Verwend nestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft al slagroomsoesjes, een boterham met leverworst, gedroogde kippenhartjes en een gehaktballetje op, gewoon, hetzelfde als altijd dus
God wat heeft dat beest het toch slechtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft al slagroomsoesjes, een boterham met leverworst, gedroogde kippenhartjes en een gehaktballetje op, gewoon, hetzelfde als altijd dus
Blijkbaar het geheim van een lang leven!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Hij eet echt al twee maanden of zo elke avond voor we naar bed gaan twee soesjes, of lange vingers
Die van ons hebben het ook zo slecht hèquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
God wat heeft dat beest het toch slecht
is dat niet slecht? ik weet dat honden geen chocolade mogen maar van de rest weet ik totaal niksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Oja, echt welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Die van ons hebben het ook zo slecht hè
22 Seconden nodig om de LaPo te pakken, je bent bepaald niet in vorm vandaag.quote:
Voor oude mensen/honden/katten is het belangrijker dat ze nog eten dan of het gezond is .quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
is dat niet slecht? ik weet dat honden geen chocolade mogen maar van de rest weet ik totaal niks
Fuck you hoor, ik zit op mijn werk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
22 Seconden nodig om de LaPo te pakken, je bent bepaald niet in vorm vandaag.![]()
Het is ook al een ouwetje die Oh-Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
22 Seconden nodig om de LaPo te pakken, je bent bepaald niet in vorm vandaag.![]()
Dat dus, als het echt zo slecht geweest was was ie niet zo oud geworden denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Voor oude mensen/honden/katten is het belangrijker dat ze nog eten dan of het gezond is .
Mijn moeder eet ook alleen nog maar lekkere dingen en de rest weigert ze gewoon
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is ook al een ouwetje die Oh-Oh
Ik ook van jou...quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:30 schreef sararaats het volgende:
Weeral ziek en deze keer haat ik het echt.
1 voordeel: nu kan ik wel mobiel via wifi surfen ipv de laptop op te starten.
Edit: m'n neus zit dicht maar waarschijnlijk van de droge lucht. In open air is dat over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |