SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
heb liever dit in de OPOok goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje iele benen alleenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:39 schreef STING het volgende:
De topic chick (TC) is dit keer nomnomnom.
heb liever dit in de OPDie billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op je werk dan?quote:
Moet je even vorige topic lezen, ga niet dat hele verhaal nog een keer typenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op je werk dan?Waarom?
Ik moet vandaag mijn brommer halen, laten overschrijven, opruimen, naar het asiel etc etc
Can't do, mijn computer is zo traag als.... Voor ik daar ben en weer terug ben ik 30 minuten verder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je even vorige topic lezen, ga niet dat hele verhaal nog een keer typen
Zoveel werk is dat toch niet?
nice try... nice try...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pics van jouw billen ter vergelijking
Komt erop neer dat projectmanager z'n werk niet doet en daardoor niet verder kan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Can't do, mijn computer is zo traag als.... Voor ik daar ben en weer terug ben ik 30 minuten verder.
Dan kan je gaan toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt erop neer dat projectmanager z'n werk niet doet en daardoor niet verder kan.
heb liever dit in de OPZulke hoge hakken zijn echt lelijk. Clownesk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hebben ze niet iets in de kantine?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik eigenlijk ook wel zin in
Neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben ze niet iets in de kantine?
hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee joh, ben aan het discussiëren wat ik moet gaan doen
Ja dat was ik ook nog aan het doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha
ik ben privézaken aan het regelen
onder werktijd? Foei!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha
ik ben privézaken aan het regelen
veel plezier bij de beste man/vrouw.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
"werk"tijd ja.
en nu naar de tandarts![]()
was gezellig, Peu
Ja hallo, moeten ze maar niet afhakenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:30 schreef PeuRac het volgende:
Niks te doen hebben en toch t topic dood laten vallen
gelukkig gaan we iig nog kartenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, moeten ze maar niet afhaken
Blijkbaarquote:
Dus als ik Peu verleid hossel, krijg ik Vinniiee erbij? *overweegt t heel even*quote:
2 voor de prijs van een halvequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus als ik Peu verleid hossel, krijg ik Vinniiee erbij? *overweegt t heel even*
Dan kan je beter mij gelijk hosselenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus als ik Peu verleid hossel, krijg ik Vinniiee erbij? *overweegt t heel even*
Dat zei ik nietquote:
Krijg ik dan Peu erbij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan je beter mij gelijk hosselen
Ik vond dat leuker klinken dan 2 voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan wel met 'voor de prijs van een halve'?
Dus we zijn beiden maar een kwart?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond dat leuker klinken dan 2 voor de prijs van 1
Nee, in de aanbiedingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus we zijn beiden maar een kwart?
hommoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn lekker wou je zeggen
Ik val inderdaad niet op vrouwen... doe mij maar een lekkere manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn lekker wou je zeggen
Iets gaat er misquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik val inderdaad niet op vrouwen... doe mij maar een lekkere man
Mu heeft een exquise smaak.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij zou het nog met een zeekoe doen?
Dat zei je niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow dan las ik 'nee vrouwen zijn lekker wil je zeggen' verkeerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik zei niet dat geen enkele vrouw lekker is.
Niet alles wordt letterlijk bedoeltquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dan las ik 'nee vrouwen zijn lekker wil je zeggen' verkeerd.
Hm dan zal ik dit zoentje maar negeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alles wordt letterlijk bedoelt
Word ik nu voor zeekoe uitgemaakt??quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totdat het tegendeel bewezen isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Word ik nu voor zeekoe uitgemaakt??
Zo werkt het niet, jongeman. Mij uitschelden en dan een foto per DM vragen.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, jongeman. Mij uitschelden en dan een foto per DM vragen.
Tja, had je die foto maar op een fatsoenlijk tijdstip moeten postenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, jongeman. Mij uitschelden en dan een foto per DM vragen.
Euh... hoe laat heb ik hem dan gepost?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, had je die foto maar op een fatsoenlijk tijdstip moeten posten
Als ik dat had geweten had ik hem gezien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Euh... hoe laat heb ik hem dan gepost?
Grmbl, moet ik hem gaan opzoeken...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten had ik hem gezien.
Ik dank u vriendelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Grmbl, moet ik hem gaan opzoeken...
Ik kan hem niet vinden. De link zit onder Ctrl V, maar ja, als jij zo lelijk doet...quote:
Je begon zelf met je mannenhatersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden. De link zit onder Ctrl V, maar ja, als jij zo lelijk doet...
Wat? Mannenhaters?? *scrolt terug*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je begon zelf met je mannenhaters
Je schreef:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Mannenhaters?? *scrolt terug*
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alles wordt letterlijk bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |