Hij is waarschijnlijk aan het daten met Derk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer gezien. Begin me zorgen te maken
Gaat goedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer gezien. Begin me zorgen te maken
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk aan het daten met Derk.
Heb bij vlagen zeker genoten woensdag, geen moment het idee gehad dat we gingen verliezen.quote:
Kan je namens mij de volgende keer tegen Derk zeggen dat hij er geen reet van kanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb bij vlagen zeker genoten woensdag, geen moment het idee gehad dat we gingen verliezen.
Spreek Derk alleen nog zo nu en dan via Skype
Enoh!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:39 schreef OllieWilliams het volgende:
Ga hem toch missen die baasOok al was het altijd billenknijpen met hem, kon op de vreemdste moment een belabberde pass geven of een rode kaart versieren
Ik denk dat hij dan heel hard moet lachenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je namens mij de volgende keer tegen Derk zeggen dat hij er geen reet van kan
Zelfkennis is ver te zoeken bij die jongen inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan heel hard moet lachen
als je met voetbal aardig je brood verdient kan je er toch wel wat vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zelfkennis is ver te zoeken bij die jongen inderdaad
Als het zo makkelijk is waarom speel jij dan niet bij Celtic?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zelfkennis is ver te zoeken bij die jongen inderdaad
Daar ben ik dan ook jaloers op, dat zo'n beperkte voetballer dik centen binnenharkt, maar ondanks dat, hij kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je met voetbal aardig je brood verdient kan je er toch wel wat van
Als ik gewoon mijn hele jeugd voetbalde dan had ik dat wel kunnen halen ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is waarom speel jij dan niet bij Celtic?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik gewoon mijn hele jeugd voetbalde dan had ik dat wel kunnen halen ja.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook jaloers op, dat zo'n beperkte voetballer dik centen binnenharkt, maar ondanks dat, hij kan er geen kut van.
[..]
Als ik gewoon mijn hele jeugd voetbalde dan had ik dat wel kunnen halen ja.
Maakt weinig uit of Bojan,Siggy of Hoesen daar staat ze kunnen er allemaal vrij weinig vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat ook weer afgesloten. Zondag Bojan in de spits?
Ik vond Bojan het aardig doen tegen Feyenoord maar geen idee wat voor centrum Kowet achterin heeft staanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt weinig uit of Bojan,Siggy of Hoesen daar staat ze kunnen er allemaal vrij weinig van
Net zoals Hoesen en Siggy het ook wel eens aardig doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Bojan het aardig doen tegen Feyenoord maar geen idee wat voor centrum Kowet achterin heeft staan
Die heb je niet onder de 20 miljoen dus die moet uit de jeugd komen en zolang dat niet het geval is blijft het toch een beetje behelpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals Hoesen en Siggy het ook wel eens aardig doen
Er moet gewoon een spits komen met kwaliteit
Ik miste toch erg vaak een spits voorin. Ruimtes werden niet vaak benut had ik het idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heb je niet onder de 20 miljoen dus die moet uit de jeugd komen en zolang dat niet het geval is blijft het toch een beetje behelpen.
De bewegelijkheid voorin beviel me wel, dat heb je met Hoesen minder en met Sig nauwelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |