Na al dat gezeik over die uit supporters ga je zo'n doek laten zienquote:
dat helpt? Wat heeft het met uit supporters te maken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na al dat gezeik over die uit supporters ga je zo'n doek laten zienDie gasten die dat doek naar binnen hebben genomen moeten ze daar naar beneden flikkeren
Je weet dat alles onder een vergroot glas ligt en dan ga je zoiets doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat helpt? Wat heeft het met uit supporters te maken?
Weet je wat een goede reactie zou zijn? Gewoon helemaal niets doen je bent godverdomme geen 12 meerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Leonos het volgende:
Gewoon een goed doek, actie reactie.
Hypocriet gedoe van die kakkerlakken
Sterker was geweest om niet te reageren. En al zeker niet over de rug van een overleden iemand.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Leonos het volgende:
Gewoon een goed doek, actie reactie.
Hypocriet gedoe van die kakkerlakken
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kinderachtig gedoe maar allemaal, lekker voetballen...
Pff vooral dat laatste dan ja..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie test zondag: uitwedstrijd, doordeweekse wedstrijd in de benen en waarschijnlijk een baggerveld (Veel regen/sneeuw zondag).
Kan Siggy lekker dat veld omploegenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie test zondag: uitwedstrijd, doordeweekse wedstrijd in de benen en waarschijnlijk een baggerveld (Veel regen/sneeuw zondag).
Precies. Het intellect druipt er van af, aan beide kanten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laat ze maar afspreken in een weiland en er dan een bom op gooien, zijn we er meteen van af.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Het intellect druipt er van af, aan beide kanten.
"Wij waren klaar om onze club, onze eer en onze stad te verdedigen." Dit is voetbal stelletje klapmongolen. Dat verdedigen doen ze op het veld wel. Als jullie iets serieus hadden willen verdedigen, hadden jullie maar het leger in moeten gaan.
Even voor de duidelijkheid, je weet dat ik uit het artikel quote hè? Ik neem aan van wel maar m'n reputatie zet ik liever niet op het spelquote:
Hoezo walgelijk? Die rook is inderdaad rooier dan die rooie marck..nou poehee wat KanonKlere erg zeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind het een walgelijk doek, maar toch vind ik dit selectief van de KNVB. Dat JHK wordt ook gewoon getolereerd.
Maar waar slaat het op om dat op een spandoek te zetten? Wat win je er mee en wie wil je er mee pakken? De moeder van Rooie Marck?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo walgelijk? Die rook is inderdaad rooier dan die rooie marck..nou poehee wat KanonKlere erg zeg.
Dat vroeg Louis zich ook af in de jaren '90quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waar slaat het op om dat op een spandoek te zetten? Wat win je er mee en wie wil je er mee pakken?
Dat zal dan wel slaan op die groene rook en teksten over para op fanatieke sites van de kakkies.. zou het ook niet weten en ik til er ook niet te zwaar aan aangezien ik het bij deze wedstrijd vind horen. Als mensen hier niet tegen kunnen moeten ze maar lekker bij de korfbal gaan kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waar slaat het op om dat op een spandoek te zetten? Wat win je er mee en wie wil je er mee pakken? De moeder van Rooie Marck?
Ja haha daar was ik van op de hoogtequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, je weet dat ik uit het artikel quote hè? Ik neem aan van wel maar m'n reputatie zet ik liever niet op het spel
Dat vind ik onzin. Niet iedereen vraagt hierom. Rooie Marck (wie het ook is) heeft er geen last van maar nabestaanden natuurlijk wel. Ook degenen die misschien niet eens naar voetbal kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zal dan wel slaan op die groene rook en teksten over para op fanatieke sites van de kakkies.. zou het ook niet weten en ik til er ook niet te zwaar aan aangezien ik het bij deze wedstrijd vind horen. Als mensen hier niet tegen kunnen moeten ze maar lekker bij de korfbal gaan kijken.
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja haha daar was ik van op de hoogte
Ik begrijp je wel maar waar ik me aan erger is die klopjacht op Ajax weer na één zo'n doekje en dat hypocriete gejank van die kakkerlakken komt al helemaal mijn neus uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Niet iedereen vraagt hierom. Rooie Marck (wie het ook is) heeft er geen last van maar nabestaanden natuurlijk wel. Ook degenen die misschien niet eens naar voetbal kijken.
Men moet gewoon een beetje de hersenen gebruiken, aan beide kanten.
wat was de tt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben je slaaf niet.
Vraag het eerst maar eens netjes.
quote:Toch nog een beetje goed nieuws voor uitsupporters in aanloop naar de ontmoeting met Go Ahead Eagles. De club uit Deventer zag zelf ook in dat het zicht in het uitvak belabberd is en besloot de reflecterende folie te verwijderen.
Het is heel cool om een bezoek te brengen aan De Adelaarshorst, maar het is nog leuker ook iets van de wedstrijd mee te krijgen. Als we er dan toch zijn met vierhonderd man. Op basis van ons fotoverslag werd vrij duidelijk dat dit 'm niet ging worden.
Gelukkig besefte Go Ahead Eagles zelf ook dat dit de Ajacieden niet kon worden aangedaan, tegen een kaartprijs van 33 euro. Een korting werd eerder helaas niet toegekend, maar de reflecterende folie op de wand links van het oldskool uitvak is gelukkig wel verwijderd.
We kunnen tenminste beide doelen zien en dat is wel zo prettig. De folie werd verwijderd omdat Ajax er gelukkig op bleef aandringen. Clubs die eerder dit seizoen een bezoek brachten aan Go Ahead Eagles legden zich er wel bij neer.
Kortom, het eerste winstpuntje is binnen. Hopelijk voegen de spelers er daar zondag op het veld drie aan toe. En verder zijn we benieuwd naar de catering. Die schijnt vrij goed te zijn.
Dat begrijp ik op mijn beurt. Maar ik denk dat het belangrijk is om dit soort gevallen apart van elkaar te zien en elk geval ook apart te beoordelen. Anders krijg je een niet-ophoudende reeks van reacties.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel maar waar ik me aan erger is die klopjacht op Ajax weer na één zo'n doekje en dat hypocriete gejank van die kakkerlakken komt al helemaal mijn neus uit.
Als de lente komt dan gooien wij weer een prijs in de kast heeeeuhquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging over een gebande.
Je mag een nieuwe bedenken als je wil.
Dat past niet eens bijna.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als de lente komt dan gooien wij weer een prijs in de kast heeeeuh
Voor jou wellicht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een hoogst verwarrende post dit.
Die komen al jaren overal mee weg. Als de KNVB eens streng was, had Feyenoord allang failliet geweest/punten in minderingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel maar waar ik me aan erger is die klopjacht op Ajax weer na één zo'n doekje en dat hypocriete gejank van die kakkerlakken komt al helemaal mijn neus uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |