend maar die gaat echt niet ontsnappen, ik zou mijn tante niet onder ogen durven komenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Nou! En wat ook erg is, ze dacht dat het een goed betrouwbaar adres was, want iemand die ze kent die bracht haar naakthond daar altijd als ze op vakantie ging.
Horen de mensen die daar zoeken nu dus, dat dat ze die hond ook al kwijt waren![]()
Maja, dat hadden ze niet verteld aan die vrouw van wie die hond was
Duurde het bij jou ook zo lang?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jouw post gaat toch altijd via een andere tijdzone?
Ja ik laat ook alleen mijn eigen honden en vogels kwijtrakenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een kneuzen, ik zou met andermans beesten nog voorzichtiger zijn dan met mijn eigen , ik moet ook een kat verzorgen dit weekend maar die gaat echt niet ontsnappen, ik zou mijn tante niet onder ogen durven komen
Jup. Een dag of 3 of 4 ipv meteen de volgende dag bezorgd. Maar wij hebben hier ook wel een paar mentaal uitgedaagde postbezorgers en een lastige huisnummersituatie dus tsjaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duurde het bij jou ook zo lang?
Nou bij sommige mensen gaat het altijd goed, en bij bepaalde mensen gaat het standaard mis, bij Q komt het echt 9 van de 10 keer NIET aan
Heb jij mijn post alquote:
Sterktequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
Ja maar de post van andere mensen komt dan wel binnen 1 dag?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. Een dag of 3 of 4 ipv meteen de volgende dag bezorgd. Maar wij hebben hier ook wel een paar mentaal uitgedaagde postbezorgers en een lastige huisnummersituatie dus tsja
Ik kan ook heel moeilijk mijn beesten achterlaten, er is 1 nichtje wat op mag passen .quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik laat ook alleen mijn eigen honden en vogels kwijtraken![]()
JA! Ik had gisteren twee kaarten, van jou en van een vriendin uit Hilversum, die heb ik om 24.00 opengemaakt, dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb jij mijn post al, want je maakt me niet wijs dat post van Limburg naar Limburg er tegenwoordig langer over doet dan naar het hoge noorden waar Qwea woont
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kan ook heel moeilijk mijn beesten achterlaten, er is 1 nichtje wat op mag passen .
Nou bij mij is Groningen en Maastricht een probleem en Q weten ze wel te vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar de post van andere mensen komt dan wel binnen 1 dag?
Met Pisces heb ik bv NOOIT problemen, post naar Barbaaf enm Q duurt standaard veel langer dan het zou moeten duren. Maar jouw kant op, naar die vrienden van me waar ik vaker ben, dat duurt ook vaak zat een week, ik vind het echt debiel
Gelukkig nog op tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA! Ik had gisteren twee kaarten, van jou en van een vriendin uit Hilversum, die heb ik om 24.00 opengemaakt, dank je![]()
Ooh wacht, mijne gaat naar je huis.quote:
Ja dat zie ik vanaaf wel, is de post al geweest bij je?quote:
Ik krijg een beetje jeuk van dat 'the powers that be hebben altijd gelijk?' Je zal het eens niet voor elkaar opnemen als crew... Maar dan spreekt men gelukkig over ons als kliekjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zou het ook niet kunnen dat jullie ergens fout zaten?
Het is heel makkelijk om meteen naar de mods en admins te wijzen he
Uhu!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zie ik vanaaf wel, is de post al geweest bij je?
Neenquote:
Kan geregeld worden!quote:
Moest ik laatst ook aan denken, toen Tombo om je adres vroegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef oh-oh het volgende:
ING! Ik moet ineens denken aan die actie van die roze markers, die was echt echt epic![]()
Ik heb ze nog!!!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moest ik laatst ook aan denken, toen Tombo om je adres vroeg
Jij was trouwens mijn eerste kerstkaart van 2013!quote:
Om een ding ff duidelijk te maken: ik spreek namens mezelf en niet namens 'ons' als moderatoren. Het is ook niet mijn intentie hier met een beschuldigende vinger naar jullie te gaan staan wijzen. Ik wil alleen de pijnlijke plek aan proberen te wijzen. Niets meer of minder dan datquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef Qwea het volgende:
Ooh en taart? Nog even terug komen uit je post uit het vorige topic...
[..]
Ik krijg een beetje jeuk van dat 'the powers that be hebben altijd gelijk?' Je zal het eens niet voor elkaar opnemen als crew... Maar dan spreekt men gelukkig over ons als kliekje
Ik was er vroeg bijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij was trouwens mijn eerste kerstkaart van 2013!
Ik krijg er gewoon altijd jeuk van, want de vinger vanuit blauw zal nooit naar blauw gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Om een ding ff duidelijk te maken: ik spreek namens mezelf en niet namens 'ons' als moderatoren. Het is ook niet mijn intentie hier met een beschuldigende vinger naar jullie te gaan staan wijzen. Ik wil alleen de pijnlijke plek aan proberen te wijzen. Niets meer of minder dan dat
Nou!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was er vroeg bij![]()
Jij was laat
Vingeren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon altijd jeuk van, want de vinger vanuit blauw zal nooit naar blauw gaan.
Nee maar dat is ook logisch toch? Als mods het niet voor elkaar opnemen en een lijn trekken wordt er een loopje met ze genomen. Gaat men ze tegen elkaar uitspele n en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon altijd jeuk van, want de vinger vanuit blauw zal nooit naar blauw gaan.
Oh ja, dat had ik gelezen idd.....wat een kutzooiquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou!
Ik zal het je zeggen, ik zou eigenlijk vakantie hebben en ik was dus echt van plan om de eerste dag van de vakantie de hele dag te gaan schrijven met SR op de tv![]()
Had ik me zooooooooo op verheugd!!!
En toen werd een collega ziek en moest ik het 's avonds doen na mijn werk en had ik er geen kut zin meer in en moest het allemaal snel snel en verdeeld over een aantal dagen
Ja dat heb je vaak met een meningsverschil he, dat er verschillende meningen zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef oh-oh het volgende:
De meningen verschillen daar dus echt over lieve Taart, mij heb je nog niet om
Je bent geen zendeling???????quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat heb je vaak met een meningsverschil he, dat er verschillende meningen zijn
En ik hoef je ook niet om te hebben, ik ben geen zendeling. Ik wil alleen de hoe/wat/waarvraag duidelijk hebben
Je krijgt ze al lang genoeg om te weten dat ik normaal graag vroeg ben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik gelezen idd.....wat een kutzooi
Ik wist het wel...quote:
Alleen van maandag tot donderdag onder kantooruren.quote:
Dag Moekequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen van maandag tot donderdag onder kantooruren.
Nu is het tijd voor de vrijmibo met kipkluifjes![]()
quote:
Je zit tot aan je navel te giebelen zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahahahaha Ing, ik zit als een kleuter te giebelen om je postcode nu...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je zit tot aan je navel te giebelen zeker
Erg is dat he? Nou voor je het weet is het tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Over een uur, maar ik heb echt zó'n geen zin meer
+1quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Over een uur, maar ik heb echt zó'n geen zin meer
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+1![]()
Hele week druk en nu rustig![]()
*afklopt*
Oeh! Hopen dat het zo blijft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+1![]()
Hele week druk en nu rustig![]()
*afklopt*
Uit het gekkenhuis ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oeh! Hopen dat het zo blijft.
Ik denk dat ik er tussenuit sneak eerlijk gezegd, want mènnnnnn...
-edit- Jaaaaaaa! Ben ontsnapt!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |